Citat:
Ursprungligen postat av
jjujju
Skriver det så att TS inte lyssnar på ditt råd. Det var inte bra. Om man vill träffa någon alltså! Kontraproduktivt.
Men palla vara så pretto.
Kom på ett bra förslag till: Man startar massa relationstrådar där man knåpar ihop låtsas-scenarion eller slänger ur sig provocerande eller märkliga påståenden.
Under tiden ber man sina kompisar att luska fram vems konton som har svarat i tråden.
Har man tur så är det en dejt som verkar relativt normal.
Har man otur så gillar dejten att trolla eller så är det en störd jävel helt enkelt.
”Det var väl ett nytt och innovativt sätt att dejta på? Har aldrig hänt tidigare.”