2026-06-11, 19:22
Medlem
BevarsMilderPengs avatar
Förbjud bilder på den mest kända hucklekärringen ever - JUNGFRU MARIA!
Citera
2026-06-11, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Du kan ju verkligen inte kalla dig själv höger, konservativ eller nationalist med sådana åsikter.

Lika för alla.

Kyrkan har sådana krav, då ska Islam också ha det.
Citera
2026-06-11, 19:23
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaskula544
Sen när är Islam rumsrent?

Saknar betydelse om vad du anser, rätten att få klär sig efter eget tycke väger tiofaldigt mer än vad ett gäng inpissade sverigedemokrater anser om dittan å dattan.

Lämna folk ifred, kan ni det?

Citat:
Ursprungligen postat av Vavadejasa
Varför inte ett maskeringsförbud?
Att kunna se ögon, ögonbryn, näsa, mun och haka borde inte vara sexuellt upphetsande för våra muslimer och bäst av allt: maskerade gängkriminella kanske inte blir lika anonyma.

Det fanns tider då sverigedemokrarterna hade skinheads på sina demonstrationer, det får vi inte glömma bort:

https://www.youtube.com/watch?v=EkPTwzTNmDQ

Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Slöjan symboliserar kvinno-förtryck och står för allt annat än rätten att få klä sig efter eget tycke.

I feministiska landet Sverige finns inget utrymme för sånt här.

Varken du eller SD är feminister, ändå kan detta förslag från ett misogynt partei läggas fram. Hyckleri? Nej! Målen helgar medlen!

Citat:
Ursprungligen postat av SaboMuggade
Vilken kommite skall avgöra vad som är irrläror och hur skall gruppen utses?

Uppdraget borde ligga på polisen, lite som moralpoliser i Iran.

Citat:
När folket en dag kommer att kräva Sharia när dom är majoritet? Kommer dessa att lämna oss icke troende ifred?

Och där brast seriositeten till förmån för konspirationsteorin om folkutbytet.
Senast redigerad av Brunafingrarna 2026-06-11 kl. 19:37.
Citera
2026-06-11, 19:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brunafingrarna
Saknar betydelse om vad du anser, rätten att få klär sig efter eget tycke väger tiofaldigt mer än vad ett gäng inpissade sverigedemokrater anser om dittan å dattan.

När folket en dag kommer att kräva Sharia när dom är majoritet? Kommer dessa att lämna oss icke troende ifred?
Citera
2026-06-11, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunafingrarna

Slöjan symboliserar kvinno-förtryck och står för allt annat än rätten att få klä sig efter eget tycke.

I feministiska landet Sverige finns inget utrymme för sånt här.
Citera
2026-06-11, 19:28
Medlem
SaboMuggades avatar
Jag trodde först det var en medveten fulvinkling av media men SD vill på allvar förbjuda detta?
Helt efterblivet!
Och som många frågat sig, hur är det för kristna nunnor och kommer mantilla vara tillåtet i katolska kyrkan?
Kommer vi tillåta turister med slöja eller får de vända på flygplatsen.

Vilket skämt till parti.
Citera
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Vilken mönsternation vi kommer att bli. Förbjuda vuxna människor att ha tyg runt huvet
Har de någon gräns överhuvudtaget, Pajasdemokraterna?
Citera
Avstängd
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Lika för alla.

Kyrkan har sådana krav, då ska Islam också ha det.
"Lika för alla"
Jaja du är socialliberal, jag förstår
Citera
Medlem
RFTs avatar
Citat:
1: Muslimer säger att Koranen är Islams Guds ord, aldrig ändrats.. trotts detta finns det flera olika Koraner.

2. Att säga att muslimer är bättre källa än Koranen är en synd, dödligt straff.

3. Har du hört talas om Dawah's? Dom ljuger om Islam för att sprida falska budskap om Islam.

4: Om inte muslimer följer Koranen ord efter ord kan dom ej kalla sig för muslimer.

Jag upprepar min fråga:
Känner du några muslimer, pratar du med några?

Att ha körkort är en av de starkaste symboler för personlig frihet som finns.
Jag ser dagligen muslimska kvinnor köra bil ensamma.
Jag vet att många av mina tidigare muslim-tjej-elever har körkort.
Hade mannen/pappan tillåtit det om han haft som mål att förtrycka sin fru resp sin dotter?

Jag vet att flera av mina tidigare muslim-tjej-elever nu läser på universitetet. Hade pappan tillåtit det om han haft som mål att förtrycka sin dotter?

Jag mötte för några dagar sedan, sent på kvällen vid kl elva en av mina tidigare elever, en muslimsk tjej i 20-årsåldern. Hon var ute helt själv, helt ensam. Jag var ute med hunden. Vi hälsade på varandra, men jag frågade inte vart hon skulle. Att hon inte skulle hem, det vet jag för hon lämnade huset och gården där hon bor med sina föräldrar.
Tror du hennes pappa skulle tillåta att hon var ute själv så sent på kvällen om han hade som mål att förtrycka henne.

Lär dig om hur det är att vara muslim genom att lära känna muslimer, så slipper du vanföreställningar.
Citera
2026-06-11, 19:29
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Och det fördömer jag kyrkan för.

Kan Muslimerna fördöma den falska Profeten för allt hemskt han har gjort och alla som gör hemskheter i hans namn? Nej, då är det haram.
Nej, det finns sekulära muslimer som inte följer allt som Muhammed gjorde.
Citera
2026-06-11, 19:30
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Ett utmärkt första steg. På sikt bör islam förbjudas helt i Sverige i det offentliga rummet. Och sedan alla övriga religioner också givetvis. Vill man ägna sig åt sagor och irrläror så får man göra det privat i sitt hem.

Vilken kommite skall avgöra vad som är irrläror och hur skall gruppen utses?
Citera
2026-06-11, 19:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Jag upprepar min fråga:
Känner du några muslimer, pratar du med några?

Att ha körkort är en av de starkaste symboler för personlig frihet som finns.
Jag ser dagligen muslimska kvinnor köra bil ensamma.
Jag vet att många av mina tidigare muslim-tjej-elever har körkort.
Hade mannen/pappan tillåtit det om han haft som mål att förtrycka sin fru resp sin dotter?

Jag vet att flera av mina tidigare muslim-tjej-elever nu läser på universitetet. Hade pappan tillåtit det om han haft som mål att förtrycka sin dotter?

Jag mötte för några dagar sedan, sent på kvällen vid kl elva en av mina tidigare elever, en muslimsk tjej i 20-årsåldern. Hon var ute helt själv, helt ensam. Jag var ute med hunden. Vi hälsade på varandra, men jag frågade inte vart hon skulle. Att hon inte skulle hem, det vet jag för hon lämnade huset och gården där hon bor med sina föräldrar.
Tror du hennes pappa skulle tillåta att hon var ute själv så sent på kvällen om han hade som mål att förtrycka henne.

Lär dig om hur det är att vara muslim genom att lära känna muslimer, så slipper du vanföreställningar.

Jag handskas med muslimer, ja.. inte trevligt. Jag har bott i en förort där Islam var den dominerande religionen.

Visste du att nyligen har Saudi godkänt att kvinnor får köra bil.

Tror du kvinnorna i Afghanistan har det bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in