Citat:
Ursprungligen postat av
Kalaskula544
1: Muslimer säger att Koranen är Islams Guds ord, aldrig ändrats.. trotts detta finns det flera olika Koraner.
2. Att säga att muslimer är bättre källa än Koranen är en synd, dödligt straff.
3. Har du hört talas om Dawah's? Dom ljuger om Islam för att sprida falska budskap om Islam.
4: Om inte muslimer följer Koranen ord efter ord kan dom ej kalla sig för muslimer.
Jag upprepar min fråga:
Känner du några muslimer, pratar du med några?
Att ha körkort är en av de starkaste symboler för personlig frihet som finns.
Jag ser dagligen muslimska kvinnor köra bil ensamma.
Jag vet att många av mina tidigare muslim-tjej-elever har körkort.
Hade mannen/pappan tillåtit det om han haft som mål att förtrycka sin fru resp sin dotter?
Jag vet att flera av mina tidigare muslim-tjej-elever nu läser på universitetet. Hade pappan tillåtit det om han haft som mål att förtrycka sin dotter?
Jag mötte för några dagar sedan, sent på kvällen vid kl elva en av mina tidigare elever, en muslimsk tjej i 20-årsåldern. Hon var ute helt själv, helt ensam. Jag var ute med hunden. Vi hälsade på varandra, men jag frågade inte vart hon skulle. Att hon inte skulle hem, det vet jag för hon lämnade huset och gården där hon bor med sina föräldrar.
Tror du hennes pappa skulle tillåta att hon var ute själv så sent på kvällen om han hade som mål att förtrycka henne.
Lär dig om hur det är att vara muslim genom att lära känna muslimer, så slipper du vanföreställningar.