2026-06-11, 18:21
Medlem
SD är verkligen Banu Quraish i dåtidens arabien, muahaha.
Citera
2026-06-11, 18:21
Medlem
Det offentliga rummet ska vara fritt från islam.

Kristendomen har funnits här sedan 850-talet och vårt moralsystem och rättsväsende bygger på kristendomen.
Citera
2026-06-11, 18:22
Medlem
gracelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaskula544
Jag har bott i Gamlegården.. ~98% muslimer.. jag vet hur verkligheten ser ut i Sveriges samhälle och utvecklingen går emot Islamiskt regering innan år 2100.

Men du har rätt i att Islam självdör.. anledningen att Islam växer är ju att dom pökar värre än kaniner nere i Afrikas länder.. dock lämnar många Islam också pga att det är en falsk religion.

Just nu växer Islam på pappret.

Okej försåtligt, men samtidigt så måste du erkänna att detta ger dig en orimlig bild av verkligheten. Men jag kan dock hålla med om att det är ett exempel på ett värsta falls scenario. Förhoppningsvis har sociala medier bidragit och kommer att fortsätta bidra till att dessa människor vaknar upp från att bli hjärntvättade. Det löser dock inte alla problem, men personligen hoppas jag bara att alla efterblivna religioner dör ut, på ett eller ett annat sätt utan att vi ska behöva bränna halva jordklotet.
Citera
2026-06-11, 18:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Medhåll.
Kvinnorna är inte tvingade.
I lägenheten ovan mig bor en familj från Syrien. De har bott här i elva år och är som svenskar är mest. Mamman i familjen har huvudduk, dottern som är i övre tonåren har det inte. Det känns ju inte speciellt troligt att mannen i familjen skulle tvinga sin fru att ha huvudduk, men inte dottern.

Jag har haft muslimska arbetskamrater; vissa har huvudduk, andra inte. Likadant mina muslimska elever; en del har, andra inte. Alla jag frågat säger samma sak. Det är varken religionen eller männen som tvingar kvinnorna. Det handlar om tradition.
Man tar av sig huvudduken om man vill. Man har den på om man vill.

Hjärntvättade sedan Umars tid på jorden.

Har du läst berättelsen hur Umar satte slöjan på muslimas?
Citera
2026-06-11, 18:24
Medlem
Citat:
Medhåll.
I lägenheten ovan mig bor en familj från Syrien. De har bott här i elva år och är som svenskar är mest. Mamman i familjen har huvudduk, dottern som är i övre tonåren har det inte. Det känns ju inte speciellt troligt att mannen i familjen skulle tvinga sin fru att ha huvudduk, men inte dottern.

Jag har haft muslimska arbetskamrater; vissa har huvudduk, andra inte. Likadant mina muslimska elever; en del har, andra inte. Alla jag frågat säger samma sak. Det är varken religionen eller männen som tvingar kvinnorna. Det handlar om tradition.

Och du tror du får ett ärligt svar?

Hederskultur är bara hittepå enligt dig?
Citera
2026-06-11, 18:25
Avstängd
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Precis samma kontroll som gör av svenska skolor inte får fira skolavslutningen i kyrkan eller sjunga den blomstertid…
Just D! Det var ju en annan kontroll..
Det är ju svenska kyrkan som har blivit infiltrerad av sinnessjuka marxister och globalister.
Om du säger att LGBT inte har någonting med den kristna tron att göra och att gud bara skapade två kön, man och kvinna. Då blir din kommentar bortplockad från svenska kyrkans kommentarsfält på sociala medier.
Samma kulturmarxister vill ju in och peta i Islam, att homoäktenskap skall tillåtas i deras Moskéer.
Detta jublar SD's väljarskara åt. Man skall importera miljontals främmande folk och sen dressera dessa till goda medborgare.
Småhattarna angriper alla religioner särskilt Kristendomen och Islam.
I Israel så skjuter man på kyrktorn med pansarvagnar donerade av USA och deras soldater (IDF) slår sönder kristna symboler med släggor.
Samma soldater som nu skall patrullera våra gator beväpnade.
Vill man bryta ner ett folk, en nation eller en hel civilisation så man ger sig på deras religion.
Senast redigerad av StormuftinMagda 2026-06-11 kl. 18:30.
Citera
2026-06-11, 18:26
Medlem
Twitterturkens avatar
Trams, det kommer aldrig bli något förbud.
SD försöker bara distrahera från pedofilskandalen och Åkessons korruption.
Citera
2026-06-11, 18:27
Medlem
Aakerbocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDough
Det var sjaletter, en jävla skillnad.
Håller med dig till fullo. Men det stavas schalett.
Vänligen
Citera
2026-06-11, 18:28
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaskula544
Öh, det är dit vi är på väg.. när Islam tar över.

Oj så rädd man kan vara, är du rädd för din egen skugga också?
Citera
2026-06-11, 18:28
Medlem
gracelesss avatar
Citat:
Medhåll.

Du har fel och SD-are har rätt. Det är helt obegripligt att personer som tror på något kan VÄLJA att ha på sig något i ett demokratiskt land. De lossas som att vi bor i Afghanistan
Citera
2026-06-11, 18:31
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Det är ju svenska kyrkan som har blivit infiltrerad av sinnessjuka marxister och globalister.
Om du säger att LGBT inte har någonting med den kristna tron att göra och att gud bara skapade två kön, man och kvinna. Då blir din kommentar bortplockad från svenska kyrkans kommentarsfält på sociala medier.
Samma kulturmarxister vill ju in och peta i Islam, att homoäktenskap skall tillåtas i deras Moskéer.
Detta jublar SD's väljarskara åt.
Småhattarna angriper alla religioner särskilt Kristendomen och Islam.
I Israel så skjuter man på kyrktorn med pansarvagnar donerade av USA och deras soldater (IDF) slår sönder kristna symboler med släggor.
Samma soldater som nu skall patrullera våra gator beväpnade.
Vill man bryta ner ett folk, en nation eller en hel civilisation så man ger sig på deras religion.

Japp och vill vi inte ha islam hit och då är det dags att kräva religionsfrihet för att slippa se slöjor, bönematter och flickor som inte får bada..
Citera
2026-06-11, 18:32
Medlem
Vilken jävla icke-fråga. Dessutom lika korkat formulerad som så mycket inom politiken. "Jag ser något jag inte gillar. Förbjud skiten". Krävs inte mycket intelligens att komma till den slutsatsen.

Vem tror på argumentet om jämställdhet och förtryck?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in