Citat:
Ursprungligen postat av
A-EZz
Diana Baban tvättade och utnyttjade blodspengar med sin nya gängledarepojkvän utomlands och dömdes för det. Är Nicci helt lost? Ingen hade velat höra henne sjunga.
Vet inte men på något sätt tycker jag synd om henne att hon gör sig trögare än vad hon är el att hon verkligen inte förstår varför man ej gillar låten el reagera på saker hon gör el säger!
Börjar bli extremt tröttsamt med alla ursäkter el bortförklaringar till allt och sen måla upp sig som ett offer .
Har man valt och gått in så hårt för att stå i rampljuset så måste man tåla dess baksida också allt kan inte vara så wow hela tiden...
Men jag är ledsen att säga det låten var ingen hitt av det lilla vi har hört . Vad jag förstått så har dom gjort om den och spelat in den igen . Inte för att jag tror det kommer låta bättre för det .
Och jag förstår inte varför hon ej kan ta emot kritik utan att alltid hävda på att vi hatar henne el att vi är så avundsjuka dels pga att alla killar tittar på henne .
Varför tittar dom på henne ? Jo kanske som jag skrev tidigare för att hon lagt ut både bilder och filmklipp på sej.
Kanske dags för N att komma ner på jorden en smula och kliva av sina höga hästar.
Blir också smått frustrerad att hon hela tiden försvarar sig att hon är minsann en mamma som alltid är med barnen .
Då undrar jag när hon har tid med det då hon har 100 olika projekt på g . Visst barnen kanske är med henne till studion , hår och nagelsalongen och är med på hennes dansmoves .
Men även om barnen är med henne så är dom ju ej prioritet 1 utan då är fokuset på henne själv så förstår faktiskt inte hur hon ska kunna ge sina barn sin 100 % uppmärksamhet el vara närvarande kring dom
Jag hade då inte kunnat ge 100 % om jag satt och fixa hår och naglar el om jag stod i sångstudio och skulle ta omtagningar så låten sitter .el vara ute i en park och göra dansmoves.
Men vem vet hon kanske är en kvinna med superkrafter som klarar allt