2026-06-11, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Nicci verkar vara helt seriös med låten och dansen, då hon verkligen ser berörd ut när hon läser upp alla kommentarer hon fått om sin dans och sång.
Nicci berättar följande att hon är besviken på att andra influensers ”branschkollegor” inte står upp för henne.
När hon postar på lyckliga familjen så kommenterar alla och ”stöttar henne” men när hon lägger upp om något jobb eller projekt är alla tysta, nicci hade önskat att flera influencers hade varit på hennes sida.
Hon tog upp ett exempel att Diana baban (bens ex efter nicci) är bra på att sjunga, och om hon hade gjort en låt så hade alla stöttat henne, hon verkar mena att folk hatar bara för det är nicci.
Hon verkar dock glömt bort att hon och hennes familj var knäpptysta när nessa som faktiskt varit hennes vän förlorar sitt barn. Men det kanske inte är samma sak

Diana Baban tvättade och utnyttjade blodspengar med sin nya gängledarepojkvän utomlands och dömdes för det. Är Nicci helt lost? Ingen hade velat höra henne sjunga.
Citera
2026-06-11, 15:24
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
ingenting förvånar mig längre när det kommer till N .

Precis hon hittar alltid folk hon kan köpa för pengarna har vi sett förut då hon gav bort sin student present hon fått av Ben till Lisa som hon knappt kände finns klipp på detta på Yt 🫣

Hade aldrig i mitt liv trött att N skulle göra Epa -dunk när hon sett ner på bla fröken snusk Lia mm

Har oxå hört det ang Louise Andersson Bodin . Detta blir bara värre och värre

Haha komiskt att vi har hört samma ligger säkert något i det då!
(Men ännu mer finns det bakom kulisserna som kommer att bli intressant att hitta!)

Nicci är Fru Snusk både med sexchatt, bilder och musik
Citera
2026-06-11, 15:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Diana Baban tvättade och utnyttjade blodspengar med sin nya gängledarepojkvän utomlands och dömdes för det. Är Nicci helt lost? Ingen hade velat höra henne sjunga.
Vet inte men på något sätt tycker jag synd om henne att hon gör sig trögare än vad hon är el att hon verkligen inte förstår varför man ej gillar låten el reagera på saker hon gör el säger!

Börjar bli extremt tröttsamt med alla ursäkter el bortförklaringar till allt och sen måla upp sig som ett offer .

Har man valt och gått in så hårt för att stå i rampljuset så måste man tåla dess baksida också allt kan inte vara så wow hela tiden...

Men jag är ledsen att säga det låten var ingen hitt av det lilla vi har hört . Vad jag förstått så har dom gjort om den och spelat in den igen . Inte för att jag tror det kommer låta bättre för det .

Och jag förstår inte varför hon ej kan ta emot kritik utan att alltid hävda på att vi hatar henne el att vi är så avundsjuka dels pga att alla killar tittar på henne .

Varför tittar dom på henne ? Jo kanske som jag skrev tidigare för att hon lagt ut både bilder och filmklipp på sej.

Kanske dags för N att komma ner på jorden en smula och kliva av sina höga hästar.
Blir också smått frustrerad att hon hela tiden försvarar sig att hon är minsann en mamma som alltid är med barnen .

Då undrar jag när hon har tid med det då hon har 100 olika projekt på g . Visst barnen kanske är med henne till studion , hår och nagelsalongen och är med på hennes dansmoves .
Men även om barnen är med henne så är dom ju ej prioritet 1 utan då är fokuset på henne själv så förstår faktiskt inte hur hon ska kunna ge sina barn sin 100 % uppmärksamhet el vara närvarande kring dom

Jag hade då inte kunnat ge 100 % om jag satt och fixa hår och naglar el om jag stod i sångstudio och skulle ta omtagningar så låten sitter .el vara ute i en park och göra dansmoves.

Men vem vet hon kanske är en kvinna med superkrafter som klarar allt
Senast redigerad av Famlove 2026-06-11 kl. 15:45.
Citera
2026-06-11, 15:54
Medlem
Tack alla för info. 👌

Jag kan inte undgå att känna sorg över hur blind N är inför sina val och sig själv.
Nu har inte jag lyssnat på podden men av det ni skriver så anar jag att även detta avsnitt innehåller ett hop av försvarstal, ursäkter och berömmelse över N.

Må så vara, men återigen, Allt det här handlar ju egentligen inte om att man inte får uppfylla sina drömmar, utan snarare om att människor reagerar på att N väljer sina barn i andra hand och sätter sig själv i det första rummet utan eftertanke eller medkänsla.

Man kan omöjligt vara en fullt närvarande mamma för sina barn om man lägger så mycket tid på allt det som N säger sig göra.

Jag har aldrig tidigare upplevt en Influencer som varit så verklighetsfrånvänd och egoistisk som N.

Sedan reagerar naturligt nog de flesta människor spontant kritiskt på kvantitet framför kvalitet när ett projekt blir öppet inför en hel Värld. Man får helt enkelt vara beredd på att ta det som en offentlig person.

Har N någonsin ställt sig själv frågan:
Vad bör jag vara för sorts förebild inför mina barn och övriga medmänniskor?

Är det att vara den mest exemplariska genom att sexchatta med k.ta män under samma tak som sin make och sina energifyllda småflickor som suktar efter en moders känslomässiga och fysiska närhet, uttrycka sig överlägset och sätta sig själv och sina egna behov framför sina egna barns?

När någon väljer att ex. spela in och "släppa en låt" inför en öppen ridå och samtidigt raljerar över hur STORT det är så höjs ofrånkomligt förväntningarna bland de som lyssnar.
När N sedan inte lever upp till förväntningarna och hennes "fanclub" inte tillgodoses tillräckligt mycket så blir resultatet ett platt fall för utövaren och i värsta fall kan det utifrån en betraktares öga till och med kännas som ett svek. Att gå ut och lova något "STORT" som man sedan inte kan leva upp till.

Som det sagts tidigare....
Hade N bara varit lite mer ödmjuk, mindre självgod inför uppgiften och valt en annan tidpunkt så hade nog inte människor varit så kritiska.

N kommer ofta på sig själv i ett senare skede hur hon har agerat eller vad hon sagt och ska sedan i efterhand försöka släta över det hela genom att ursäkta sig eller försöka övertyga sina följare om att hon menat något helt annat med det hon tidigare sagt vilket sällan fungerar.

Skadan är redan skedd och det kommer inte spela så stor roll hur många gånger hon i efterhand säger att hon inte kan dansa och eller sjunga för N har redan suttit med sin mamma J i spetsen och talat om hur grym, fantastisk och modig hon är och att det är en riktigt stor bomb som kommer att släppas osv.....
Jämförelsen eller "skämtet" med/om SL var också väldigt onödigt.

Det N gör just nu går tyvärr ut över barnen, V och henne själv.
Tusen projekt på gång istället för att fokusera på det som är det allra viktigaste i livet.

Om nu N så gärna önskar uppfylla en "artistdröm" med sång och dans.
Vad innehåller då den drömmen?. Finns det överhuvudtaget ett framtida mål med det hela eller är det bara något som lockar i stunden och hur långt är N beredd att gå och offra?

Som jag förstår det så har alltså nu C1 börjat tråna efter två "bortavarande" föräldrar vilket är en varningssignal på att flickan är i stress och inte känner sig tillräckligt trygg.
En ny miljö med flytt kan kännas lite läskigt, förskola, en mamma som ofta är upptagen på annat håll och en pendlande V som kommer och går genom dörren kan bli på TOK för mycket för de små liven.

Blir dessutom kontakten med A ryckig och längre emellan träffarna än det ska vara så tar det ju också längre tid för C1 att skapa ett känslomässigt band till sin biologiska pappa.

Vårdnadstvisten är i den sista fasen där beslutet om C1:s framtid ligger nära tillhands.
Senast redigerad av Artmovie 2026-06-11 kl. 16:03.
Citera
2026-06-11, 16:06
Medlem
amiliasharborstes avatar
Jag reagerade på när Nicci berättade om att stora C fick komma och sova med henne och Viktor. Varpå C lägger sin hand på nicci och Nicci då flyttar på sig???
Citera
2026-06-11, 17:21
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Nicci verkar vara helt seriös med låten och dansen, då hon verkligen ser berörd ut när hon läser upp alla kommentarer hon fått om sin dans och sång.
Nicci berättar följande att hon är besviken på att andra influensers ”branschkollegor” inte står upp för henne.
När hon postar på lyckliga familjen så kommenterar alla och ”stöttar henne” men när hon lägger upp om något jobb eller projekt är alla tysta, nicci hade önskat att flera influencers hade varit på hennes sida.
Hon tog upp ett exempel att Diana baban (bens ex efter nicci) är bra på att sjunga, och om hon hade gjort en låt så hade alla stöttat henne, hon verkar mena att folk hatar bara för det är nicci.
Hon verkar dock glömt bort att hon och hennes familj var knäpptysta när nessa som faktiskt varit hennes vän förlorar sitt barn. Men det kanske inte är samma sak

Så typiskt att hon inte fattar .
Man kan ju inte gilla något man inte gillar?
Nicci hatar lögnare så varför ska andra influencers låtsas gilla EPA-dunk?

Klart att folk gillar en fin familj med gulliga barn och på ytan är de fina tillsammans, synd att det är så mycket skit i kulisserna.
Citera
2026-06-11, 17:27
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Jeanette flikar in att det kanske är att folk ser nicci som en konkurrent, att tjejernas killar kollar på nicci i smyg och därför ska tjejerna hata på henne 🙈

Totalt delusional!
Om någon kollar på henne nuförtiden så är det för att de undrar hur mycket hon kostar.

Hela världen kan se vad hon har gjort på sin chatt och bilder från när hon hade OF finns också upplagda.

Jag tycker synd om henne för hon har satt en boll i rullning som hon inte kan stoppa.
Citera
2026-06-11, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Så typiskt att hon inte fattar .
Man kan ju inte gilla något man inte gillar?
Nicci hatar lögnare så varför ska andra influencers låtsas gilla EPA-dunk?

Klart att folk gillar en fin familj med gulliga barn och på ytan är de fina tillsammans, synd att det är så mycket skit i kulisserna.

Nej, precis. 😅

Ja, och hade de inte skapat all skit bakom ridån själva så hade de med största sannolikhet varit omtyckta.
Senast redigerad av Artmovie 2026-06-11 kl. 18:04.
Citera
2026-06-11, 18:56
Medlem
Någon skrev i Naras soldater att storebror E har autism & även att pappa (bio pappa) hade autism. Någon som vet om det stämmer?
Citera
2026-06-11, 19:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Någon skrev i Naras soldater att storebror E har autism & även att pappa (bio pappa) hade autism. Någon som vet om det stämmer?
Har för mig att J & N har berättat om det i podden då dom prata om olika diagnoser då dom tog upp Ns dyslexi . Då nämde dom att E hade en diagnos även deras pappa . Varpå J sa vem har inte diagnoser egentligen.
Citera
2026-06-11, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Har för mig att J & N har berättat om det i podden då dom prata om olika diagnoser då dom tog upp Ns dyslexi . Då nämde dom att E hade en diagnos även deras pappa . Varpå J sa vem har inte diagnoser egentligen.

Ja juste!

Tycker E, N och J har ett väldigt ”stirrigt” utseende. Tomt i blicken.
Citera
2026-06-11, 20:22
Medlem
12 olika klipp på LIN??
Varför denna massproduktion av videos i olika kostym?
Maniskt eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in