2026-06-11, 13:04
  #29485
Medlem
För att svara flera. Anledning till att man inte vill gå ut offentligt är med hänsyn till sina närmaste. Man vet vad Jocke med sitt drev är kapabla till.

Andra barn stängde inte bara in honom emellanåt. Det var även på fosterhemmet han blev ilurad att han hade monsterblod. Och det var det som fostermamman såg när hon såg honom sticka sig med nålar.
Citera
2026-06-11, 14:10
  #29486
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
JockeyBoy är rikare än Cissi Vallin ;-)

Kanske det. Men hon är betydligt lyckligare än honom.
Citera
2026-06-11, 14:22
  #29487
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Elefannten i rummet är endå att Cissi och Axel förenas i sitt hat mot JockeyBoys förmögenheter och fram gångar!

Så du UTube anser alltså att framgång är bl.a. att skita på sig i TV? Eller göra pranks om att köpa prostituerade?
Citera
2026-06-11, 14:27
  #29488
Medlem
Sålde dom inte Lundell huset ? Sen äger la företaget huset eller not sånt.
Citera
2026-06-11, 15:04
  #29489
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Elefannten i rummet med fru-flashback-medvikt är att hon låttsas att hon inte hängt här i trådarna med sina 10-tals flashbackkonton sedan långt innan hon bodde på parkeringen utanför herr-flashback-medvikts motorcyckel jobb 🤣
Fundera ett tag på varför bara du skriver, men såg nu att Larserik32 är avstängd igen. Men jag undrar fortfarande varför du envisas i att dra in massa andra personer i den här tråden hela tiden? Vi diskuterar Jockiboi här. Och Jockiboi som du försvarar in i döden ljög ju om att hans mamma fick honom att elektrifiera sig med en lampsockel. Vad tycker du om att din hjälte är en stor jävla lögnare?
Citera
2026-06-11, 15:07
  #29490
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Hörde av bekanta att JockeyBoys InYourHead-polare ska ut och filma i Vega till helgen
Ska Jocke äntligen våga träffa och prata med skilleras? Det ser nog skilleras fram emot

Angående dina andra påståenden. Cissi är rikare än Jocke, hon äger 2 bostäder (tekniskt sett 3), de äger familjens egna bilar, och de betalar sina egna semesterresor.

Jocke har aldrig privat ägt ett hus, bilarna, kläder och resor, hela hans liv köps på företaget.
Citera
2026-06-11, 15:13
  #29491
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Har du lyckomätaren frame och riktar den mot youtube klippen? Beretta mer

Det behövs inte, det räcker man ser hans maniska skovande i folks DM på instagram och PM här på FB, att han varken mår bra eller är lycklig. Hade han haft frid i sitt sinne. Hade han inte uppfört sig på det ohälsosamma sättet.

Samt, dom gånger man ser hans råttkoddar till ögonen, att dom utstrålar olycka. Påsarna under ögonen talar för han inte sover ordentligt.

Jonna vågar inte lämna barnen själv med honom, för hon vet han inte mår bra, och får panikattacker titt som tätt. Hon valde att lämna bort bebisen till Anna book istället för jockiboooi( så som Olof k säger det) istället för låta ungen vara hos sin pappa.

Tycker du det låter som en lycklig människa?
Citera
2026-06-11, 15:14
  #29492
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
JockeyBoy är rikare än Cissi Vallin ;-)

Du vet att Cissi Vallin är god för en kvarts miljard? Eller hennes man i alla fall, och det är ju i praktiken samma sak.

När det gäller Jockiboi får jag däremot inte alls intrycket av att han sitter på några enorma privata tillgångar. Tvärtom tycker jag att mycket tyder på att den bild som förmedlas utåt är betydligt starkare än den ekonomiska verkligheten bakom kulisserna.

Kände du till han förra våren kontaktade Hedin Bil och erbjöd ett samarbete där han skulle göra reklam för dem i utbyte mot en bil? Om man har obegränsat med pengar känns det inte som ett särskilt naturligt upplägg. Enligt uppgift tackade Hedin Bil nej efter att ha övervägt saken internt och kommit fram till att han inte var rätt person att representera varumärket. En jäkla tur för dem!

Samma sak gäller företaget. Jag har tittat på de siffror som finns tillgängliga och ser inte den substans som många verkar förutsätta finns där. Snarare ser jag ett stort glapp mellan den offentliga bilden och den ekonomiska verkligheten.

Jockeyn är inte rik. Kanske inte världens fattigaste heller, men han har inte de pengar som han försöker ge sken av!
Citera
2026-06-11, 15:14
  #29493
Avstängd
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Ska Jocke äntligen våga träffa och prata med skilleras? Det ser nog skilleras fram emot
Blir repris på https://www.youtube.com/watch?v=hwPHX1PrhqY
Citera
2026-06-11, 15:15
  #29494
Avstängd
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Du vet att Cissi Vallin är god för en kvarts miljard? Eller hennes man i alla fall, och det är ju i praktiken samma sak.

När det gäller Jockiboi får jag däremot inte alls intrycket av att han sitter på några enorma privata tillgångar. Tvärtom tycker jag att mycket tyder på att den bild som förmedlas utåt är betydligt starkare än den ekonomiska verkligheten bakom kulisserna.

Kände du till han förra våren kontaktade Hedin Bil och erbjöd ett samarbete där han skulle göra reklam för dem i utbyte mot en bil? Om man har obegränsat med pengar känns det inte som ett särskilt naturligt upplägg. Enligt uppgift tackade Hedin Bil nej efter att ha övervägt saken internt och kommit fram till att han inte var rätt person att representera varumärket. En jäkla tur för dem!

Samma sak gäller företaget. Jag har tittat på de siffror som finns tillgängliga och ser inte den substans som många verkar förutsätta finns där. Snarare ser jag ett stort glapp mellan den offentliga bilden och den ekonomiska verkligheten.

Jockeyn är inte rik. Kanske inte världens fattigaste heller, men han har inte de pengar som han försöker ge sken av!
Rikedom mäts inte i kontanter som möglar i glasburkar på kryddhyllan
Citera
2026-06-11, 15:17
  #29495
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonde420
Sålde dom inte Lundell huset ? Sen äger la företaget huset eller not sånt.
Ja. Huset är sålt och frånträds senare i sommar.

Företaget äger huset och där är det upptaget till 22 miljoner på tillgångssidan. Det såldes för drygt 14.
Man kan ju också undra hur mkt lån de har på huset ..Kanske mer än vad det såldes för.

Företaget går inte bra och visar inte tillfredsställande siffror.

Jockeyn hade inte råd att ha det kvar. Så enkelt är det!
Citera
2026-06-11, 15:22
  #29496
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Ja. Huset är sålt och frånträds senare i sommar.

Företaget äger huset och där är det upptaget till 22 miljoner på tillgångssidan. Det såldes för drygt 14.
Man kan ju också undra hur mkt lån de har på huset ..Kanske mer än vad det såldes för.

Företaget går inte bra och visar inte tillfredsställande siffror.

Jockeyn hade inte råd att ha det kvar. Så enkelt är det!

Ja om så är fallet, så vad är då det farliga att erkänna?
"Fan, de sket sig, vi trodde bla bla bla"
Han är varken den första eller sista som gjort en dålig husaffär.
Men istället skovar hans legosoldater loss u trådarna för att upprätthålla han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in