Citat:
Ursprungligen postat av
Svensklord
Tacka övriga politiker, hade de skött sig inom invandring, jobb, skatter och brott, bara för att nämna några punkter, så hade SD inte existerat.
Exakt, hade man redan från början när SD började växa faktiskt pratat om ämnena de anser vara viktigast istället för att göra precis tvärtom så hade SD varit ett skräpparti som aldrig kommit upp i 4%. Nu gjorde man istället tvärtom och lät SD bli vad det nu är.
Steffe sa att ett parti med 9% av rösterna inte var några man behövde lyssna på, nu har de mer än de dubbla.
Dessutom satt han själv i gruppen med MP och andra skitpartier som skulle vara glada om de hade över 9%.