Citat:
Ursprungligen postat av
cute.as.duck
Finns det några exempel på att vita nordeuropeer har begått liknande barbariska dåd? Jag vill gärna tro att det inte finns några skillnader mellan vita och svarta människor förutom deras hudfärg. Hjälp mig. Jag vill vara en god sosse. Och ja jag är seriös.
Tänker på han norrmannen som spränge en bil utanför regeringskansliet och dödade 8. Sen så tog han båten till ett ungdomsläger och hade ihjäl ytterligare 69, de flesta tonåringar. Tror han var nordeuropee, men tror inte dna test gjorts. Hade blå ögon iaf
Sen så var det han i Örebro som tog med sig geväret in på vuxenutbildningen och sköt ihjäl 10. Men han pissade inte på nån så det är väl inte barbari...
Svår fråga du ställer... får klura lite till.
Hon kärringen i Vetlanda som hade ihjäl en annan kvinna försökte bränna upp liket med tändare och tändvätska. Lite barbariska, mycket lågbegåvat då temperaturen behöver komma upp i 3000°...
Han i Boden som styckade sitt ex? Madsen som sex-torterade och styckade en journalist från Sverige i en ubåt och sen dumpade delarna i Östersjön. Anders Eklund som våldtog och mördade en 6-åring.