2026-06-11, 05:39
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Jag hade gjort en shank, väntat tills han somna sen tryckt in i ögonen på han
Det var den sista han våldtog.
Blir svårt att hämnas när man är permanent blind.

Då får du nog göra två shanks och hugga samtidigt. Man kan se med ett öga vettu
Citera
2026-06-11, 05:48
Medlem
Våldtog cellkamraten varje morgon – brev från 2024.

– och Kriminalvårdens oförmåga att hantera den.

Vi har funnit 85 fall av misstänka övergrepp, ofredanden och sexuella trakasserier mellan fångar på anstalter och häkten sedan 2018.
Minst elva av dessa har skett mellan cellkamrater.

https://arbetet.se/2026/06/10/valdtog-cellkamraten-varje-morgon-grova-sexbrott-pa-overfulla-fangelser/
Citera
2026-06-11, 06:09
Medlem
Wyrdkins avatar
Vad folk här är förstörd av amerikansk skräpkultur.

Självklart är man med på noterna om man blir "våldtagen" i ett svenskt fängelse. Sen hände väl något som fick flickpojken att bli sur och ammälde sen sin man Hussein för våldtäkt.
Citera
2026-06-11, 06:12
Medlem
Wyrdkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Tror du missat att en del på anstalter har våldskapital. Att gola anses värre än att våldta säger en hel del.

Utöver det så anser jag att ingen ska behöva utsättas för våldtäkter. Dock så är det också ett klientel av män som blir offer, som med största sannolikhet försvarat en mängd kriminella våldtäktsmän när de själva inte satt inne. Inte så kul att plötsligt vara offret gissar jag.

Man golar inte om man anmäler ett brott man själv råkat ut för. Ni småttingar är ju fan helt okunniga.

Att gola är att rapportera någon till myndigheter när man själv var med OM brottet på något sätt.
Citera
2026-06-11, 06:13
Medlem
Gunnar Strömmer låter våldtäktsmän och pedofiler gå lösa på gatorna för att det inte finns plats i fängelserna, och de som ändå får en plats i fängelset, kan alltså fortsätta att våldta inne i fängelset, då är det väl knappast fråga om ett straff, utan ett rent nöje för dem att sitta i fängelse!
Citera
2026-06-11, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skojardumedmig
Ja du det kan man lugnt säga det hade nog ej skett för 10-12 år sedan
Fanns inte på kartan. Har blivit vanligare med Mena då det är praxis med man on man love i mellanöstern. Sverige hade ett par fina årtusenden men det är long gone nu.
Citera
2026-06-11, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av huffpuff
Det kanske behövs en ny specialavdelning för alla bögvåldtäktsmän.
Flytta dem till total-isolering i mini celler + utöka strafftiden motsvarande grov våldtäkt.

Att de varken polisanmäls eller åtalas är fördjävligt. Vissa av dem kanske sitter på livstid, men de andra kommer ju ut i samhället så småningom...

Bästa vore att aldrig tagit emot dessa skit folk till Sverige från börjar.
Dessa avarter knullar ju precis allt, getter och får m,m.
Citera
2026-06-11, 06:51
Medlem
Det har man ju alltid hört att sånt inte förekommer i svenska fängelser.
Citera
2026-06-11, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Inte sällan stöttar fängelsecheferna övergreppen. Svartingarnas hämnd på den vita rasen. Chefen för Kumlaanstalten är en neger...
Han är ju en vidrig typ ful som fan den som styr och ställer inom kriminalvårds verket eller va de nu kallas för, måste ha tänkt med arslet. Vem fan sätter en exil neger som någon form av "anstalts chef ? Direktör eller vad hans post nu kallas för* skamligt.
Citera
2026-06-11, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Det gör man inte, det är en klass 1 anstalt som Hall, kände du verkligen inte till detta?
Jag vet det, det är därför jag undrar vad en del pratar om i denna tråd att de skulle sitta för skitsaker där. Jag har fått svar som är vaga angående detta, ser det som en trådsanning/jag har en kompis som..., och dylikt. Icke trovärdigt, alltså.
Citera
2026-06-11, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MindYourOwn
Det här är så vidrigt så jag vet inte vad.

Bli inlåst med en underintelligent (utvecklingsstörd) överviktig men vältränad neger eller arab/turk och tvingas suga en liten penis eller ta den i munnen varje dag. Om det inte är straffprevention så finns det nog inget bra alternativ.

Sen kanske svartmuskiga, bögar som de brukar vara allihopa, i alla fall när dom ser svennar, skulle sitta i sina egna fängelser.

Ja du, som sagt vart denna artikel nu kommer ifrån "arbetet" det hade återigen varit otroligt intressant att få veta ålder på förövare och etnicitet samt offer ålder och etnicitet kollar man mörker tal och det dom publicerat är det fortfarande alltså 0,0 ish kanske 5-9 max med mörkertalen då..
Citera
2026-06-11, 08:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigt-namn
Då får du nog göra två shanks och hugga samtidigt. Man kan se med ett öga vettu
Det går att gräva ut ögonen med tummarna, alla som tränat närstrid kan, tricket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in