2026-06-10, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .nils
Om du följer Tommy Robinson, samt hans kopplingar till IDF och säkerligen Mossad, så är det uppenbart att det är viktigt att få upp hatet snabbare i Europa. Snubben är skum och följs mestadels av folk som tror dom är vita. Chavs, Neds och annat halvzigenskt pack.

Vita ska inte bete sig sådär, det är rena rama unga-bunga-skit där man inte kan styra impulser likt skiten man vill bli av med.

Ja han är sionist. Det finns sådana utplacerade överallt runt hela Europa. Sverige är inget undantag utan vi har våra. De är dessa som har massimporterat alla dessa främmande folkgrupper in i våra länder.

Oftast är det som du säger, människor som inte är av svenskt ursprung som är de största hetsarna i Sverige och försöker få ursprungsbefolkningen upprörda. Dessa vill naturligtvis inte ha en demokratisk lösning på problemen för då får de inte konflikten de har sökt sedan andra världskriget.

En lösning kommer dock att ske på något sätt vare sig man vill eller inte, den nuvarande utvecklingen är ohållbar. Vi kan inte leva med helt främmande folkgrupper som inte är kompatibla med oss, och absolut inte som en minoritet i vårt eget land. Jag föredrar en demokratisk lösning över det andra alternativet.
Citera
2026-06-10, 17:03
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Vilket vänster blivet skitsnack🤮👎
Din våldtäkt på det svenska språket svider i ögonen men jag skall göra mitt bästa med att besvara de intellektuella argumenten ur din pågående litterära våldtäkt på det svenska språket i alla fall.
Citat:
Det är just detta tänkande som lett till allt blatte och neger kaos.

Vita har redan demonstrerat fredligt, och ingen förändring har skett. Denna tid är förbi.

Våra förrädiska globalist slödder till politiker vill ha ett folk utbyte och är inte rädda för oss, för dem vet att vi inte gör något.

Och nu är det dags att verkligen göra något. Det där skitsnacket att våld föder mer våld 🧐 skitsnack säger jag. Man eliminerar vålds blattar med mera våld. Det är just våld som kommer lösa problemen.
That's a very nigger way of looking at things..

Om det är politikerna som är ert problem så är det väl dem ni bör ge er på i så fall?
I nuläget attackeras barnfamiljer som inte har med dessa problem att göra annat än att de bjudits in att bo i staden av de politiker som du säger är era fiender.
Det känns som att ni attackerar problemet i helt fel ände.
Citat:
Vita måste jaga ut skräpet, och globalister måste vara rädda för folket. Fattar du inte det?
Play terrorist games, win terrorist prices.

Du vill således att vi förbigår demokratin och använder nigeriansk djungelrättvisa istället?
Mer nigger än så kan man nog inte bli som vit.
Citera
2026-06-10, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
https://x.com/i/status/2064204096882577700
vad är det jihadistjäveln skriker? någon som vet om det översatts?
Enl. ljudtekniker på TV4 så är det,
"Ni ska ut ur Europa"
Citera
2026-06-10, 17:11
Avslutad
Djungeldjuret kommer få det fin-fint i ett Irländskt fängelse.
Ger honom 2,5 år innan han lessnar på misshandeln och tar livet av sig, tippar på hängning eller slänger sig ut från någon högre höjd.

Bye bye niggah
Citera
2026-06-10, 17:20
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .nils
Om du följer Tommy Robinson, samt hans kopplingar till IDF och säkerligen Mossad, så är det uppenbart att det är viktigt att få upp hatet snabbare i Europa. Snubben är skum och följs mestadels av folk som tror dom är vita. Chavs, Neds och annat halvzigenskt pack.

Vita ska inte bete sig sådär, det är rena rama unga-bunga-skit där man inte kan styra impulser likt skiten man vill bli av med.
"Ska inte bete sig sådär". Är du 17 år och känner att anti-israel och judar är det viktigaste i livet? Man kan se deras tentakler men också hata vad det fört med sig. Man måste inte bara gå åt budbäraren. Sudanesen här, ska han bara låtas vara då? Tänk två tankar samtidigt.
Citera
2026-06-10, 17:26
Medlem
GormDenGamles avatar
Spridit sig till London nu.
https://www.youtube.com/live/OYs3T_ONyD4
Citera
2026-06-10, 17:26
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Din våldtäkt på det svenska språket svider i ögonen men jag skall göra mitt bästa med att besvara de intellektuella argumenten ur din pågående litterära våldtäkt på det svenska språket i alla fall.

That's a very nigger way of looking at things..

Om det är politikerna som är ert problem så är det väl dem ni bör ge er på i så fall?
I nuläget attackeras barnfamiljer som inte har med dessa problem att göra annat än att de bjudits in att bo i staden av de politiker som du säger är era fiender.
Det känns som att ni attackerar problemet i helt fel ände.

Play terrorist games, win terrorist prices.

Du vill således att vi förbigår demokratin och använder nigeriansk djungelrättvisa istället?
Mer nigger än så kan man nog inte bli som vit.
Du har ju delvis rätt i att fel personer egentligen attackeras men så har hänt under alla tider. Folkviljan kommer förr eller senare alltid vinna, nu har den varit nedtryckt i 60-70 år. Väldigt få har egentligen velat haft denna invandring men oavsett hur man röstar får man den och olika konventioner som vi inte heller bryr oss om runt halsen.

Det kommer en punkt när folk tröttnar och som i Storbritannien där vi just sett en kille blöda ut i handfängsel så var det proppen ur när denna kille nu snudd på halshöggs av en person som inte ens skulle befinna sig i landet. Vad ska de göra då? Vänta till nästa val?
Citera
2026-06-10, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Spridit sig till London nu.
https://www.youtube.com/live/OYs3T_ONyD4
Bra! Britterna ska leda detta
Citera
2026-06-10, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sjakbajs
Vad gör en neger från Sudan i Irland? Kanske det var den stackars "flykting" som blev anfallen av en irsk rasist och sedan försvarade sig på bästa vis. Det låter mer troligt. Hoppas han blir en vinst för Irland på sikt.
Stackars Irland har de fått ny regering?
Citera
2026-06-10, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xleet
OT
Det här kommer säkerligen hända i sverige snart, då tänker jag på dådet inte landsmännens uppror

OffT
Tog bussen för första gången på jag vet inte hur länge, och jäklar vilken kulturskillnad det har blivit.

Det första jag märkte var att busschauffören lyssnade på någon form av bönemöte och sjöng med. Sedan körde chauffören bussen som om man vore utomlands någonstans. Har ni åkt buss utomlands någon gång? Ungefär så. Skillnaden var bara att den här chauffören verkade ha noll respekt för de äldre. En tant hann knappt en meter in i bussen innan chauffören gasade på så att hon nästan flög iväg. Det hände typ fyra gånger under resan.

De svenska passagerarna satt helt tysta – så var det inte förr, då kunde det vara rätt livat. Samtidigt satt flera av utlänningarna och pratade högt eller ropade till varandra. Jag vet inte, men jag tyckte ljudnivån var onödigt hög.

Det känns nästan som att man inte behöver resa utomlands längre för att uppleva en annan kultur. Varför köpa en flygbiljett när man kan ta en busstur i Sverige? Samtidigt funderar jag på vad man egentligen ska kalla det. Är det mångkultur när 90 % av passagerarna har utländsk bakgrund? Eller är det mer korrekt att säga att man får uppleva kulturen hos den utländska majoriteten?
Vi behöver inte resa världen runt det är sant
Däremot sitter även svenskar o pratar högt där jag åker
Citera
Medlem
gregersnegrers avatar
Det är fan kaos i UK nu. Skulle dit nästa vecka och träffa en vän som är med i en mer eller mindre underjordisk nationalistisk krets (ja det är så nationella i UK har fått operera i åratal varför mycket som nu kommer att ske kommer att förvåna en del) men resan blir av tidigare pga detta.

Efter Henry Nowak-oroligheterna försvann en del nationalister som ännu inte har dykt upp.

En större manifestation är planerad till fredag. Ska bli intressant att följa med och se detta på plats.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Kommer det mer ikväll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in