Citat:
Ursprungligen postat av
.nils
Din svenska är en aning speciell, kamrat. Hur många rubel får man pynta fram för en flaska kvass?
Man ska bli upprörd, ledsen, arg och fortsätta med dom demokratiska medel vi har i samhället? Inte slå sönder, stjäla eller elda up vare sig byggnader eller människor.
Annars är man fan inte bättre än kloakavskrapet själv? Det var väl då själva fan?
Hur är min svenska dålig? Visst, kommer nog något stavfel ibland men annars tycker jag att jag håller mig på en bra nivå, sen vad du tycker innebär att vara köpt av ryssen får stå för dig. Kvass är ju dessutom typ 0% alkohol, är ju samma sak som svagdricka typ. Jävligt svag poäng.
Jo men de HAR ju gjort det i 40 år! I snudd på varenda val har det brittiska folket röstat för mindre invandring. Istället har det motsatta skett. Det har lovats i snart 20 år att båtarna ska stoppas. De enda som stoppat några båtar är nationalister som sedan fängslats. Inget görs ju trots parlamentarismen så klart som fan topplocket går förr eller senare. De är inte mindre vita för det. Vi vita har fan krigat 99% av vår existens, vi hade inte varit här idag om vi som du tycker bara ska lägga oss ner och skriva på några papper.