2026-06-10, 17:35
Medlem
Vintergrisens avatar
Förstås tråkigt för de som får sin egendom förstörd, men nog är det väl så att de flesta protesterna är fredliga, eller?

Det känns för övrigt som att är det någonstans det är enkelt att få saker att hetta till är det väl just Nordirland, även om resten av Storbritannien inte är långt efter.
Citera
2026-06-10, 17:49
Medlem
gregersnegrers avatar
Dröjer nog inte länge nu innan det brinner i såväl London som Birmingham.

Ett problem för nationalisterna är att de kommer att få tampas med både polismakten och muslimerna. Kan bli brutala scener :/

Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Förstås tråkigt för de som får sin egendom förstörd, men nog är det väl så att de flesta protesterna är fredliga, eller?

Det känns för övrigt som att är det någonstans det är enkelt att få saker att hetta till är det väl just Nordirland, även om resten av Storbritannien inte är långt efter.
Citera
2026-06-10, 18:07
Medlem
Men vad säger Bono nu då? Han kritiserade ju Åkesson på sin turné. Är han fortfarande positiv till invandringen?
Citera
2026-06-10, 18:11
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Kommer det mer ikväll?
Garanterat! Det är NordIrland, de stred i 30 år mot varandra, vapen finns i mängder. Nu står de enade mot invällarna. Kommer bli totalt kaos.
Citera
2026-06-10, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Du är mer upprörd över att byggnader brinner än att en man nästan blivit avrättad. Fortsätt du att vända andra kinden till Jag ät säkert på att all allahu-akkbars kommer att ha förståelse för dina handhjärtan. Tror snarare du blir halal-slaktad.

Precis som i vansinnesupploppen och idiotin under BLM blir man med rätta förbannad, ja.
En person blir dödad/attackerad av en annan - ja då slår vi sönder halva stan som några jävla apor för det verkar vara en rimlig reaktion på händelsen.
Citera
2026-06-10, 18:17
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .nils
Din svenska är en aning speciell, kamrat. Hur många rubel får man pynta fram för en flaska kvass?

Man ska bli upprörd, ledsen, arg och fortsätta med dom demokratiska medel vi har i samhället? Inte slå sönder, stjäla eller elda up vare sig byggnader eller människor.

Annars är man fan inte bättre än kloakavskrapet själv? Det var väl då själva fan?
Hur är min svenska dålig? Visst, kommer nog något stavfel ibland men annars tycker jag att jag håller mig på en bra nivå, sen vad du tycker innebär att vara köpt av ryssen får stå för dig. Kvass är ju dessutom typ 0% alkohol, är ju samma sak som svagdricka typ. Jävligt svag poäng.

Jo men de HAR ju gjort det i 40 år! I snudd på varenda val har det brittiska folket röstat för mindre invandring. Istället har det motsatta skett. Det har lovats i snart 20 år att båtarna ska stoppas. De enda som stoppat några båtar är nationalister som sedan fängslats. Inget görs ju trots parlamentarismen så klart som fan topplocket går förr eller senare. De är inte mindre vita för det. Vi vita har fan krigat 99% av vår existens, vi hade inte varit här idag om vi som du tycker bara ska lägga oss ner och skriva på några papper.
Citera
2026-06-10, 18:20
Avstängd
dude2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallfusion
Precis som i vansinnesupploppen och idiotin under BLM blir man med rätta förbannad, ja.
En person blir dödad/attackerad av en annan - ja då slår vi sönder halva stan som några jävla apor för det verkar vara en rimlig reaktion på händelsen.

Nu är det dock strategiskt utvalda mål. En viss skillnad.
Vita vredens dag är äntligen här och förstås väldigt välkomnat!
Citera
Medlem
Så går det när muslimerna inte kan se att sina egna gör fel ibland. Fruktansvärd ideologi. Bra vanligt folk slår tillbaka.
Citera
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ja, så är det i multikulturella länder. Slutresultatet blir till slut diktatur för att hålla ned motsättningarna. Är det planen?
Citera
2026-06-10, 18:22
Medlem
Citat:
Du verkar inte fatta att årtal av att få höra att vita är problemet med allt här i världen, samt se hur sin nation går under pga massinvandring, tillslut kan få topplocket att flyga? I London är vita i minoritet i princip, har sett olika siffror, från 38% vita till lite över 50%
Citera
2026-06-10, 18:23
Medlem
gregersnegrers avatar
Nationalister försöker i detta nu undvika kaos genom att mitt i detta försöka samordna och organisera och kanalisera den ilska, för att inte säga hat, all den frustration som ansamlats under lång tid av något som inte kan beskrivas som någonting annat än raslig förnedring.

Detta för att tillvarata momentum, så att inte tillfället rinner ut i sanden igen. Sen att det ändå kommer att bli kaotiskt och våldsamt - ja, vi är ju människor trots allt.

Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Garanterat! Det är NordIrland, de stred i 30 år mot varandra, vapen finns i mängder. Nu står de enade mot invällarna. Kommer bli totalt kaos.
Citera
2026-06-10, 18:27
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Burn baby, burn
Det står Live men av allt jag kan se är bilderna från igår så jag fattar inte faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in