2026-06-10, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .nils
Öka kvaliten lite. Du beter dig synnerligen judiskt och det har inte enbart med deras klädsel att göra, nej.

Som jag sagt att fortsätta gå den politiska väg vi valt att ha i demokratiska länder. Det kommer ta tid, men missnöjet bland dom flesta ökar år för år. Till att börja med skulle dom lämna Storbritannien snabbt som fan, dvs Nordirland, om dom vill snabba på läget.

Dom är inte våra bröder alls, det är mycket zigenarblod mixat där.

Helt rätt. Vi ska gå den demokratiska vägen. Vi ska inte börja bränna städer vi är bättre än så. Det har hänt oerhört mycket de senaste 10 åren och börjar vi bruka våld så är mycket av detta arbetet förstört. De som försöker hetsa oss hela tiden är dessa du pekar ut, de vill hetsa på denna konflikt och skapa sitt heliga krig.

Nu har jag inte satt mig in i just denna händelse, men vad är oddsen att just denna man som startade denna händelse "råkar" vara en muslim? Det brukar oftast vara så för de spelar dem rakt i händerna.
Citera
2026-06-10, 15:19
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch
skribenten skrev: Floyds död var positiv

Du svarade: Var den. Hur då?

Vad mer är det jag ska läsa?
Ok ja det kan ju i praktiken låta som att jag tyckte det var rimligt men nej. George floyds död var totalt vrickat. En knarkare som visst med övervåld råkar dö men som ska influera brittisk polis? Hur? Jo inte att säkerställa att det han sade "I Can't breathe" säkerställs UTAN ISTÄLLET att man fokuserar på vad icke-vita säger är sant och tar det som sanning.

Detta mina herrar är two-tier policing när det visar sig!
Citera
2026-06-10, 15:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Xleet
OT
Det här kommer säkerligen hända i sverige snart, då tänker jag på dådet inte landsmännens uppror

Dådet exakt, och Svensken skulle fortsätta dricka latte och prata om klimatet och ungdomsgårdar tyvärr.ä som ingenting hänt
Citera
2026-06-10, 15:39
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Är det ett ryskt samhälle de vill ha? Varför gör de kaoz?

Ursäkta? Irland? Du menar landet som låg i krig med sig själv över om man ska vara protesant eller katolik? Bara så jag förstår dig rätt nu du undrar över landet som låg i krig med sig själv väl fram till 1990.
Citera
2026-06-10, 15:57
Medlem
.nilss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Helt rätt. Vi ska gå den demokratiska vägen. Vi ska inte börja bränna städer vi är bättre än så. Det har hänt oerhört mycket de senaste 10 åren och börjar vi bruka våld så är mycket av detta arbetet förstört. De som försöker hetsa oss hela tiden är dessa du pekar ut, de vill hetsa på denna konflikt och skapa sitt heliga krig.

Nu har jag inte satt mig in i just denna händelse, men vad är oddsen att just denna man som startade denna händelse "råkar" vara en muslim? Det brukar oftast vara så för de spelar dem rakt i händerna.

Om du följer Tommy Robinson, samt hans kopplingar till IDF och säkerligen Mossad, så är det uppenbart att det är viktigt att få upp hatet snabbare i Europa. Snubben är skum och följs mestadels av folk som tror dom är vita. Chavs, Neds och annat halvzigenskt pack.

Vita ska inte bete sig sådär, det är rena rama unga-bunga-skit där man inte kan styra impulser likt skiten man vill bli av med.
Citera
2026-06-10, 16:07
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Tråden är fylld med inlägg som uppvisar att det är vissa som inte vet att Nordirland är en del av Storbritannien och inte Republiken Irland. Jag vet inte om jag ska skylla skolan eller brist på allmänbildning för det. För egen del minns jag hur det nämndes i skolan, men en snabb titt på en karta visar tydligt hur det förhåller sig.

Alla protester och sedan kommentarer är alltsammans extrema överreaktioner på något som egentligen är en grov misshandel.
Citera
2026-06-10, 16:09
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Hur är de boende i de brända husen och ägarna till de brända bilarna och ägarna till de brända affärerna kopplade till invandrarvåldet?
Förslagsvis finns det rikligt med dokumentation över deras personliga våld mot vita innan deras hem, bilar och affärer attackeras?

Fast det är ju exakt så terrorister resonerar när de attackerar civila i väst.
Många vita anser att den typen av resonemang är felaktigt och inte håller.
Bara för att man tillhör en vit folkgrupp så är man inte automatiskt och personligt ansvarig för vad andra vita i samma folkgrupp sysslar med.

Håller du inte med om det?

Vilket vänster blivet skitsnack🤮👎
Det är just detta tänkande som lett till allt blatte och neger kaos.

Vita har redan demonstrerat fredligt, och ingen förändring har skett. Denna tid är förbi.

Våra förrädiska globalist slödder till politiker vill ha ett folk utbyte och är inte rädda för oss, för dem vet att vi inte gör något.

Och nu är det dags att verkligen göra något. Det där skitsnacket att våld föder mer våld 🧐 skitsnack säger jag. Man eliminerar vålds blattar med mera våld. Det är just våld som kommer lösa problemen.

Vita måste jaga ut skräpet, och globalister måste vara rädda för folket. Fattar du inte det?
Citera
2026-06-10, 16:15
Medlem
Mindbusinesss avatar
Har det framkommit något motiv ännu för attacken?
Citera
2026-06-10, 16:16
Medlem
DonaldBidens avatar
Kan Imperiet slå tillbaka?
Citera
2026-06-10, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness

Skulle verkligen inte förvåna mig om det är ännu en av de där stjärnorna som inte fått stannat kvar och ska hämnas, samt bita sig fast i landet via ta ett fängelsestraff.
Lycka till isåfall med det på Nordirland!
Citera
2026-06-10, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Tråden är fylld med inlägg som uppvisar att det är vissa som inte vet att Nordirland är en del av Storbritannien och inte Republiken Irland. Jag vet inte om jag ska skylla skolan eller brist på allmänbildning för det. För egen del minns jag hur det nämndes i skolan, men en snabb titt på en karta visar tydligt hur det förhåller sig.

Alla protester och sedan kommentarer är alltsammans extrema överreaktioner på något som egentligen är en grov misshandel.

Hur är det relevant?
Citera
2026-06-10, 16:50
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Det har inte framkommit än, vilket är livsfarligt för de som protesterar eftersom det kan vara vad som helst.

Personligen hoppas jag på att det är pedofilrelaterat, så att den ironiska kontentan av högerns kaosande blir att de bränt ned halva sin stad och attackerat mängder med mörkhyade bara för att en barnvåldtäktsman har fått ett lite hårdare straff än vad lagen medger.
Senast redigerad av Trolltestet 2026-06-10 kl. 17:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in