2026-06-10, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Nooshi "köper" kvinnliga offentligt anställda med ett "kvinnolönelyft".
Vem orkar ens se på skiten. Sånt dagis.
Sen med massinvandring av kukturberikare vid rödgrön valvinst. England har stora problem med kukturberikare så bara att snegla ditåt för vad som komma skall
Citera
2026-06-10, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Ulf K är pinsam skyller allt på S och säger ingenting om sin egen politik, han sämst! Jimmie Åkesson snackar bara om V som redan slängt ut det gänget som han talar om, skulle var på sin plats att ha en egen politik någon gång! Ebba Busch snackar bara om sjukvård och att den ska förstaligas vilket inga andra partier är intresserad av, helt värdelöst! Nooshi Dadgostar är som vanligt bra och svara på alla påhopp lugnt och fint, det är klös i den bruden! Resten var inte mycket att hänga i julgranen!
Tidö har gjort ett bra jobb. Sänkta skatter och stram invandring är allt man begär.
Citera
2026-06-10, 13:51
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungen98
Tidö har gjort ett bra jobb. Sänkta skatter och stram invandring är allt man begär.

Nu handlar det om partiledardebatten, ta och starta en egen tråd om tidö!
Citera
2026-06-10, 13:57
Medlem
Citat:
Nu handlar det om partiledardebatten, ta och starta en egen tråd om tidö!
De samlade laget från Tidös partiledare pratar om att de vill sänka skatter och minska invandringen vilket är lysande, medans vänstersidans partiledare pratar om, ja ingenting av värde.
Citera
2026-06-10, 14:31
Medlem
Har ens herrar, makthavare, intäktskälla bestämt det så blir det så. Dåren pratar ju inte om någonting annat än Israel ständigt, det är det enda som existerar i hans skalle, Israel, kosher, förhudar.

Citat:
Jimmie Åkesson ägnade hela sitt anförande åt konflikten i Mellanöstern. Ett lite udda val av en svensk nationalistledare tre månader före valet, men så gjorde han.

https://www.expressen.se/kronikorer/viktor-barth-kron/ska-vi-valja-mellan-hitler-och-hamas/
Citera
2026-06-10, 14:46
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Ändå fick dom 6.1% i SCB senaste mätning, obegripligt.
Ja, jag skulle vilja se hur människorna är som röstar på C? Hur ser de ut? Vad har de för intressen?

C är ett skitparti.

"Man har uppskattat att cirka 5 procent av befolkningen, både män och kvinnor, har sexuella fantasier om barn"
https://nyheter.ki.se/vill-agera-innan-det-ar-for-sent
Citera
2026-06-10, 15:26
Medlem
Citat:
Ulf K är pinsam skyller allt på S och säger ingenting om sin egen politik, han sämst! Jimmie Åkesson snackar bara om V som redan slängt ut det gänget som han talar om, skulle var på sin plats att ha en egen politik någon gång! Ebba Busch snackar bara om sjukvård och att den ska förstaligas vilket inga andra partier är intresserad av, helt värdelöst! Nooshi Dadgostar är som vanligt bra och svara på alla påhopp lugnt och fint, det är klös i den bruden! Resten var inte mycket att hänga i julgranen!

V har inte alls slängt ut packet bara de som blivit påkomna med handen i syltburken.
Citera
2026-06-10, 15:35
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katki
Har ens herrar, makthavare, intäktskälla bestämt det så blir det så. Dåren pratar ju inte om någonting annat än Israel ständigt, det är det enda som existerar i hans skalle, Israel, kosher, förhudar.

https://www.expressen.se/kronikorer/viktor-barth-kron/ska-vi-valja-mellan-hitler-och-hamas/
Det var en av topp tre skumma händelser idag.

Jag är inget större fan av sista 4 åren med C och nuvarande ledaren men när hon var jobbig med Jimmie nära slutet angående ändringar i strandskydd och annat i SD landsbyggdspolitik var det en bra variation.
Citera
2026-06-10, 16:04
Medlem
orrtupps avatar
Vet ej hur många på mitt jobb som lyssnade på debatten men när jag på rasten nämnde att jag skulle återgå till att lyssna så kommenterade en kollega hur förvånansvärt hårt C och V slog på varandra med terrorist respektive pedofilanklagelser.

Det var också det som jag tyckte var det enda anmärkningsvärda med debatten och jag tycker att det var intressant och talande att torrbollen Furthenback inte med ett ord nämnde detta ordkrig mellan två rödgröna partier!

Men Sveriges radio vill förstås inte uppmärksamma oenighet på medias sida i debatten.
Citera
2026-06-10, 16:08
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkongstaaarn
V har inte alls slängt ut packet bara de som blivit påkomna med handen i syltburken.

Vilka mer vill du ha ut?
Citera
2026-06-10, 16:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Det kan jag faktiskt hålla med, hon ser och låter verkligen som en robot i både tal och ansiktsrörelser.

Tyvärr står hon höjd över all kritik. Anti-rasisterna kan förstås inte irritera sig för då skulle klassas som rasister. Och "rasisterna", SD-arna fokuserar bara på blatte-egenskaper hos blattarna, som stark accent förstås och ännu värre obegriplig accent.
Man kan förstås fråga sig om hon hade haft samma opersonliga robotstil om hon varit etnisk svensk, me ndet är helt ointressant för tendensen finns på hela SVT , alla stöpta ur samma prompt, fast KS är det mest flagranta exemplet.
Citera
2026-06-10, 16:41
Medlem
Danieloss avatar
Det är tydligt att regeringen ser V som oppositionens ömma punkt och att deras sista hopp är att försöka skrämma osäkra mittenväljare med kommunistspöket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in