2026-06-10, 14:38
Medlem
.nilss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Vem i helvete är du? Nej jag har nog inget judeblod sedan jesu födelse ditt as. Vad fan ska nordirändarna göra då? Gilla läget? Ja de klär sig illa, so what? De är våra bröder din jävla idiot!

Öka kvaliten lite. Du beter dig synnerligen judiskt och det har inte enbart med deras klädsel att göra, nej.

Som jag sagt att fortsätta gå den politiska väg vi valt att ha i demokratiska länder. Det kommer ta tid, men missnöjet bland dom flesta ökar år för år. Till att börja med skulle dom lämna Storbritannien snabbt som fan, dvs Nordirland, om dom vill snabba på läget.

Dom är inte våra bröder alls, det är mycket zigenarblod mixat där.
Citera
2026-06-10, 14:39
Medlem
Citat:
Kan du förklara hur? verkligen hur det var positivt?
..så du tycker pundare som rånar gamla tanter är positivt för samhället?
Citera
2026-06-10, 14:51
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:

Floyd var en knarkare med ett lååångt brottsregister - kan du förtälja hur det INTE var positivt att svinet togs av daga? Dessutom dog han av annat än polisernas ingripande, även om detta kan ha medverkat till dödsfallet - hade, bland annat, en massa Fentanyl i kroppen. Var väl även veckan innan han pekat med en pistol mot en gravid mammas mage. Hade x antal misshandelsdomar och fyllekörningar på sitt CV. Anser man en slik dåre är en tillgång, ja då är man sannolikt en neger själv eller lika brottsligt aktiv, alternativt en knarkare - kanske "all of the above"...

Nowak var en större förlust, såklart. Vit, ung och oförstörd om man jämför med Floyd. Det senaste fallet med sudanesen (oj, en neger) är bara ett i raden av vansinnesdåd dessa sprider omkring sig - de är en paria! Negrer är det mest rasistiska folkslaget tillsammans med asiaterna och blattarna... Konstigt dock att asiaterna verkar kunna sköta sig relativt snyggt och bra - varför kan inte negrerna och blattarna det?

Att Storbritannien kommer vara skådeplatsen för det inledande raskriget står helt klart - kanske inte pga. dessa fall, men snart så och jag längtar...
Citera
2026-06-10, 14:53
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Precovery
DN tycker att problemet är Elon Musk.

https://www.dn.se/varlden/sandra-stiskalo-belfast-brinner-och-sa-vill-elon-musk-ha-det/

Klart att de vill skjuta budbäraren. Jag menar, skulle de själva se sig i spegeln och fundera över om de bär någon del av skulden till situationen, exempelvis genom att mörka invandrarbrottslighet i flera decennier och svartmåla alla som visste bättre?

Dylik självrannsakan vore otänkbar för vidriga journalistavskum.
Citera
2026-06-10, 14:54
Medlem
sebertos avatar
Stor risk att detta är en false flag…
Citera
2026-06-10, 14:56
Medlem
-GGs avatar
Det är ju bara när vita har tröttnat rejält som det är proppen ur, eller efter en specifik händelse.

Invandrare mördar, förstör och gör upplopp regelbundet utan att de behöver ha ett särskilt skäl för det. Sedan gnäller de alla de få gånger de får något tillbaka. Som om de skulle vara immuna mot att få skit tillbaka eller i den mångkultur media och politiker propagerar för.
Senast redigerad av -GG 2026-06-10 kl. 14:59.
Citera
2026-06-10, 14:57
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch
..så du tycker pundare som rånar gamla tanter är positivt för samhället?
Nej det är det jag inte tycker, läs för faaaaaaan.
Citera
2026-06-10, 14:59
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Stor risk att detta är en false flag…
Nordirland? AV vem då? De har i hundratals år hatat alla som inte haft samma religion. Om det då kommer en MUSLIM och dödar någon, ja tacka fan för att det urartar. I vanliga fall går de bananas om det är en katolik eller en protestant.
Citera
2026-06-10, 15:05
Medlem
Citat:

Läs hela mitt meddelande, så förstår du. Det förklaras i meningen efter.
Citera
2026-06-10, 15:06
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Nordirland? AV vem då? De har i hundratals år hatat alla som inte haft samma religion. Om det då kommer en MUSLIM och dödar någon, ja tacka fan för att det urartar. I vanliga fall går de bananas om det är en katolik eller en protestant.

Så jävla skönt att se att åtminstone ett folkslag i Europa inte är totala slavar under denna skit som media och politiker tycker att vi ska omfamna till vilket pris som helst.
Citera
2026-06-10, 15:06
Medlem
Citat:
Nej det är det jag inte tycker, läs för faaaaaaan.
skribenten skrev: Floyds död var positiv

Du svarade: Var den. Hur då?

Vad mer är det jag ska läsa?
Citera
2026-06-10, 15:14
Medlem
Koodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Är det ett ryskt samhälle de vill ha? Varför gör de kaoz?
Dom har fått nog. Tror du kommer att få vänja dig på att det blir värre och värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in