2026-06-10, 11:33
Medlem
Ska träffa en kille jag aldrig träffat vilket är väldigt ovant. Har varit i en längre relation som nu är över där sex då blivit avdramatisera och det slog mig att situationen självklart inte kommer vara lika bekväm som jag är van vid. Vid doggy är det ju relativt vanligt att det tränger in luft som sedan blir ett otrevligt ljud när man är klar. Jag har därmed två frågor, hur motverkar man detta? Och bryr ni killar er om detta? Det är ju otroligt genant för mig i alla fall.
Citera
2026-06-10, 11:41
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Det händer ju med typ alla man spänner på bakifrån, du är inte unik.
Citera
2026-06-10, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Det händer ju med typ alla man spänner på bakifrån, du är inte unik.

Nej men det var väl ändå inte det jag skrev, svara på frågorna istället
Citera
2026-06-10, 11:42
Medlem
Connykrims avatar
Fitt pruttar? Ingen bryr sig om det.

Sen är de heller inte särskilt vanligt att de sker som du beskriver att det är.
Citera
2026-06-10, 11:43
Medlem
JohannesSnajdares avatar
S.k. "fittpruttar".
Ja det kan ju bli lite komiskt i situationen men ingen stor grej alls.
Skratta åt det, byt ställning och kör på.
Citera
2026-06-10, 11:44
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katten39
Nej men det var väl ändå inte det jag skrev, svara på frågorna istället

Det gjorde jag ju.
Citera
2026-06-10, 11:49
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Hur motverkar man detta?
Om du är född med en ovanligt stor fitta så finns det förmodligen inget du kan göra. Onanerar du med falukorvar så kanske det är dags att trappa ner till mindre objekt.
Citera
2026-06-10, 11:57
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ska träffa en kille jag aldrig träffat vilket är väldigt ovant. Har varit i en längre relation som nu är över där sex då blivit avdramatisera och det slog mig att situationen självklart inte kommer vara lika bekväm som jag är van vid. Vid doggy är det ju relativt vanligt att det tränger in luft som sedan blir ett otrevligt ljud när man är klar. Jag har därmed två frågor, hur motverkar man detta? Och bryr ni killar er om detta? Det är ju otroligt genant för mig i alla fall.

Har du problem med något som är naturligt, tycker jag du ska byta till en annan ställning!
Citera
2026-06-10, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Om du är född med en ovanligt stor fitta så finns det förmodligen inget du kan göra. Onanerar du med falukorvar så kanske det är dags att trappa ner till mindre objekt.
Tack ska tänka på det!
Citera
2026-06-10, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Har du problem med något som är naturligt, tycker jag du ska byta till en annan ställning!
Ja men det är ju så trevligt
Citera
2026-06-10, 12:20
Medlem
Killen som du ska träffa har troligtvis varit med om, naturliga, muspruttar tidigare. Så han vet om att det förekommer..

Troligtvis inte bara du som knullat tidigare av er två.

Förstår inte problemet.
Senast redigerad av B.Dowie 2026-06-10 kl. 12:22.
Citera
2026-06-10, 12:29
Medlem
Citat:
Men det var inte genant i det fasta förhållandet? Förstår inte riktigt. Jag kan lugna dig i allmänhet att alla bara tänker på sig, ingen tänker på dig. Fast modigt av dig att låta en kille du aldrig har träffat förut köra doggy på dig. Vet du hur han ser ut?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in