2026-06-10, 12:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Babblarna97
Vad fan har naglarna med en uppfostring att göra? Inte speciellt svårt att ta hand om ett barn pga att man har naglar.

Kan nog försvåra vissa saker tex att torka sig själv och andra när man bajjat
Citera
Medlem
Homofilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Det är nog det värsta jag har läst på länge. Bilderna när hon går runt helt ensam i lägenheten, bara i trosor och klockan är 22:40. Hon ligger i sängen och kollar på sin platta, det sista hon sökte på var k-pop demons, det krossar bara mitt hjärta.

Hoppas de låser in henne och kastar nyckeln.

Vart kan man se detta?
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av So.far.so.good
Det vänder sig i magen av illamående när man tänker på den lilla flickan. 😭
Så ensam hon måste ha känt sig varje gång hon lämnades.
Helt obegripligt att man kan göra så mot ett barn.

Ja det är helt otroligt sjukt
Citera
2026-06-10, 12:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Filuren80
Något som står ut är att det var 3 tändare inne på flickans rum?!?! Det i samband med att man inte larmar sos när man ser rök..... och att det går ytterligare 7 minuter från det hon kommer hem tills hon ringer 112?

Var det kanske så att hon ville bli av med tösen?

Stackars barn. Man ska inte skuldbelägga omgivningen, men det känns verkligen som att vänner och familj borde ställt mer krav....

Jag kände oxå så, det ville hon nog
Citera
2026-06-10, 12:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
Så fruktansvärt på alla sätt. Vilken rädsla flickan måste ha haft. Hon ville bara ha sin mamma där om kvällarna. Så jobbigt att se och veta

Bädda ner sig själv i sängen i en tom lgh, o vakna ensam. Ja otroligt sorgligt. Undra hur hon funkade på fsk?
Citera
2026-06-10, 12:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Var det med tändare som anlades branden?
Flickan eller annan person?

Hon hade tydligen 3 tändare i rummet och hade lekt med en, kanske inspirerad av saker Hon sett på tuben
Citera
2026-06-10, 12:23
Medlem
Plastartikels avatar
Mycket skit har man läst och sett under många år.
Men det här...
Det här är fan bland det mörkaste jag läst på länge.
Lilla, lilla flickebarn. 💔
Citera
2026-06-10, 12:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Tror det kan handla om området också faktiskt. Tänkte på hur förskolepedagogerna inte reagerade på att hon lämnades med nattblöja och typ bara ”det är en hel del föräldrar som gör så”. För mig är det en solklar oro och socanmälan men i det området kanske det blivit normaliserat

Vanligare än man kanske tror inte många områden. Dom hade bråttom, barnet var ledset, blöjorna var slut mm mm. Ofta tror jag det handlar om bekvämlighet och att man tycker personalen kan fixa.
Citera
2026-06-10, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Bädda ner sig själv i sängen i en tom lgh, o vakna ensam. Ja otroligt sorgligt. Undra hur hon funkade på fsk?

På förskolan var man inte så oroliga men endå oroliga. Dom var mer oroliga för flicka s hygien. Tydligen hade flickan riktigt dåligt hygien, hon brukade komma med nattblöjan kvar full med skit. Och oborstade och ovårdade tänder och smutsiga kläder. Efter några månader och massa klagomål från fsk så vart mamman bättre med flickans hygien….. men sen bytte mamman dagis då hon inte var nöjd…
Citera
2026-06-10, 12:34
Medlem
Jag tycker mig gått igenom hela fup nu men kan ändå inte lyckas hitta någon obduktionsrapport?
Citera
2026-06-10, 12:46
Medlem
WeMadeYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Fy fan att ingen har skyddat det här värnlösa barnet, hoppas den här helvetes-äckel-värdelösa morsan får livstid.

Hon lär få något enstaka år i fängelse. Kanske bara villkorligt.
Citera
2026-06-10, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeMadeYou
Hon lär få något enstaka år i fängelse. Kanske bara villkorligt.

Pojkvännen och mormorn borde också få sig ett straff!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in