2026-06-10, 00:17
Medlem
Room531s avatar
M & S är samma, lika korrupta under samma intressen..med minimala skillnader vallar de folket mellan olika hagar i den politiska teatern. Hur kan folk fortfarande köpa det... och inte protestera mera (& också rösta in nytt.)
Citera
2026-06-10, 00:18
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Dummaste argument jag hört. Vilka resurser tror du polisen besitter?
Varför tror du det krävs personal som sitter och lyssnar och läser allting, med dagens ai och mjukvara kan det massavlyssnas, scannas, kategoriseras & flaggas och tas åtgärder mot de som då sållas & prioriteras..
Citera
2026-06-10, 01:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
M & S är samma, lika korrupta under samma intressen..med minimala skillnader vallar de folket mellan olika hagar i den politiska teatern. Hur kan folk fortfarande köpa det... och inte protestera mera (& också rösta in nytt.)

I Sverige knarkar vi Soma. Upplopp är ju sånt de där hemska vilda britterna håller på med. Usch. Fy. Svenskar ska istället vara inställsamma cucks som chipsar och glor på Farmen.

Valdeltagandet i Storbritannien 2024: 59.7%
Valdeltagandet i Sverige 2022: 84.21%

Många fler britter fattar ju i alla fall att deras skitsystem är skit. Men för svenne har polletten inte hunnit ner än. Om den nu någonsin hinner göra det vid det här laget. Och om svenne mot förmodan någonsin kaosar utanför idrotts-samanhang så är det antagligen bara någon psyop ändå.
Senast redigerad av Barbapappa2026 2026-06-10 kl. 01:14.
Citera
2026-06-10, 02:25
Medlem
Hoppas detta biter de hårt i röven. Hellre att C åker ut än L, men det bästa vore ju om båda åkte ut.
Citera
2026-06-10, 06:05
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det var väl ett väldigt konkret exempel?

Det var det verkligen inte…

Man kan applicera det på ALLA partier, även sossarna.

Sluta larva dig och kom med ett konkret exempel eller erkänn att du har fel.
Citera
2026-06-10, 06:53
Medlem
Ännu ett bakslag för SD och Tidö. Centern dissar dem nu. Väljarna flyr SD och M som väljer att utvisa människor som jobbar och betalar skatt.
Citera
2026-06-10, 07:24
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Du har med andra ord en rasistisk inställning där du hävdar att en viss etnicitet inte är normala.

Det har jag aldrig hävdat. Jag sa att alla normala människor inte vill se ryska turister i EU.
Citera
2026-06-10, 07:37
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Det var det verkligen inte…

Man kan applicera det på ALLA partier, även sossarna.

Sluta larva dig och kom med ett konkret exempel eller erkänn att du har fel.

Det är kul att du viftar vilt i denna fråga men har så dålig koll på SD:s politik. Men som den dåligt påläste sopa du är kan jag berätta att SD vill se skillnader när det gäller sjukvård, skolgång, bidrag, straff och mycket annat mellan folk och folk.
Citera
2026-06-10, 07:46
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Vi har övertramp i betydligt närmare närtid. För bara några månader sen gick utrikesminister Malmer-Stenergard ut och tog ställning i fallet med personen som lämnade en fruktkorg utanför Johan Forssells hus. Därefter föll domen, uppenbarligen efter utrikesministerns politiska påtryckningar. GW var säker på att han hade friats annars.

Men att som SD helt ogenerat gå ut med en reklamkampanj med budskapet: "Nu tvingar vi åklagare att...." är en så uppenbart tydlig bekräftelse på att partiet helt saknar demokratisk ryggrad. Eller när de går ut och kritiserar våra fria medier som har till uppgift att granska dem. Man förstår att de vill ha ett svenskt Kreml, men det kommer aldrig hända.
Alltså Riksdagen stiftar lagar, när de då fått igenom en lag som tvingar åklagare att alltid ta med utvisning vid vissa brottsmål, tja, de får väl säga det.
Du beklagar dig över en lag som passerat Riksdagen men S är betydligt värre. Betydligt.

Anna greta Leijon, ebbe affären, här har du en till skandal av rang.
Citera
2026-06-10, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det har jag aldrig hävdat. Jag sa att alla normala människor inte vill se ryska turister i EU.
Normala människor bryr sig inte. Lika mycket som när övriga terrornationer som Kina, Israel och Usa's befolkning får turista i landet..
Citera
2026-06-10, 08:27
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch
Normala människor bryr sig inte. Lika mycket som när övriga terrornationer som Kina, Israel och Usa's befolkning får turista i landet..

Om du skulle fråga 100 personer på stan är jag övertygad om att en majoritet inte vill se ryska turister i EU under brinnande krig. Men lev i din bubbla du.
Citera
2026-06-10, 08:41
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Varför tror du det krävs personal som sitter och lyssnar och läser allting, med dagens ai och mjukvara kan det massavlyssnas, scannas, kategoriseras & flaggas och tas åtgärder mot de som då sållas & prioriteras..

Kan och kan. Du kan inte bygga din verklighet baserat på dina fantasier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in