Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Jag vet inte vilka manliga hantverkare du träffat men jag har träffat ett gäng som brister på områden såsom personlig hygien, tidsuppfattning och social kompetens. Så om en kvinnlig hantverkare med samma sakkunskap erbjuder sina tjänster hade jag nog ändå varit villig att prova.
Men som sagt så finns det ingenting som tyder på att kvinnor i någon betydande grad inom överskådlig tid kommer konkurrera ut män inom mansdominerade yrken. Så det är knappast någon man som är orolig för detta.
Sen är det som sagt inte det jag pratar om och jag ser inte riktgt vad detta ens har med trådens ämne att göra. Utan det jag menar är att män redan har gjorts värdelösa/strippats på sin oumbärlighet i och med den feministiska revolutionen osv. Resultatet av detta ser vi nu där 80% av de unga männen antingen lever i celibat eller får slåss om bottenskrapet av kvinnor som blir över medan topp 20%-männen har julafton.
Så det finns liksom ingen oumbärlighet kvar att förlora. Vanliga blue collar-män har noll värde på dejtingmarknaden ändå idag.