Minns dom från ungdomens glada dagar när dom körde en av sina låtar i "Stina med Sven" (Ett underhållningsprogram från det sena åttiotalet)
Jag var verkligen inget fan av varken hip-hop eller rap, men jag minns att jag gillade deras energi samt att jag tyckte dom var rätt läckra på ett verkligt okonstlat vis! Inga plastmunnar och överslimmade LA-Magar där! Naturligt sköna!