2018-09-05, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minime-
Vad har hänt med dottern? Sprungit in i en dörr?

ja va i helvete har hänt hon var ju rätt söt när hon vart yngre
Citera
2026-06-09, 19:57
Medlem
Hehe…jodå jag har med egna ögon bevittnat denna cirkus och kan intyga att karln inte verkar ha ”ett normalt känsloliv”….verkar bli osams med de flesta i sin omgivning. Beträffande dottern så ser hon mindre bra ut men är så fixerad vid sitt utseende att hon lägger upp manipulerade bilder på sina botox läppar med jämna mellanrum…tragiskt att se, tyvärr...Leffe är väl snickare i grunden och kanske ska fortsatt med det yrket..
Citera
2026-06-10, 10:20
Medlem
har tidigare bott i samma område som denna Leif Strömberg i Tyresö och det har vart en ganska speciell upplevelse..

min uppfattning är att han ofta hamnar i diskussioner och bråk med folk i sin omgivning, både grannar och andra personer..Småsaker tenderar att bli större än de behöver bli…för att han har en skev verklighetsuppfattning och möjligen någon diagnos..

Skulle tro att flera tidigare grannar har upplevt liknande märkliga saker, så det verkar inte vara en enskild händelse..

Det här är bara mina observationer, men är nyfiken på om andra som spelat under honom eller bott nära honom har liknande eller helt andra erfarenheter…om det e sant att han sparkat en supporter i magen säger det väl egentligen allt..
Citera
2026-06-11, 15:36
Medlem
en tanke som slår mig är att eftersom han e kort och tjock med antagligen liten kuk så kan det förklara hans "arga snickare" beetende...han har inte direkt storkukslugnet om ni fattar va ja menar..typ en liten svettig gris ser han ut som..
Citera
2026-06-11, 20:42
Medlem
Leffe är en Clown som borde uppträda på en Cirkus och inte träna något lag i Ishockey..
Citera
2026-06-12, 21:49
Medlem
Gubben skryter på insta om att han gått ner 32 pannor men han ser fortfarande lika fet och ful ut
Citera
2026-06-12, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Gubben skryter på insta om att han gått ner 32 pannor men han ser fortfarande lika fet och ful ut

En gris är en gris, oavsett hur mycket du sminkar den..
Citera
2026-06-12, 23:23
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockyfrillan2026
En gris är en gris, oavsett hur mycket du sminkar den..

Eller bantar.
Citera
2026-06-12, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Eller bantar.

Ja men precis
Citera
2026-06-13, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Såg en bild på Twitter på far och dotter, den yngre dottern såg ut att vara missbrukare av plastikoperationer....
Hemsk syn på en 19-20åring.

som tidigare har sagts så borde Leif Strömberg arbeta på en Cirkus och inte träna något lag i Sverige i ishockey..
Citera
2026-06-13, 20:50
Medlem
Leif Nöff Nöff Strömberg....som den grisen han innerst inne är....
Citera
2026-06-13, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clapper
Ser inte att det finns någon tråd denna jävla idiot!

Skriv vad du vet/hört att denne dåre har gjort i de klubbar han avverkat genom åren?

När han var i Bofors under några år märktes det vad han gick för. Behandlade folk som skit, misshandlade en av klubbens eldsjälar som brinner för hockey på stan, med argumentet att: "Jag är så jävla trött på dig" och sparkade denne i magen så att dennes (han var sjuk) stomipåse rann rakt ner på backen. Givetvis var han dyngfull denna gång också...

Har även fått höra många andra saker som jag då inte ansåg vara värda att lägga på minnet för stunden...

Personligen kan jag inte fatta att han fortfarande är med i racet..?

Någon mer som vet dumheter Strömberg har hittat på? Han lär har en lång meritlista!!

Kan tillägga att historien med den misshandlade funktionären tystades ner så gått de gick och den taxichaufför som såg allt vägrade vittna. Ord mot ord i rätten med andra ord...

nöff nöff Leif Strömberg är en gris....vad trodde du själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in