Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-01-14, 10:50
  #1
Medlem
clappers avatar
Ser inte att det finns någon tråd denna jävla idiot!

Skriv vad du vet/hört att denne dåre har gjort i de klubbar han avverkat genom åren?

När han var i Bofors under några år märktes det vad han gick för. Behandlade folk som skit, misshandlade en av klubbens eldsjälar som brinner för hockey på stan, med argumentet att: "Jag är så jävla trött på dig" och sparkade denne i magen så att dennes (han var sjuk) stomipåse rann rakt ner på backen. Givetvis var han dyngfull denna gång också...

Har även fått höra många andra saker som jag då inte ansåg vara värda att lägga på minnet för stunden...

Personligen kan jag inte fatta att han fortfarande är med i racet..?

Någon mer som vet dumheter Strömberg har hittat på? Han lär har en lång meritlista!!

Kan tillägga att historien med den misshandlade funktionären tystades ner så gått de gick och den taxichaufför som såg allt vägrade vittna. Ord mot ord i rätten med andra ord...
Citera
2010-01-14, 11:36
  #2
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clapper
Ser inte att det finns någon tråd denna jävla idiot!

Skriv vad du vet/hört att denne dåre har gjort i de klubbar han avverkat genom åren?

När han var i Bofors under några år märktes det vad han gick för. Behandlade folk som skit, misshandlade en av klubbens eldsjälar som brinner för hockey på stan, med argumentet att: "Jag är så jävla trött på dig" och sparkade denne i magen så att dennes (han var sjuk) stomipåse rann rakt ner på backen. Givetvis var han dyngfull denna gång också...

Har även fått höra många andra saker som jag då inte ansåg vara värda att lägga på minnet för stunden...

Personligen kan jag inte fatta att han fortfarande är med i racet..?

Någon mer som vet dumheter Strömberg har hittat på? Han lär har en lång meritlista!!

Kan tillägga att historien med den misshandlade funktionären tystades ner så gått de gick och den taxichaufför som såg allt vägrade vittna. Ord mot ord i rätten med andra ord...

Det har jag undrat också. Det måste vara ADHD och ngt mer, Damp kanske?
Citera
2010-01-14, 11:39
  #3
Medlem
DanteAlighieris avatar
Jag tänker alltid på Leif Boork när jag ser namnet Leif Strömberg. Men det är gamla SSK-tränaren som åsyftas?
__________________
Senast redigerad av DanteAlighieri 2010-01-14 kl. 11:52.
Citera
2010-01-14, 11:45
  #4
Medlem
pontassss avatar
Det känns som om denna tråd hör hemma i skvaller delen, inte i hockey.
Citera
2010-01-14, 11:46
  #5
Medlem
ett kadavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Jag tänker alltid på Leif Boork när jag ser namnet Leif Strömberg. Men det är gamal SSK-tränaren som åsyftas?

Ja, Strumpan är numera tränare för Leksands IF.
Citera
2010-01-14, 12:06
  #6
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontasss
Det känns som om denna tråd hör hemma i skvaller delen, inte i hockey.

Så är det.
Hockey>>Skvaller
//Moderator
Citera
2010-01-14, 12:34
  #7
Medlem
Hålgers avatar
Bekräftad insiderinformation:

Leif Strömberg och Karlsson På Taket är en och samma person.
Citera
2010-01-14, 12:47
  #8
Medlem
ett kadavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hålger
Bekräftad insiderinformation:

Leif Strömberg och Karlsson På Taket är en och samma person.

Tycker han påminner mer om Tjorven på Saltkråkan.
Citera
2010-01-14, 14:20
  #9
Medlem
Strömberg har haft det tufft de senaste åren. Tror det präglat hans humör. Frugan dog i cancer och han blev ensam med en dottern. Dottern bor numer med sin farmor (eller mormor) i Karlstad. Hon rotade sig där när Strömberg tränade Färjestad.

Sen ursäktar det såklart inte allt i hans beteende, han var rätt pantad även när jag hade honom som tränare för länge sen på låg nivå.
Citera
2010-01-14, 15:57
  #10
Medlem
ett kadavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bildgivaren
Strömberg har haft det tufft de senaste åren. Tror det präglat hans humör. Frugan dog i cancer och han blev ensam med en dottern. Dottern bor numer med sin farmor (eller mormor) i Karlstad. Hon rotade sig där när Strömberg tränade Färjestad.

Sen ursäktar det såklart inte allt i hans beteende, han var rätt pantad även när jag hade honom som tränare för länge sen på låg nivå.

Tror dottern bor med honom i Leksand numera faktiskt.
Citera
2010-01-14, 16:54
  #11
Medlem
Han gillar att utmana sina egna spelare på en fight.....och då inte som något vänskapligt låtsatsbråk!
Citera
2010-01-14, 16:55
  #12
Medlem
clappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontasss
Det känns som om denna tråd hör hemma i skvaller delen, inte i hockey.
Det kan man tycka, men om han sparkar en funktionär utanför planen är inte det en slags idrott

Jaja, fler som är av samma åsikt som mig verkar det som...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback