2026-06-09, 16:26
Medlem
Tuors avatar
Sådana här människor vill de rödgröna fortsätta massimportera.

Det är inte alls konstigt att det dröjer innan någon ingriper. Använder du "för mycket" våld så kan du åka in i många år.

Det borde vara tillåtet att använda extremt våld i sådana här extrema situationer. Om jag ska ingripa så vill jag göra det ordentligt.

Slå GM tills han blir hjärnskadad, bryta både armar och ben, rygg eller nacke etc. Allt för att helt enkelt neutralisera hotet.

Annars är det ju ingen som vågar göra något.
Senast redigerad av Tuor 2026-06-09 kl. 16:28.
Citera
2026-06-09, 16:43
Medlem
Overminds avatar
Fruktansvärt. England verkar ha fallit. Man har ju läst och hört rykten om att det är mycket oprovocerade knivattacker? Stämmer det?
Citera
2026-06-09, 16:44
Medlem
Maureliuss avatar
Svenska kärringar uppmanade svenska ungdomar att lägga sig ned på marken om de blev attackerade av invandrare för några år sedan!
Citera
2026-06-09, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karju
Vilket man, allra minst, har rätt att göra om man blivit knivhuggen fyra gånger. Tycker själv att Nowak var lite onödigt hövlig där. Hade jag blivit knivhuggen fyra gånger hade jag i alla fall sagt "din jävla neger" till gärningsmannen.
Nej, han hojtade det innan attacken. Babblade om att han är en ”bad man” och ropade på sikhen om han också var det. Ingen rasistattack, således, bara en glad kille på stan. Men sikhen såg chansen att sticka sin extrakniv (han följde en militärorden inom sin religion) i Nowak, ljög sedan, och polisen trodde honom.
Citera
2026-06-09, 16:46
Medlem
Oh-be-wans avatar
Svenskarna är på tur att uppleva lite ny kultur, kommer bli samma här.

Agendan är utrotning av plattskallarna och ja, det är det som kommer hända.
Citera
Medlem
Kolonns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Fruktansvärt. England verkar ha fallit. Man har ju läst och hört rykten om att det är mycket oprovocerade knivattacker? Stämmer det?
Stämmer. Dom har högre andel svarta som är benägna att göra sådana dåd
Citera
Medlem
Maureliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
London är inte bara Englands huvudstad utan dessutom knivarnas huvudstad med en muslimsk borgmästare, hur fan det nu gick till!

Det kommer att komma så mycket mer, you haven’t seen nothing yet!
Citera
2026-06-09, 16:52
Medlem
AI-2000s avatar
Den totala tystnade från alla Europas makthavare är talande. När den våldsamma, kriminella pundaren Floyd dog så hyllades han som en hjälte i hela västvärlden, makthavare och hela fotbollslag gick ner på knä och lät BLM bränna ner hela städer i veckor.

I fall som Henry Nowak så är det tyst, kanske någon som försiktigt säger att det är oacceptabelt men eftersom att offret var en vit kille och gm utlänning så passar det inte in i narrativet vi alla skedmatats med i decennier och då ska det tystas och glömmas bort så snabbt som möjligt.
Citera
2026-06-09, 16:56
Medlem
Se där blir jobbigt för politkerna att försöka gå plus på invandirngen i Belfast nu.
Citera
2026-06-09, 16:57
Medlem
Jag bor inte i Sverige, så nej.
Men om jag bott i sverige så hade jag kanske skaffat för hemmet. Pga hur det ser ut i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Ska du gå runt med pistol i Sverige på grund av att en person i Nordirland har blivit skadad i en knivattack?
Citera
2026-06-09, 17:00
Avslutad
Tar man in afrikaner får man Afrika, frågor på det?
Citera
2026-06-09, 17:03
Medlem
karjus avatar
Vad gör den där somaliern i Nordirland? I Sverige åker ju myndigheterna utomlands för att leta efter negrer som de kan släpa med till Sverige. Funkar det likadant i Nordirland?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in