Citat:
Ursprungligen postat av
TornstromMy
Däremot är våldtäkt obligatorisk häktning, grov våldtäkt ännu värre. så åklagaren är dum i huvudet hära
100% retard! Oavsett om han är 15år eller 16år så ska obligatoriskt häktning gälla! Det gäller dessutom
grov våldtäkt mot barn så vad fan är fel i skallen på åklagaren? Snacka om att visa omtanke för flickan…. ”Vad modigt av dig att våga berätta att han våldtagit dig, han är fortfarande på fri fot men vi har tagit hans telefon så du behöver aldrig mer oroa dig för att bli våldtagen av honom igen”