2026-06-09, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Nu bor jag varken i Irland eller Sverige men om jag gjorde det, hade jag nog skaffat vapen, dvs pistol.
Man kan inte lalla omkring med det på gatan direkt men hemmet skulle vara säkrat varje fall.

Jo det verkar totalt urspårat där borta, läste även om 3 knivhuggna i en skola i Manchester tidigare idag. Går inte en dag utan ett migrantrelaterat vansinnesdåd där.

Citat:
Mcgregor Mackenzie 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿
@mcgregormackenz
·
2h
I can’t help get the feeling that tonight will be the beginning of a series of events that will shape the future of western civilisation.

To all my brothers and sisters in Northern Ireland. We are with you 🫡🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿

Stay safe.

Stay strong.

🇬🇧

Sånt här går runt på X nu, vi får se vad som sker ikväll.
Citera
2026-06-09, 14:19
Medlem
Starmer är skitnöjd.
Det är honom jag skulle tro det var flertalet mordförsök på, inte Trump, men det är det inte!

Citat:
Ursprungligen postat av ColonelBurton
Jo det verkar totalt urspårat där borta, läste även om 3 knivhuggna i en skola i Manchester tidigare idag. Går inte en dag utan ett migrantrelaterat vansinnesdåd där.
Citera
2026-06-09, 14:22
Medlem
Hade jag varit babbe hade jag gömt mig nu

Citat:

Sånt här går runt på X nu, vi får se vad som sker ikväll.
Citera
2026-06-09, 14:22
Medlem
Rupert Lowe går nu ut med en rättelse

https://x.com/RupertLowe10/status/2064317861175193849

Citat:
The police are now reporting that the man is Sudanese, not Somalian as they first published.

A Restore Britain Government would end all immigration from both Sudan and Somalia, review all existing visas and deport all Sudanese/Somalian migrants who should not be in Britain.

Sudanes icke somalier.
Citera
2026-06-09, 14:23
Medlem
Citat:
Hade jag varit babbe hade jag gömt mig nu

Inte lär vi se korandjuren i massbön på allmän plats ikväll i vart fall.

Var tror du man bäst följer kvällens kaos?
Citera
2026-06-09, 14:25
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Detta kan verkligen vara den utlösande faktorn för ett raskrig och som jag hoppas. Vad kallas de här irländska zigenarna, är det "Pikeys"? De lär väl inte lägga något emellan? Hoppas verkligen de enas över detta och rensar ut de som måste rensas bort...

Undrar vad "motivet" var? Galenskap är det under ALLA omständigheter, men undrar om negern hade andra motiv, såsom att få stanna i landet, eller om denne är en galen muslim, eller annat? Det har kommit till denna punkt då man hela tiden måste se sig över axeln så att inte Ahmed eller Mohammed kommer löpandes med ett svärd eller kniv... Frågar igen då jag inte vill kolla videon - hur övermannades offret? Var det ett fegt överfall bakifrån, eller?
Citera
2026-06-09, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurotesuku
Vilka jävla fega as.

Känns som att den som filmar har en mycket märklig ton på sin röst, alldeles för lugn; som om hon ser folk halshuggas varenda dag på öppen gata.
Jajo.. Det är det ju?
Mer eller mindre, kanske inte halshuggningar exakt

Men ja..? Som de säger i London

"..terrorism is part and parcel of living in a big city"
Citera
2026-06-09, 14:26
Medlem
Citat:
Starmer är skitnöjd.
Det är honom jag skulle tro det var flertalet mordförsök på, inte Trump, men det är det inte!

Starmer skiter på sig

https://x.com/visegrad24/status/2064322163235008688

Citat:
BREAKING:

PM Keir Starmer’s office issues a call for calm in the country after yesterday’s beheading attempt in Belfast:

“You can see the police acting”

Osar desperation "Håll er lugna ni ser att polisen agerar". Det är ganska illa om man måste påpeka för sitt folk att polisen faktikt gör något åt en migrant som försöker såga av någons huvud.
Citera
2026-06-09, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Detta kan verkligen vara den utlösande faktorn för ett raskrig och som jag hoppas. Vad kallas de här irländska zigenarna, är det "Pikeys"? De lär väl inte lägga något emellan? Hoppas verkligen de enas över detta och rensar ut de som måste rensas bort...

Undrar vad "motivet" var? Galenskap är det under ALLA omständigheter, men undrar om negern hade andra motiv, såsom att få stanna i landet, eller om denne är en galen muslim, eller annat? Det har kommit till denna punkt då man hela tiden måste se sig över axeln så att inte Ahmed eller Mohammed kommer löpandes med ett svärd eller kniv... Frågar igen då jag inte vill kolla videon - hur övermannades offret? Var det ett fegt överfall bakifrån, eller?

Ja timingen är lixom "perfekt", direkt efter Nowak skandalen.
Citera
2026-06-09, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede

Det ja, Pikeys nåt men också Travelers.
Det är en annan sån grupp, slåss ofta

Så de kan nog gå ut på gator jepp nu.
Citera
2026-06-09, 14:30
Medlem
all media kommer följa detta noggrannt för det är ju deras stackars inavel som jagas

Citat:
Inte lär vi se korandjuren i massbön på allmän plats ikväll i vart fall.

Var tror du man bäst följer kvällens kaos?
Citera
2026-06-09, 14:32
Medlem
Citat:
all media kommer följa detta noggrannt för det är ju deras stackars inavel som jagas

Tänkte mer live i sociala medier. X lär väl fungera men kanske är Telegram bättre. Hoppas Steve Lokner på No Agenda News sänder live.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in