2026-06-09, 12:44
Medlem
SvinFullGreks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1965
Hoppas det här får de hetlevrade irländarna att gå ut med både facklor och högafflar!

🇮🇪 A message circulated in Irish WhatsApp and Telegram groups, calling on white men in Belfast to take to the streets tonight:

“All men aged 18 and over, wear dark clothing... and be prepared to fight or be arrested... All businesses must close at 5:30 p.m. tonight, no excuses.”

🕊️ @MemoriaNatio
Citera
2026-06-09, 12:44
Medlem
Gm bekräftad som somalier:

https://x.com/visegrad24/status/2064289653281243404
Citera
2026-06-09, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvinFullGrek
🇮🇪 A message circulated in Irish WhatsApp and Telegram groups, calling on white men in Belfast to take to the streets tonight:

“All men aged 18 and over, wear dark clothing... and be prepared to fight or be arrested... All businesses must close at 5:30 p.m. tonight, no excuses.”

🕊️ @MemoriaNatio

Det kokar på hela X ska bli intressant att se vilken respons det här får, blir förmodligen lite kravaller ikväll.
Citera
2026-06-09, 12:46
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykadelikatessen
Fast helt ärligt, när har det någonsin hänt?

Javisst.

Hände mig själv.
Citera
2026-06-09, 12:50
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeMadeYou
Är en ganska stor risk att man själv blir knivskuren också.
Är den brittiska polisen i närheten är det ännu värre för då kan man bli handfängslad så man inte ens själv kan stoppa blödningen så förblöder och dör man.

Javisst.

Redan på dagis predikades det: "Men bara för att man blir slagen behöver man inte slå tillbaka".

Samma lika för nämndemän och dagispersonal.
Citera
2026-06-09, 12:59
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bredpung
Varför filma det där. Hade vart bättre springa fram och sparka afrikanen i bakhuvudet. Stå där och skrika sluta funkar inte så bra.

Farligt I ett land där man kan få många års fängelse för ens yttra sig.
Citera
2026-06-09, 13:09
Medlem
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bredpung
Varför filma det där. Hade vart bättre springa fram och sparka afrikanen i bakhuvudet. Stå där och skrika sluta funkar inte så bra.
Någon måste sprida budskapet så att den vita revolutionen kickas igång! Erwache!

Citat:
Ursprungligen postat av Benasque
Tänker likadant. Även om artärerna i halsen är starka och väl skyddade så har de inte mycket försvar mot en mattkniv såsom negern skär.

Jag tror han är död men att de är för skraja för upplopp om de släpper ut den informationen ännu.

I synnerhet nu efter Henry Nowak och polisens agerande i den incidenten.

Jag tror de är rädda för raskravaller och med all rätt
2026 är det nya 1933. Let's fucking go!

Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Javisst.

Redan på dagis predikades det: "Men bara för att man blir slagen behöver man inte slå tillbaka".

Samma lika för nämndemän och dagispersonal.
Samtidigt i Israel: "Rise up and kill them first!"

Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Undra om det stämmer att offret endast var 15 år gammal? De borde aldrig ha släppt in den där migranten.
Europa borde inte ha släppt in några migranter alls. Vi är herrefolket. Men nu är de här, så vi får hantera dem på det sätt vi finner lämpligt.

Koncentrationsläger är mitt förslag.
Senast redigerad av KonungHonung 2026-06-09 kl. 13:23.
Citera
2026-06-09, 13:11
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Och varför gjorde somaliern detta?

Tydligen är offret vid liv.

Märkligt att detta blir den viktiga frågan...
Citera
2026-06-09, 13:17
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Jag vill inte kolla klippet då jag gjort misstaget förr och det satt i mig och påverkade mig väldigt länge då jag på 90-talet såg en video på en serb som skar halsen av en krigsfånge... Hur lyckades den galne negern övermanna offret - var det bakifrån som vanligt, utan möjlighet att försvara sig? Kan vara så att offret är kliniskt död men man vågar inte gå ut med detta då raskravallerna då kommer starta direkt, nu kanske man tror (om jag har rätt) att det värsta raseriet skall hinna lägga sig innan man annonserar den arme mannens död...?

Fy, fan! Vi är alltså belägrade av en invasiv bajsart över hela Europa och vi gör inte ett skit åt det...
Citera
2026-06-09, 13:21
Medlem
psykadelikatessens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Javisst.

Hände mig själv.
Åfan, jag litar såklart på dig, bror
Citera
2026-06-09, 13:22
Medlem
okok1s avatar
En artikel med lite bilder och videon som är blurrad: https://www.news.com.au/lifestyle/real-life/news-life/hes-trying-to-cut-his-head-off-attacker-saws-at-victims-neck-in-sickening-belfast-knife-attack/news-story/fa948b6592b06ae2e881b8b1b9b75251
Citera
2026-06-09, 13:23
Medlem
psykadelikatessens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bangaranga
Bara ett exempel av tusen. En man hjälper en kvinna som överfallits. För detta döms den hjälpande mannen till 1 års fängelse. Angriparen som överföll kvinnan fick villkorlig dom.

https://www.sverigesradio.se/artikel/1428976
Fast att fortsätta att mosa skallen på någon som redan är tagen ur bruk, är ju såklart inte självförsvar eller försvar av något slag. Med en domkraft dessutom... Sen hände det där i Näsbo, och nu pratar vi om UK och deras lagar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in