2026-06-04, 21:19
Medlem
Ludans avatar
Det finns en hel del gräv på denna råäckliga gubbe. Söker på Gubbsjuk på Google så är det Motvikt som kommer upp som första svar
Citera
2026-06-05, 20:19
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Halmgubbe. Jag skrev att jag uppskattar att Medvikt har gått om Motvikts visningar. Svaret blev att användaren ogillar Medviktarna är ofräscha och äckliga och att hen därför inte förstår hur man kan stötta dom. Ska man befästa varför man inte uppskattar en person är det bra om något man inte uppskattar har med personens beteende att göra. Annars kan det avfärdas som dravel.

Mitt ”pladder” har substans, något ditt inlägg helt saknar. Hade du något sakligt att komma med eller är du bara upprörd över att det går att räkna upp dussintals saker som gör det berättigat att kritisera Motvikt och hans debacel till moral och kanal, något som är helt omöjligt att göra med Medviktarna?

Andra stycket är väl en halmgubbe om något,

Bättre skrivet inlägg än det jag svarade ovan, det får jag ge dig. Så min kritik hade effekt, väljer jag att anta.
Citera
2026-06-06, 08:48
Medlem
Ludans avatar
Jag ser fram emot att, eller om, Medviktarna gör något på Motvikt. Det finns en hel del, och nu har ju han jobbarkompisar börjat kolla också. Äntligen får dom veta vilket creep han är
Jag uppmanar alla att följa Medvikt för det är där det händer
Citera
2026-06-06, 21:29
Medlem
abvs avatar
Vad tycker Dannes fru om att han sitter och runkgubbar sig på det här viset? För visst har han fru och barn? Jag hade inte.
Citera
2026-06-07, 21:39
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Vad tycker Dannes fru om att han sitter och runkgubbar sig på det här viset? För visst har han fru och barn? Jag hade inte.

De stämmer! Har sett en hel del sjuka äckliga kommentarer runkgubben skriver till tjejer på instagram för att inte tala om när han sitter och är gubbsliskig varje lördag helt högröd i ansiktet. Undra vad frugan tycker om det

Han är på god väg att bli alkis. Han har ju blivit rätt spritfet senaste tiden. Väldigt plumsig i ansiktet och påsar under ögonen likt sin matte jockiboi
Citera
2026-06-07, 21:42
Medlem
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
De stämmer! Har sett en hel del sjuka äckliga kommentarer runkgubben skriver till tjejer på instagram för att inte tala om när han sitter och är gubbsliskig varje lördag helt högröd i ansiktet. Undra vad frugan tycker om det

Han är på god väg att bli alkis. Han har ju blivit rätt spritfet senaste tiden. Väldigt plumsig i ansiktet och påsar under ögonen likt sin matte jockiboi

I gårdagens ölstuga fick han be Fru Medvikt om ursäkt för att han blandade ihop henne med någon som trollade honom som Fru Motvikt i en tidigare sändning.
Citera
2026-06-07, 21:47
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
I gårdagens ölstuga fick han be Fru Medvikt om ursäkt för att han blandade ihop henne med någon som trollade honom som Fru Motvikt i en tidigare sändning.

Ja. Första gången till och med hans följare hade mer heder än han själv. Är man så packad att man inte kan läsa vad som står kanske det är dags att analysera sin konsumtion! Hade man inte tydligt sett fru medvikts kommentar emellan hade han aldrig pudlat trots de står fru MOTvikt
Citera
2026-06-08, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren

dom har en överenskommelse precis som rasks antar att deras störst dröm är att få gunga runt med boi och jonna
Citera
2026-06-08, 18:46
Medlem
Ludans avatar
Kommande Fibropodd häller ut hela Motvikts äckliga liv
Följ och se till att notiserna är på så ni inte missar
Citera
2026-06-08, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Jag ser fram emot att, eller om, Medviktarna gör något på Motvikt. Det finns en hel del, och nu har ju han jobbarkompisar börjat kolla också. Äntligen får dom veta vilket creep han är
Jag uppmanar alla att följa Medvikt för det är där det händer
Din önskan uppfylldes ikväll!
Riktigt bra genomlysning av Motvikt i Fibtopodden. Herrejävlar vad obehaglig han är!

Har alltid tyckt att han är sliskig och lismande. Men detta, som Herr och Fru Medvikt berättar om i kvällens podd var mer än vad jag trodde om tomten från Skogås!
Citera
2026-06-09, 07:38
Medlem
cinmiks avatar
Här kommer länken till fibropodden där Medviktarna avhandlar Motvikt:
https://youtu.be/16n81Cr-ras

Mycket bra avsnitt.
Citera
2026-06-09, 08:18
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polimasaren
En youtuber ingen hört talas om som "avhandlar" en annan youtuber som ingen hört talas om?
Sinnessjukt trång bubbla ni har på flashback lever i

"Avhandlar"!! ha ha ha ha
köp mig en biljett tillbaka till den riktiga världen

Varsågod, du kan gå själv.

Motvikt är en dvärg som med näbbar och klor försöker få bli bästis med Jockiboi.

Något lockade dig till flashback, eller hur?

Kanske för att få höra det senaste om när Motvikt kränker unga blondiner?
Senast redigerad av cinmik 2026-06-09 kl. 08:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in