2026-06-09, 02:17
Medlem
jcockers avatar
Staten borde (och kommer i framtiden att) ordna för att kvinnor ska tvångsinsemineras och alla utom ett fåtal utvalda män, tvångssteriliseras.

Nån jävla ordning får de va.

Sötebrödsdagarna går mot sitt slut.

Har folk förlorat vettet? Vet ni inte vem det är som bestämmer?

Trodde ni någonsin något annat?

Eller var det mest bara för att intressena sammanföll…
Citera
2026-06-09, 02:18
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cutthethroat
Om alla etniskt svenska kvinnor hade skaffat minst, säg 2 barn var, då hade det inte funnits plats med några invandrare från början.
Så nu är det kvinnornas fel att vi har invandrare i Sverige!
Citera
2026-06-09, 02:18
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Att det blivit borgerliga styrda regeringar, oftare än åren innan dess menar du?
Oavsett regeringar som styrt sista 20-30 åren är Sverige förstört. Det kommer alltid vara gängvåldtäkter, gängvåld, personrån. Vi har absolut inte nått kulmen än. Tänk hur det ser ut om 40 år?
Då är jag gud bevas borta, men tänk på de som skall växa upp i skiten?
Citera
2026-06-09, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jcocker
Staten borde (och kommer i framtiden att) ordna för att kvinnor ska tvångsinsemineras och alla utom ett fåtal utvalda män, tvångssteriliseras.

Nån jävla ordning får de va.

Sötebrödsdagarna går mot sitt slut.

Har folk förlorat vettet? Vet ni inte vem det är som bestämmer?
Vore trevligare, i alla fall för oss män att de beordras tvångsbetäckas istället för insemineras.
Jag tänker...varför inte förena nytta med nöje...
Citera
2026-06-09, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
De som inte kan få barn ska de också höjd skatt?

Nej hon jag snackade med sa att de i Sovjetunionen som av medicinska skäl inte kunde få barn kunde lämna in intyg på det och slippa skatten, vilket låter rimligt. Det är dock en ganska liten andel av befolkningen i 25 års-åldern som inte kan det.

Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Bättre att ge en morot till de som väljer att skaffa barn. En kvinnas livmoder är inte en offentlig egendom

En kvinnas livmoder är offentlig egendom precis lika mycket som att min kropp är offentlig egendom att skicka ut i krig när så krävs, vilket staten alltid har tagit sig friheten att göra med sin manliga befolkning.

Med tanke på den samhällskollaps som i framtiden oundvikligen kommer ske när landets kvinnor skaffar under 2 barn var så ser jag därmed inga som helst problem med att bestraffa dem för det.
Citera
2026-06-09, 02:21
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Vore trevligare, i alla fall för oss män att de beordras tvångsbetäckas istället för insemineras.
Jag tänker...varför inte förena nytta med nöje...

Jag ser varken det ena eller det andra i det.
Citera
2026-06-09, 02:23
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Om alla etniskt svenska kvinnor hade skaffat minst, säg 2 barn var, då hade det inte funnits plats med några invandrare från början.
Var det inte rödhäxan som sa det finns hur mycket plats i Sverige som helst? Hon hade visst flugit över några åkrar.
Annie Lööf.

Spelar ingen roll om alla svenskar födde 2-3 barn. Svenskar kan inte bekämpa de som kommer ändå. De får bo i mammas källare tills de är 27 för flyktingarna behöver bostäder.
Citera
2026-06-09, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Så nu är det kvinnornas fel att vi har invandrare i Sverige!
Ja, självklart.
Förklara annars hur det skulle få plats med 2miljoner invandrare om kvinnorna fött 2miljoner barn.
Barn som fyllt upp hela samhällsapparaten till max.
Var skulle invandrarna tagit plats och till vilken nytta skulle de fått vara kvar?
Citera
2026-06-09, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Oavsett regeringar som styrt sista 20-30 åren är Sverige förstört. Det kommer alltid vara gängvåldtäkter, gängvåld, personrån. Vi har absolut inte nått kulmen än. Tänk hur det ser ut om 40 år?
Då är jag gud bevas borta, men tänk på de som skall växa upp i skiten?
Ja, inte blir det "svenska" kvinnors barn som kommer växa upp i "skiten"
Det har deras tomma livmödrar satt stopp för.
Citera
2026-06-09, 02:27
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ja, självklart.
Förklara annars hur det skulle få plats med 2miljoner invandrare om kvinnorna fött 2miljoner barn.
Barn som fyllt upp hela samhällsapparaten till max.
Var skulle invandrarna tagit plats och till vilken nytta skulle de fått vara kvar?
De gör knappast nytta nu heller. De som arbetar hör nytta. Resten är arbetslösa hucklen och pizzabagare.

Tror du på riktigt politikerna skulle säga: Nej nu är det stopp på kvotflyktingar, det finns inga lägenheter eller jobb kvar? Är du så naiv?
Citera
2026-06-09, 02:29
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
Nej hon jag snackade med sa att de i Sovjetunionen som av medicinska skäl inte kunde få barn kunde lämna in intyg på det och slippa skatten, vilket låter rimligt. Det är dock en ganska liten andel av befolkningen i 25 års-åldern som inte kan det.

En kvinnas livmoder är offentlig egendom precis lika mycket som att min kropp är offentlig egendom att skicka ut i krig när så krävs, vilket staten alltid har tagit sig friheten att göra med sin manliga befolkning.

Med tanke på den samhällskollaps som i framtiden oundvikligen kommer ske när landets kvinnor skaffar under 2 barn var så ser jag därmed inga som helst problem med att bestraffa dem för det.

Kom inte dragandes med att du ska ut i krig, Sveriges senaste krig var fälttåget mot Norge sommaren 1814 och alla under 70 år måste hjälpa till i krig så även kvinnor!
Citera
2026-06-09, 02:30
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ja, inte blir det "svenska" kvinnors barn som kommer växa upp i "skiten"
Det har deras tomma livmödrar satt stopp för.
Utlänningarna ynglar ju av sig som aldrig förr i Gaza, Somalia, Eritrea, Etiopien, Syrien. Tror du på allvar att de slutar kläcka 8 ungar när de kommer hit? Barnbidrag, flerbarnsbidrag, bostadsbidrag, försörjningsstöd och fan...

Svält, krig och elände i deras länder, de ynglar av sig i samma takt i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in