Citat:
Ursprungligen postat av
Jaktbjorn
Just de två serierna är super, men mest de gamla meriterna han lever på. Inte mycket av det senare man minns.
Tja, låt honom leva på det, om inte annat... Har man lyckats få till en superpizza med extra allt som Socker-Conny så FÅR man cred för det resten av livet! Annat vore lite grann som att kalla Björn Borg en looser för att han inte har vunnit någon större tennisturnering sedan 1980...
Sedan kan man argumentera att en hel del av den senare produktionen är läsvärd den också, definitivt i jämförelse med andras samtida verk, även om det inte är geniklass som Socker-Conny och Sandlådan.