2026-06-08, 20:49
Medlem
hipsterkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Man vet att det är illa när ärkeskräpet i Biskop från gangsterklanen Chit kallas in som ”goda vittnen”.

Vem är GM? Är hon helt Svensk, Resande, vad?
Varför i helvete har inte familjen skickat henne till psyk för Post Partum? Är det inte ens det utan en egoistisk missbrukartjej?

Varför var hon hos en ”pojkvän” 80% av dygnet istället för att dom var hos henne och hade sex när dottern somnat? Vad fan är hennes defekt?

Har plöjt FUP och hon adopterades till Sverige som 4-åring. Hängde hos pojkvännen pga hans sociala fobi. Hon var även på jobbet med dottern ensam hemma
Citera
2026-06-08, 20:52
Medlem
Nu har jag läst det mesta i FUP:en
Kvinnan var adopterad från Ryssland eller nåt annat östställe, vid 4 års ålder. I förhören tycker hon väldigt synd om sig själv och skyller på PTSD och allt vad det är. Att hon varit i fight or flight mode bla bla. Om det kan hon berätta detaljerat, men på frågor om hur dottern hade det när hon var ensam, om hon låste dörren och annat så svarar hon ”minns inte”.
Påstår att dottern var odiagnostiserad autistisk och kunde få ”regressioner och utbrott”. På frågan om hon kan ha fått sådana drag av att ha blivit lämnad ensam så mycket, med början innan hon ens fyllt 2 år, svarar inte mamman.
Verkar vara en otroligt självupptagen, omogen, idiotisk j*vla bitch.
Hon hade förskola till dottern, men trots det var hon ändå ensam flera gånger när mamman jobbade (dagtid). Förutom alla ggr hon var borta kvällar och nätter hos nån pojkvän.
Citera
2026-06-08, 20:57
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hipsterkatt
Har plöjt FUP och hon adopterades till Sverige som 4-åring. Hängde hos pojkvännen pga hans sociala fobi. Hon var även på jobbet med dottern ensam hemma

Ok men då går det ju bra att ta med en femåring till honom, och förskolan om hon jobbar. Dottern sover liksom lejonparten av umgängestiden.

Den här jävla Ryss-Tattarbitchen har inte ens försökt, hon VILLE bli fri från barn.
Citera
2026-06-08, 21:00
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hipsterkatt
Vart kommer hon ifrån ursprungligen då? Har inte hunnit komma så långt i FUPen.
Citera
2026-06-08, 21:19
Avslutad
Fyfan vilken läsning. Stackars barn vilket öde. Och att soc la ner någon orosanmälan som kom in är under all kritik. Alla flaggor lös ju röda. De kan omhänderta barn på väldigt lösa grunder men när det väl gäller så tappar de bollen.

Det måste ju bli minst 8 år med tanke på alla ensamma nätter och dagar den lilla flickan har fått ta hand om sig själv. Inte konstigt att hon hade utmaningar med tal, socialt samspel osv. Och så ska man utreda NPF direkt istället för att börja med hemmiljön. Tragiskt.

Är mamman adopterad så kan det förklara störning i anknytning men försvarar definitivt inte hennes fruktansvärt egoistiska handlingar.
Citera
2026-06-08, 21:21
Medlem
Feindflugs avatar
Hon ger mig Casey Anthony-vibes. Usch! Riktigt sorgligt att se flickan på bilderna, på en av bilderna så håller hon i sin katt dessutom. 🥺 Den stackars katten dog också i branden pga mammans själviskhet.💔
Citera
2026-06-08, 21:28
Medlem
Så fruktansvärt sjukt och tragiskt alltihop. Den stackars flickan blev ju vanvårdad under flera års tid. Hur ska man kunna skydda barn mot idiotföräldrar som dessa? Helt sinnessjukt. Att ingen reagerat. Får ont i hjärtat av att tänka på detta lilla barns korta ensamma liv och allt för tidiga och oerhört sorgliga bortgång.
Citera
2026-06-08, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Fungerar bra för mig, så jag gissar på att problemet ligger hos er.

Jag bjussar på en alternativ länk: https://gofile.io/d/iXGqBo

Jag får inte ner hela fupen genom den filen, bara tilläggsprotokollet?
Citera
2026-06-08, 21:38
Medlem
Lemonade.347s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Märkligt hon inte tar med barnet eller låter barnets mormor och morfar ha henne istället då.
Men då skulle väl hennes föräldrar vara på henne och tjata om att sluta åka till sin pojkvän för att suga kuk och faktiskt ta hand om barnet hon satt i världen istället. Hon vill väl inte att dottern ska störa när hon suger kuk heller. Lättare då att lämna henne ensam hemma utan att någon vet. Ibland önskar jag verkligen att det skulle finnas någon form av körkort eller något sånt för att få ha barn. Alldeles för många barn har pantade föräldrar.
Citera
2026-06-08, 22:09
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awueeze97
Jag får inte ner hela fupen genom den filen, bara tilläggsprotokollet?
Prova från mobilen. Det är hur jag har laddat upp den.

Över 2000 har laddat ner FUP och bara en handfull har problem.
Citera
2026-06-08, 22:37
Medlem
Vi måste börja uppmärksamma hur vanvårdade barn får "autistiska" symptom.

Helt galet att majoriteten av oss med husdjur aldrig skulle tänka tanken att lämna vård djur lika mycket som barnet lämnats.
Citera
2026-06-08, 22:45
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Vi måste börja uppmärksamma hur vanvårdade barn får "autistiska" symptom.

Helt galet att majoriteten av oss med husdjur aldrig skulle tänka tanken att lämna vård djur lika mycket som barnet lämnats.
Det såg vi väl redan med de rumänska barnhemsbarnen. De satt och vaggade osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in