Citat:
Ursprungligen postat av
Trekytt
Det verkar på citatet som att de hade i beredskap för en annan basist. Vem det kan tänkas bli får vi nog se ganska snart tror jag.
Hoppas innerligt att spelningarna i augusti blir av. Hade tänkt att spela in deras Stockholmsspelning på Södermalm (Lasse i Parken).
Dagen innan ska de lira på en gammal utomhusfestplats på Ekerö (utanför Stockholm) men eftersom familjens bil har pajat rejält så blir det omöjligt att ta sig tillbaka till fastlandet med kollektivtrafikens alternativ...eller får jag sova utomhus och sedan ta befintlig buss hem dagen efter. Nåväl, Södermalmsspelningen får nog räcka för mig. Mycket vill ju ha mer som bekant...något som Den Hemliga Musiken förövrigt sjunger om på nya LP:n som jag beställt och som är på gång med posten denna vecka.
Då får vi se vem som tar över. Även om det blir en del saknad av Nike Ström som sagt.
Men får hoppas att den nya bassisten ger nytt blod till bandet.
Hoppas de få spelningarna blir av för för Nynningen & om du kan får du gärna skicka över inspelningen.
Ska bli intressant vilken låtlista Nynningen kommer att välja med tanke på de låtar som finns redan.
av både gammalt & nytt ......