2026-06-08, 12:13
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Nej min vän, så menar jag inte. Att låtsas att inte förstå är en del i samma narrativ som jag hänvisade till.

När man i en tråd upptäcker 5-10 “olika” personer som tycker lika och hejar på varandra så begriper alla att det är en gemensam aktion. Alla gissar på Sveavägen 68, men lika ofta är det ett bidragsgäng hos V som har aldeles för myckt tid över.

Har du helt missat att nyheten står i alla dagens tidningar? Hur kan du vara så enfaldig att tro att fem reaktioner pä det här haveriet måste vara sosse-troll?

Du gick aldrig ur skolan va? Det märks 😅
Citera
2026-06-08, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
SD är i praktiken ett politiskt självmordsprojekt. Förr eller senare kommer även de mest lojala väljarna inse att partiet är betydligt bättre på att exploatera missnöje än på att faktiskt lösa de problem man byggt hela sin existens kring.

Det går inte att lösa de problem som din sort har skapat de senaste 16 åren. Det är permanenta skador.

Det är därför jag inte längre bryr mig om vad SD gör eller inte gör. TV4 kan släppa en video på Åkesson när han knullar en hund och jag skulle ändå rösta på SD.

Jag vill bara att sådana som du ska bli så arga/provocerade som möjligt.
Citera
2026-06-08, 12:18
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/tv4-pekar-ut-sd-trixande-med-fakturor-anordnade-jimmie-fester

Det är partiets festfixare Carola Othén som berättar hur hon planerat festerna och blivit tillsagd hur hon ska redovisa kvitton för ”Jimmies fyllefester”. Upplägget ska ha skett systematiskt och flera gånger.

Vad tycker ni om att SD skattefifflar? Är det fritt fram för alla att skattefiffla? Kanske börja handla saker svart och jobba svart tycker SD är ok?

SD är ett högerparti, givetvis fifflar de med skatten och berikar sig själva, samtidigt som de klagar om att andra ska ha skattefifflat. Det är typ Höger 101.
Citera
2026-06-08, 12:19
Medlem
Ganonitos avatar
Vem är förvånad? Från ett nationalistiskt parti som säger sig kämpa för Sverige och svenskarna till ett sionistiskt skattefifflande parti bestående av pedofiler och en partiledare som har spelmissbruk och psykiska problem som hänger med gängkriminella. Om SD ska kunna återfå någon som helst trovärdighet någonsin igen måste hela partiledningen och samtliga som står dem nära avgå och förbjudas att någonsin inneha ett politiskt ämbete igen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Som att detta är allvarligt gentemot S som bedrar äldre med lotter.
Eller hur V etablerat sig i getton och ljugit för alla väljare att de måste rösta kommunistiskt då alla andra är nazister och hatar alla invandrare.
Osv

Media är enda problemet 2026. De lyfter skitsaker hela tiden kring SD innan valet men rustar ner ännu värre skit från vänsterextrema.

Media och alla vänsterextrema måste rensas ut innan vi kan se något alls av resten. Annars ställs allt annat mot anti-demokratiska krafter.
Ja och där har du säkert Åkesson med dig. Att tysta media och rensa ut oliktänkande finns på agendan under den polerade ytan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissPerfectionist
Det går inte att lösa de problem som din sort har skapat de senaste 16 åren. Det är permanenta skador.

Det är därför jag inte längre bryr mig om vad SD gör eller inte gör. TV4 kan släppa en video på Åkesson när han knullar en hund och jag skulle ändå rösta på SD.

Jag vill bara att sådana som du ska bli så arga/provocerade som möjligt.
Tror det är lite fel väg att provocera just mig iaf, om du skulle välja att rösta på en partiledare som skulle syssla med tidelag.
Citera
2026-06-08, 12:21
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Media och alla vänsterextrema måste rensas ut innan vi kan se något alls av resten. Annars ställs allt annat mot anti-demokratiska krafter.

Är det din uppfattning om vad demokrati är? Att rensa ut meningsmotståndare…

Du är den antidemokratiska kraften.
Citera
2026-06-08, 12:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Ja och där har du säkert Åkesson med dig. Att tysta media och rensa ut oliktänkande finns på agendan under den polerade ytan.

Men 95% av journalisterna inom public service är ju rödgröna och kommunister. Det har ju till och med Janne Josefsson sagt som har insyn.

Det behöver nog rensas en del för att få det mer representativt.
Citera
2026-06-08, 12:24
Medlem
GanskaRoligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Nä men alltså Sverige behöver ett parti som tar tag i problemen på riktigt.

Jag vill inte ha ett defekt samhälle där islamism är norm, där kriminella klaner är norm, där mina hårt förvärvade pengar ska gå till att upprätthålla problemen.

7 klövern har noll förtroende då de är skaparna av detta. Jag hade helt ärligt nog röstat på AFS om de hade en chans att komma in i riksdagen. Men nu blir det SD.

Din röst på SD är helt bortkastad. Varför har SD inte fällt nuvarande regeringen en enda gång ifall det stämmer att man vill minska invandringen? SD är kontrollerad opposition, Åkesson åker på bjudresor till Israel där han både har pratat hebreiska och lallat runt med en kippa på skallen.

Dessutom är SD för att vi har övervakning av svenska medborgare med Palantir (givetvis ett judeägt företag).
Citera
2026-06-08, 12:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GanskaRoligt
Din röst på SD är helt bortkastad. Varför har SD inte fällt nuvarande regeringen en enda gång ifall det stämmer att man vill minska invandringen? SD är kontrollerad opposition, Åkesson åker på bjudresor till Israel där han både har pratat hebreiska och lallat runt med en kippa på skallen.

Dessutom är SD för att vi har övervakning av svenska medborgare med Palantir (givetvis ett judeägt företag).

Jag vet. Det är motvilligt jag röstar. Jag har röstat på SD i de senaste 3 valen.

Funderar helt ärligt på att köra en på AFS i år. Regeringen med SD kommer ju ändå torska detta valet så det är skitsaksamma...
Citera
2026-06-08, 12:29
Medlem
skvallertackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/tv4-pekar-ut-sd-trixande-med-fakturor-anordnade-jimmie-fester

Det är partiets festfixare Carola Othén som berättar hur hon planerat festerna och blivit tillsagd hur hon ska redovisa kvitton för ”Jimmies fyllefester”. Upplägget ska ha skett systematiskt och flera gånger.

Vad tycker ni om att SD skattefifflar? Är det fritt fram för alla att skattefiffla? Kanske börja handla saker svart och jobba svart tycker SD är ok?

Det rör sig alltså om att folk inte blivit förmånsbeskattade för festerna...
Citera
2026-06-08, 12:30
Medlem
skvallertackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Jag vet. Det är motvilligt jag röstar. Jag har röstat på SD i de senaste 3 valen.

Funderar helt ärligt på att köra en på AFS i år. Regeringen med SD kommer ju ändå torska detta valet så det är skitsaksamma...
Så du tänkte maximera den rödgröna skadan genom att se till att de får ännu fler mandat att fördela?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in