Citat:
Ursprungligen postat av
HLHH
Inte om moderkakan ligger i framvägg. Med min senaste låg moderkakan så. Det både kändes mindre och syntes inte på utsidan. Oerhört tråkigt, för det är ju mysigt.
Kan bara instämma, vad än folk säger. Så var det när jag var gravid med andra barnet. Sparkar kändes inte, men vid ultraljud såg man att bebisen sparkade för fullt. Minns att jag tyckte det var konstigt, vid min första graviditet kändes och syntes sparkarna tydligt