2026-06-08, 08:32
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Du skrev ju tidigare att man kan se hastiga uppgångar i antalet följare och upptäcka svårförklarliga mönster på just socialblade. Vad är det du tänker på gällande Jockes kanal som är konstigt? Är väldigt intresserad faktiskt.

Det går att se men sedan behöver man undersöka det vidare.

Är det konstigt på något sätt?
Citera
2026-06-08, 08:36
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik

Vad är det som utmärker sig med just hans då? Du verkar insatt. Kan du berätta vad som utmärker sig som gör att man vill kolla vidare gentemot andra med samma följarantals socialblade?
Citera
2026-06-08, 08:41
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Det behövs fortfarande bevis på att följarna är köpta. I blondinbellas fall fanns det starka bevis, samt att hon sa att det var så. Än verkar det vara spekulationer i Jockes fall där någon tycker att det är bevis nog att kolla socialblade och se det som bevis, samma sak med Laxton 🤷🏻‍♀️

Kommer ingen vart med denna diskussionen, det visar sig helt enkelt men ingen av de två nämnda kanalerna behöver köpa följare, dom har en tittargrupp och många som vill följa dom vare sig du vill eller inte. Hejpåre
Det finns tillräckligt med bevis! Jobbigt va? Jag förstår inte varför du så envetet försöker hålla dig kvar vid att Joakim skulle ha 1,2 miljoner riktiga följare. Det är helt befängt och det kommer snart gemene svensk också bli varse.
Citera
2026-06-08, 08:41
Medlem
cinmiks avatar
Hur går det med lanseringen av "Mördarna"?

Har Jocke fått och betalar licens till Fremantle?

Har hans medlemmar på kanalen erbjudits pengarna tillbaka?
Citera
2026-06-08, 09:19
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Såg att Julia slänger sin dotter under bussen för att skydda Jocke. Fräsch morsa hon har, lillungen. Påstår att både pappa och farföräldrarna skiter i barnet eftersom dom inte ringer henne. Tacka fan för att dom inte ringer, Julia spelar ju in allt och skickar det vidare för att det skall klippas och fixas innan det hamnar på Youtube

Va gjorde hon?
Citera
2026-06-08, 09:53
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Va gjorde hon?

Genom att försvara Jockes inblandning i dom läckta journalerna från soc, så ja, jag anser det. Kvinnan från soc skall enligt Julia själv ha skrivit i Chrippatråden, men det har Medviktarna exposat att det stämmer inte.Sanningen kommer fram inom kort, men mitt tips till Julia är att hålla sig långt borta från Jocke. Minsta att hon går emot honom så kommer han göra allt för att hon skall förlora flickan
Citera
2026-06-08, 10:14
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Genom att försvara Jockes inblandning i dom läckta journalerna från soc, så ja, jag anser det. Kvinnan från soc skall enligt Julia själv ha skrivit i Chrippatråden, men det har Medviktarna exposat att det stämmer inte.Sanningen kommer fram inom kort, men mitt tips till Julia är att hålla sig långt borta från Jocke. Minsta att hon går emot honom så kommer han göra allt för att hon skall förlora flickan

Kan gå i god för att det är Jockes största lakej och Jocke själv som kräkts ut informationen från soc på flashback.

Möjligt att kvinnan också skrivit men det är inte lika självklart.

Informationen från soc har kvinnan dumpat i en chattgrupp där både Jocke och hans lakej deltar.

Kvinnan och Jocke har naturligtvis haft kontakt med Jocke utanför chattgruppen också.

Undrar om kvinnan fått betalt av Jocke såsom lakejen fått.
Citera
2026-06-08, 10:18
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:

Julia säger nog vad hon blir tillsagd att säga.
Citera
2026-06-08, 10:31
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Kan gå i god för att det är Jockes största lakej och Jocke själv som kräkts ut informationen från soc på flashback.

Möjligt att kvinnan också skrivit men det är inte lika självklart.

Informationen från soc har kvinnan dumpat i en chattgrupp där både Jocke och hans lakej deltar.

Kvinnan och Jocke har naturligtvis haft kontakt med Jocke utanför chattgruppen också.

Undrar om kvinnan fått betalt av Jocke såsom lakejen fått.

Jocke är snål. En fågel kvittrade att av dom utlovade 100k till den som såg till att Spansk polis plockade in Chrippa, så blev det bara kaffepengar
Citera
2026-06-08, 10:35
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Jocke är snål. En fågel kvittrade att av dom utlovade 100k till den som såg till att Spansk polis plockade in Chrippa, så blev det bara kaffepengar

Då kan snålheten komma att bita Jocke i arslet. Hoppas det iaf.

Utnyttjade människor skäms men när ilskan tar över så kan sanningen komma fram.
Citera
2026-06-08, 10:51
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:

Varför undviker du att svara på vad är det som utmärker sig med just hans då? vad som gör att man vill kolla vidare gentemot andra med samma följarantals socialblade? Är genuint intresserad.
Citera
2026-06-08, 11:09
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Det behövs fortfarande bevis på att följarna är köpta. I blondinbellas fall fanns det starka bevis, samt att hon sa att det var så. Än verkar det vara spekulationer i Jockes fall där någon tycker att det är bevis nog att kolla socialblade och se det som bevis, samma sak med Laxton 🤷🏻‍♀️

Kommer ingen vart med denna diskussionen, det visar sig helt enkelt men ingen av de två nämnda kanalerna behöver köpa följare, dom har en tittargrupp och många som vill följa dom vare sig du vill eller inte. Hejpåre
Ibland är det bättre att förekomma och faktiskt "pudla". Jag tror att även Joakim har mycket att vinna på att gå ut med sanningen om hur han köper följare. För när det framkommer blir hans fall så mycket hårdare än om han hade erkänt.

Nej, du kommer ingenvart i den här diskussionen, för det är väldigt svårt att ta dig på allvar. Ett konstant försvarande av en hebefil som gör olagligheter på olagligheter, så att det räcker och blir över för flera års fängelse. Ändå har han fått hållas. Jag hoppas att allt han gjort snart uppdagas och att han får sona konsekvenserna av sina handlingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in