2025-09-28, 20:44
Medlem
Ny noidsoppa med okänt innehåll. Vad tror vi denna gång då?
Citera
2025-09-28, 20:55
Medlem
Fantens avatar
Att det är bra att det finns andra som gärna testar okända produkter, det är min spontana tanke.

Know your body
Know your mind
Know your substance
Know your source
Citera
2025-09-28, 23:43
Moderator
Mr.Woodss avatar
Rubrik justerad.

Cannabis --> Cannabinoider

/Moderator
Citera
2025-10-01, 13:57
Medlem
Det sägs vara en noid som endast heter H el H3.

"Källa"
Magic Farmers
Citera
2025-10-03, 13:01
Medlem
funplacess avatar
”Magic sauce” verkar bara vara ännu en märkt cannabinoidblandning med oklart innehåll. Det talas om H eller H3, troligen en variant av syntetisk noid. Dessa blandningar byter ofta namn och recept, så ingen utanför tillverkarna vet exakt innehåll. Troligen bara en omdöpt noidsoppa, som vi sett tidigare.
Citera
2026-01-24, 05:13
Medlem
Redigt svaga grejer. Kickar lite efter kanske 10-15 små bloss men försvinner på 5 minuter. Kan få stark effekt om du puffar överdrivet men försvinner lika snabbt ändå. Beställde "Crazy Dog" på H*zey. Kan inte tala för om den sidan alltid levererar riktiga produkten, men kan högt rekommendera Sw*zzles standard Magic Farmer THC-A 2ml vapes istället. Kickar betydligt skönare och håller längre. Svara gärna denna kommentar om ni har andra förslag som kan vara bättre! Försöker hitta bättre alternativ till dom på Sw*zzle
Citera
2026-01-24, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuteroo
Redigt svaga grejer. Kickar lite efter kanske 10-15 små bloss men försvinner på 5 minuter. Kan få stark effekt om du puffar överdrivet men försvinner lika snabbt ändå. Beställde "Crazy Dog" på H*zey. Kan inte tala för om den sidan alltid levererar riktiga produkten, men kan högt rekommendera Sw*zzles standard Magic Farmer THC-A 2ml vapes istället. Kickar betydligt skönare och håller längre. Svara gärna denna kommentar om ni har andra förslag som kan vara bättre! Försöker hitta bättre alternativ till dom på Sw*zzle

Håller med dig. Det är den enda vejprn som fäster på. Vet dock inte vad dem innehåller
Citera
2026-03-18, 03:07
Medlem
Provade magic sauce buds från swizzle. Märker ingen skillnad på normal kvalitet av riktigt röka å det från swizzle. Har rökt från å till i 10 år. Kommer nog aldrig mer köpa från gatan så länge thca finns. Har beställt magic sauce å thca nu 4 gånger från swizzle. Uppe i norr köper man grönt för typ 900 för 5an. Beställde igår 15g för 800kr frpn swizzle. Men är det skit nån gång kommer jag berätta de
Citera
2026-03-19, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cni950124
Provade magic sauce buds från swizzle. Märker ingen skillnad på normal kvalitet av riktigt röka å det från swizzle. Har rökt från å till i 10 år. Kommer nog aldrig mer köpa från gatan så länge thca finns. Har beställt magic sauce å thca nu 4 gånger från swizzle. Uppe i norr köper man grönt för typ 900 för 5an. Beställde igår 15g för 800kr frpn swizzle. Men är det skit nån gång kommer jag berätta de
Swizzles THCa isolat funkar bra(är väl likvärdigt med det andra shoppar säljer om produkten är det som annonseras, pudra cbdbuds liksom funkar bättre än folk förväntar sig vid rätt ratio mellan noiderna), är det buds du beställde eller hasch och vilka sorter thca? Magic sauce kan dock vara lite vadsomhelst så jag litar mer på thca.
Citera
2026-03-22, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R0b0t
Swizzles THCa isolat funkar bra(är väl likvärdigt med det andra shoppar säljer om produkten är det som annonseras, pudra cbdbuds liksom funkar bättre än folk förväntar sig vid rätt ratio mellan noiderna), är det buds du beställde eller hasch och vilka sorter thca? Magic sauce kan dock vara lite vadsomhelst så jag litar mer på thca.
Jag beställer buds thca.kan rekommendera blue skittlez om du gillar indica
Citera
2026-05-24, 15:06
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Drar du en 2-3 rediga bloss blir du bra j-a fucked up.

Fick min i fredags och den kommer hålla bra länge .
Vart vrålbäng och då röker jag gräs dagligen och inget skräp då jag odlar mitt eget .

Men kan rekommendera Magic Sauce för den gör dig redigt bäng.
Citera
2026-06-08, 02:14
Medlem
Bra tryck i Magic sauce. Har rökt nästan dagligen i många år och blev rejält stukad efter en stadig bong på denna fina noid!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in