2026-06-07, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Och för att verkligen bevisa att hon inget visste så gick hon till media?

Hon ville bli kändis
Citera
2026-06-07, 23:15
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eorga
Hon ville bli kändis

Finns hon på Tiktok?
Citera
2026-06-07, 23:16
Medlem
Citat:
Nä, det förstås. Hur påverkar det fostret om man äter p-piller när man är gravid?

Det ska väl inte ge någon ökad risk för fosterskador men man bör ju sluta så fort man får reda på att man är gravid. I mitt fall var det det minsta problemet för det var sommar så jag hade druckit och feströkt vid flera tillfällen så jag var liiivrädd till dess att hon kom ut. Fick göra ett sent ultraljud och det såg bra ut men som dem ofta säger så finns ju inga garantier.
Men hon kom med ilfart när det var dags och hon var/är perfekt. Det är 9 år sedan nu.
Citera
2026-06-07, 23:18
Avstängd
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriftbyte
Är det när man lyckats ta sig in i någons hem utom dens vetskap, drogat personen och sen våldtagit den? Enklast vore väl då om man känner kvinnans roomies ifall hon skulle bo i ett kollektiv.
Blir svårt att anmäla eller fråga efter faderskapstest då.

Jag tänkte en annan dimension för jungfrufödseln, alltså på riktigt, bebådelsen. Men visst, en kåt room mate med smal kuk och försiktiga rörelser kan inte uteslutas.
Citera
2026-06-07, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McJesus
Vet hon ens vem fadern är? Lol
Läste du ens artikeln som tråden bygger på?
Citera
2026-06-07, 23:30
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Bara för att det är den enda förklaringen ni kan tänka er betyder inte att det inte finns andra.

Kolla bilderna i artikeln. Speciellt tjock är hon inte.
Barnet är ett år gammalt nu, enligt artikeln. Man kan tappa en hel del fett på ett helt år...
Citera
2026-06-07, 23:38
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Hur kan detta hända, magen blir ju stor när det ligger en baby i den. Sådana här historier får man läsa ibland. Ljuger kvinnorna? Varför i så fall?

” En kväll får Saga, 18, ont i magen.
Smärtan fortsätter – och till slut ringer hon 112.
– Då var jag redan 10 centimeter öppen.”

” – Jag har alltid haft väldigt oregelbunden mens, och det fortsatte under graviditeten. Senare fick jag veta att det var mellanblödningar.
Visst var hon trött, men för Saga, som mådde dåligt under den perioden, var det inget onormalt.
Någon gravidmage fick hon inte heller.
– Jag blev bara sjukt blek, jag hade nästan inget järn.”

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/saga-18-hade-ont-i-magen-kom-hem-med-bebis/

Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Känns det inte när man har en stor, växande organism i kroppen?

Citat:
Ursprungligen postat av dintintin
Syns knappt!? Inget konstigt!? Du menar att en höggravid normal eller småtjock flicka inte skulle märka att hon är höggravid!? Det finns en enda förklaring...

Citat:
Om vad?

Jag tänker att hon är en generellt obrydd person (låg anxiety) som är dåligt integrerad i sitt känsloliv och i sin kropp. Aloof.

Så nio månader rullar på utan att hon märker/känner något som leder henne till att utreda situationen kring mensen/kroppen/ev. sensationer. Det ligger också nära till hands att tänka att sättet hon interagerar med andra sker med distans och/eller generellt undvikande.

En väldigt trygg och receptiv person med nära relationer till andra samt en seriös syn på sig själv + sin kropp, skulle inte hamna i/försätta sig i den här situationen.

En annan möjlig förklaring är att hon närt en stark barnlängtan men inte velat outa graviditeten för att mamma/pojkvän inte skulle kunna uppmana henne till abort.
Citera
2026-06-07, 23:40
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
En annan möjlig förklaring är att hon närt en stark barnlängtan men inte velat outa graviditeten för att mamma/pojkvän inte skulle kunna uppmana henne till abort.

Absolut. Men hur kan man som kille ha sex med sin höggravida tjej och inte märka något?
Citera
2026-06-07, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
En väldigt trygg och receptiv person med nära relationer till andra samt en seriös syn på sig själv + sin kropp, skulle inte hamna i/försätta sig i den här situationen.

Som sagt, var 5 månader när jag fick reda på min graviditet. Det syntes inget och jag hade inga symptom. Alla blir inte illamående, får ömma bröst etc. Det är vanligt men många får det heller inte. Sedan beror det också på hur moderkakan ligger. Ligger den i "framkant" känner man inte fosterrörelser lika starkt och det tar också längre tid att kännas.
Och ligger då bebis långt bak så är det ju inte konstigt att man inte känner något!
Citera
2026-06-07, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Läste du ens artikeln som tråden bygger på?
Varför skulle jag läsa en artikel om en white trash ensamstående morsa som skriker efter uppmärksamhet

Hon kommer garanterat råka ploppa ut en ny unge inom 5 år med en annan stackars ovetandees snubbe

"Mileah"
Citera
2026-06-07, 23:54
Medlem
Merwinnas avatar
Sådant här brukar bero på att kvinnan förtränger graviditeten. Det brukar handla om kvinnor i typ hederskultur, där de riskerar dödsstraff om någon kommer på dem med att vara gravida, eller i alla fall att bli förskjutna från familjen, inte ha någonstans att ta vägen o.s.v.. Alltså hemska omständigheter. Det FÅR inte vara så, och därför bortförklarar de symptomen med något annat - fosterrörelserna blir tarmrörelser etc..

Eller så begåvningshandikappade kvinnor, som verkligen inte förstått sambandet mellan det en man gjorde med henne, och symptomen från kroppen. För det GÅR inte att gå en hel graviditet utan att märka symptom.

Det här fallet var dock konstigt: en infödd svensk ung tjej med stöttande mor, ingen tokreligiositet i familjen, och inte uppenbart begåvningshandikappad (då hade soc tagit barnet)... inget stämmer. Kanske förträngning ändå - det skulle vara för hemskt att vara tvungen att vara hemma och sköta en bebis i stället för att vara ute och festa, typ.
Citera
2026-06-07, 23:59
Medlem
Citat:
Absolut. Men hur kan man som kille ha sex med sin höggravida tjej och inte märka något?

Hur ska han kunna märka det om magen inte blivit större? Det är ju inget han känner med sin penis! 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in