2026-06-07, 19:00
  #34873
Medlem
Italienaren gör ett riktigt svagt set men Zverev är så nervös så att han skiter på sig så italienaren lyckas vinna det ändå.

Inte en chans att Zverev klarar ett avgörande set. Det är förmodligen det svagaste psyket som idrottsvärlden har skådat någonsin vi pratar om här. Ett fullkomligt nervvrak.
Citera
2026-06-07, 19:15
  #34874
Medlem
AntiSociaL.s avatar
Det är så nervöst spelat från båda två. Cobollis hopp-smash vid setboll som gick åt helvete var rent utav komiskt

Rätt så underhållande ändå.
Citera
2026-06-07, 19:31
  #34875
Medlem
Cobollo den sämsta smasharen någonsin? Väldigt svag match av honom och Zverev, så otroligt mycket misstag. Även om det var jämnt så är det nog den sämsta grand slam finalen jag har sett.
__________________
Senast redigerad av Kimma7 2026-06-07 kl. 19:50.
Citera
2026-06-07, 19:48
  #34876
Medlem
Chanslös var han inte Cobolli. Men Zverev får sin slam.
Citera
2026-06-07, 19:51
  #34877
Medlem
Ilimitados avatar
Snacka om välförtjänt.
Citera
2026-06-07, 19:53
  #34878
Medlem
”Många demoner försvinner”, säger Björkman. Jag tror Zverev hade behövt vinna med 3-0 för att bli av med alla de där demonerna.

Den där US Open-finalen är fortfarande den sämsta slam-final jag sett.
Citera
2026-06-07, 20:08
  #34879
Medlem
AntiSociaL.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
”Många demoner försvinner”, säger Björkman. Jag tror Zverev hade behövt vinna med 3-0 för att bli av med alla de där demonerna.

Den där US Open-finalen är fortfarande den sämsta slam-final jag sett.

Det är en nystart på ett kapitel i hans, hittills, mycket imponerande och dramatiska karriär. Grattis till Alexander Zverev!
Citera
2026-06-07, 22:17
  #34880
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Italienaren gör ett riktigt svagt set men Zverev är så nervös så att han skiter på sig så italienaren lyckas vinna det ändå.

Inte en chans att Zverev klarar ett avgörande set. Det är förmodligen det svagaste psyket som idrottsvärlden har skådat någonsin vi pratar om här. Ett fullkomligt nervvrak.
.
…ändå har ”nervvraket” spelat ihop nästan 700 miljoner SEK innan dagens final…
Så, din åsikt ”förmodligen det svagaste psyket som idrottsvärlden har skådat någonsin” är ju jävligt komisk!
Hur mycket idrott har du sett egentligen??
Citera
2026-06-07, 22:20
  #34881
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psonpson
”Många demoner försvinner”, säger Björkman. Jag tror Zverev hade behövt vinna med 3-0 för att bli av med alla de där demonerna.

Den där US Open-finalen är fortfarande den sämsta slam-final jag sett.
.
Jaha, då förmodar jag att du INTE såg Parisfinalen Nadal-Federer 2008?
6-1, 6-3, 6-0 till Nadal - en av GS-historiens snabbaste finaler…
Citera
2026-06-07, 22:25
  #34882
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Helt sjukt att Zverev aldrig får ordning på sitt psyke. Han lär ju torska det här också… Helt otroligt. Det är bara att lägga ner karriären om han torskar idag.

Om det här vore en match i tredjerundan hade Zverev vunnit med 3-0 i set.
.
Varför lägga ner ett jobb som betalar en typ 50 miljoner SEK per år??
Tror du och många andra är jäkligt snett ute…
Citera
2026-06-07, 22:51
  #34883
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Älskar när damtennisen visar sig vara ett skämt som vanligt.
Idioter betalar dyra biljetter för att se en final lika lång som herrarnas första set.

Och så kräver damerna mer betalt för den här skiten.
.
Sluta gnäll för fan!
Du behöver inte titta om du inte vill!

Dessutom, det handlar inte om mer pengar till toppspelarna utan mer pengar till skiktet under toppspelarna som knappt har råd längre att kvala till tävlingar utanför sitt närområde…
Citera
2026-06-07, 23:00
  #34884
Medlem
GretaForPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Maja får 15 mille enligt aftonhoran och hon kunde knappt spela tennis. Sjuk värld.
.
Det är hon väl värd??

Är väl ännu värre att man lägger två miljarder SEK på en benskör Alexander Isak…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in