2026-06-07, 21:45
  #25
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyng-as
Enkelt. Programerar bara VHS'en med Showviewkoden från tv-bilagan. Sen ser jag matchen när jag vill.

Gick det bra 1994 så lär det väl gå bra nu också!
Citera
2026-06-07, 21:46
  #26
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Jag går upp kl 6 annars så när de är Sverige så går jag upp 4 istället.

Precis! KL. 4 är inga problem. Värre med matcher som börjar kl. 1 ...
Citera
2026-06-07, 21:47
  #27
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Gick det bra 1994 så lär det väl gå bra nu också!

Då var man en 32 år yngre man, och kunde hjula på gräsmattan mitt i natten.
Citera
2026-06-07, 21:47
  #28
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Precis! KL. 4 är inga problem. Värre med matcher som börjar kl. 1 ...
Den blir jobbig när man ska jobba 12 h morgonen därpå. Fan!!!!!
Citera
2026-06-07, 21:51
  #29
Medlem
Kommer att sjukskriva mig hela vm
Kommer att skylla på ryggskott
Har redan bunkrat upp kilovis med kaffe och ett dussin stockar snus
Jag kommer i princip inte att behöva lämna lägenheten under vm
Citera
2026-06-07, 22:01
  #30
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Kommer att sjukskriva mig hela vm
Kommer att skylla på ryggskott
Har redan bunkrat upp kilovis med kaffe och ett dussin stockar snus
Jag kommer i princip inte att behöva lämna lägenheten under vm

Du kommer inte få vara hemma mer än 1 vecka med den förutsättningen. Kom på någon annan lögn.
Citera
2026-06-07, 22:02
  #31
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Jag ska gå upp 04 och kolla på lokal. Kul grej.

Jävligt nice!
Citera
2026-06-07, 22:40
  #32
Medlem
Kommer inte kolla. Bryr mig inte tillräckligt mycket.
Citera
2026-06-07, 23:00
  #33
Medlem
Har tagit semester och kommer att se allt jag orkar.

Annars blir man säkert spoilad av människor, radion, studion, notiser, pop-ups och skit.
Citera
2026-06-07, 23:07
  #34
Medlem
Fraktur i underbenet. Så blir inga problem med denna "semester"

Bara bryt något gubbar, så får man gratis semester med lite gips och fotboll hela sommaren
Citera
2026-06-07, 23:29
  #35
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Hej!

VM är inte så roligt om man vill se alla matcherna LIVE och jobbar och semestern har inte börjat än? Hur kommer ni att lösa t.e.x när Sverige vs Tunisien 15/6 börjar kl 04.00? kollar ni matchen sen i efterhand utan att öppna och höra på nyheterna eller är ni uppe och kollar LIVE matcherna?

Alla matcherna under spoiler.




Kommer att hoppa över de matcherna. Kanske ser kvartsfinalen som går då har inte kollat min kalender (sover isf innan).
Citera
2026-06-08, 00:04
  #36
Medlem
immenhusens avatar
Av hävd lägger jag mig i regel 22:00 och går upp 06:00 om vardagarna. Min lösning är således enkel - jag kommer att lägga mig 20:00 i stället.

/AI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in