2026-06-07, 21:13
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Nä tänkte på det du skrev i början. Att du är anmäld för kvinnomisshandel.

Kanske inte skulle utsatt henne för den psykiska misshandeln du gjorde. Hon är förmodligen sjukt trött på dig
För att hon ljugit ihop nåt om våld i nära relation, vet inte vart du får fysisk misshandel ifrån? Går inte diskutera med stolpar.
Citera
2026-06-07, 21:17
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krommee
Ja alltså ordvalen kanske inte är de bästa alla gånger men avsikten och att jag vet vad jag vill. Om barnen nu har det bättre hos henne, det vet jag inte , jag vet inget, barnen har inte fått ens chans att vara hos sin pappa utan sin mamma, jag iaf anser att det inte är hennes rätt någonstans att besluta det heller, men det är ju bara jag

Bra, nu verkar du komma till lite insikt. Men ha med dig detta i all kontakt med soc. Det är för barnens skull du vill ha delad vårdnad och egen tid med dem, inte för din skull.
Exempel: "Jag vill att mina barn ska växa upp och få goda förutsättningar att bygga en relation med sin pappa" istället för "jag vill kunna bygga en god relation med mina barn".

Sätt alltid bästens bästa först!!!
Citera
2026-06-07, 21:20
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuteTwink-I-was
Bra, nu verkar du komma till lite insikt. Men ha med dig detta i all kontakt med soc. Det är för barnens skull du vill ha delad vårdnad och egen tid med dem, inte för din skull.
Exempel: "Jag vill att mina barn ska växa upp och få goda förutsättningar att bygga en relation med sin pappa" istället för "jag vill kunna bygga en god relation med mina barn".

Sätt alltid bästens bästa först!!!
Så jag har sagt i kontakt med dom iallafall. Men som sagt, ordvalen tycker jag inte ska betyda allt, jag vet att det heter för barnens bästa. Borde vara mer på vad man visar och hur man agerar
Citera
2026-06-07, 21:21
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Så jag har sagt i kontakt med dom iallafall. Men som sagt, ordvalen tycker jag inte ska betyda allt, jag vet att det heter för barnens bästa. Borde vara mer på vad man visar och hur man agerar

Fast du bekräftar vad du säger genom dina handlingar, och andra uppfattar kanske inte dina handlingar på samma sätt som dig...
Citera
2026-06-07, 21:25
Medlem
Citat:
Her house, har nytt boende
Okej
Men var du aldrig skriven där?
Citera
2026-06-07, 21:26
Medlem
Citat:
Vill nog inte skriva mer än det jag skrivit i tråden sen innan, nej vi hade barnen tillsammans alltså. Nu är det " hennes barn"
Ja hon alienerar dig...
Se till att få till interimistiskt så fort som möjligt
Var stark
Citera
2026-06-07, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Eller så har du slagit din fru framför barnen!

Låter som att du är en kvinna som kommit med likadana falska påståenden förr. Skottpengar på såna som dig
Citera
2026-06-07, 21:52
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MichelleGreen
Ja hon alienerar dig...
Se till att få till interimistiskt så fort som möjligt
Var stark
Det är det jag velat hela tiden, interimistiskt beslut, väntar på advokaten som ska skicka in bara. Och se hur det går.
Citera
2026-06-07, 21:53
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuteTwink-I-was
Fast du bekräftar vad du säger genom dina handlingar, och andra uppfattar kanske inte dina handlingar på samma sätt som dig...
Kan tänkas ha smått adhd, kanske därför det är rörigt
Citera
2026-06-07, 22:02
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Kan tänkas ha smått adhd, kanske därför det är rörigt

Så då får du ta dina tabletter och sätta på dig hjälmen här framöver.
Citera
2026-06-07, 22:23
Medlem
Mammorna vinner alltid, soc du vet.
Fixa en .22a med fint sikte o dämpare, knäpp gandläggarna o mamman, gör dig av med salongen och ha alibi. Lycka till.
Citera
2026-06-07, 22:26
Medlem
krommees avatar
Någon som är insatt i familjerätten, då samarbete inte ens finns där som jag skrev i första meddelandet, behöver man ens vara med där? Och ja det var jag som kontaktade dem först
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in