Citat:
Ursprungligen postat av
Varmboga-10.2
Inget ramaskri efter 7e oktober-attacken?

Jo, du har rätt i att det blev ramaskri under ett par veckor. Därefter vändes vänstermedias hat tillbaka mot judarna, förstås. Vänsternazisterna tyckte att gazaborna, som fick Gaza 2005 av Israel, har rätt att fortsatt attackera Israel med missiler och invasioner tills Israel upphör att existera.