Citat:
Ursprungligen postat av
Soffpotatis1357
Kan du inte bara ge bort? Finns alltid någon på Facebook som vill ha grejer även om förpackningen är öppnad.
Men ja, håller med om att sån där kräm är värdelös. Hur mycket man än smetar på och även om det sitter länge och man skrapar och skrapar blir det ändå hår kvar. Fungerar inte optimalt på alla verkar det som. Man ska nog ha både färre och tunnare hårstrån för att det ska fungera. Dessutom luktar krämen urk.
Finns andra metoder som fungerar. Som antingen går snabbare, men som kräver att man ansar ofta, eller som tar längre tid, men ger mer långvarigt resultat.
Har ingen att ge det till.
Använder inte facebook
Rakning har jag kört med innan så blir att fortsätta med det.