2026-06-07, 10:17
Medlem
HemligaVargens avatar
Tror ni Ai Porr kommer ta över vanlig porr, jag tror utbudet kommer öka men då kommer vanlig porr vara mer eftertraktat, vad tror ni? Tekniken är inte 100% äkta ännu
2026-06-07, 10:21
Avstängd
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen
Tror ni Ai Porr kommer ta över vanlig porr, jag tror utbudet kommer öka men då kommer vanlig porr vara mer eftertraktat, vad tror ni? Tekniken är inte 100% äkta ännu

AI kommer ta över allt kommersiellt bild- och filmskapande inom kort, det är en fråga om några år. Därmed inte sagt att konstnärer försvinner helt, men då man skall ha fram hög kvalitet på kort tid till låg kostnad så blir det endast AI genererat. Dåligt? Tja, jag vet inte det, det spelar väl egentligen ingen roll?
2026-06-07, 10:30
Medlem
Klandalfs avatar
Jag tror att du redan skapat den här tråden.

(FB) AI porr tar över
2026-06-07, 10:30
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Mycket troligt. AI kommer vara bättre än only-fans också för snuskgubbarna.
2026-06-07, 10:32
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:

Amatörporr kommer nog finnas kvar. Det är svårt, t.o.m. för en AI, att konkurrera med någon som gör något gratis.

Men många konsumenter kommer nog fortsätta föredra porr med verkliga människor, så någon omedelbar död för den "vanliga" porren tror jag inte på, förmodligen mer en successiv minskning under en längre tid, för att en dag om några decennier nästan helt tagit över branschen. Gissar jag.
2026-06-07, 10:33
Medlem
Zaedrewss avatar
Bara en tidsfråga. Men som vi sett kommer det bli olagligt. Att typ bara skriva in Margot Robbie in a threesome.

Kanske bra det med. Att det finns lagar kring detta.

Skriver man numera Margot Robbie. Får man bara en kvinna som lite liknar henne.
Senast redigerad av Zaedrews 2026-06-07 kl. 10:39.
2026-06-07, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Bara en tidsfråga. Men som vi sett kommer det bli olagligt. Att typ bara skriva in Margot Robbie in a threesome.

Kanske bra det med. Att det finns lagar kring detta.

Du vet väl att det finns AI-porr som inte är efterliknar nån specifik person?
2026-06-07, 10:35
Medlem
Det hade ju vart trevligt att göra ai-porr med gamla ex eller kändisar. Men det är ju tyvärr risk för spridning när man använder dessa appar antar jag.
2026-06-07, 10:37
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Det hade ju vart trevligt att göra ai-porr med gamla ex eller kändisar. Men det är ju tyvärr risk för spridning när man använder dessa appar antar jag.

Lagligheten är ju för att inte ex Lindsay lohan eller scarelt johansson ska hamna i en porrfilm som inte är sann. Att inte ge fel bild åt kändisar eller vanligt folk men även att barn inte ska hamna i dem vilket så klart är vidrigt.

Frågan är bara om man kan finna en lag som inte stör vanliga tittare.
2026-06-07, 10:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Du vet väl att det finns AI-porr som inte är efterliknar nån specifik person?

Ha jo. Men personligen har man ju försökt det med kändisar. Där har det ju blivit allt svårare. Att hitta AI-generatorer som gör det. Skapar något med Margot Robbie tex. Så lagen har ju faktiskt redan här gett något
2026-06-07, 10:54
Medlem
Citat:
Lagligheten är ju för att inte ex Lindsay lohan eller scarelt johansson ska hamna i en porrfilm som inte är sann. Att inte ge fel bild åt kändisar eller vanligt folk men även att barn inte ska hamna i dem vilket så klart är vidrigt.

Frågan är bara om man kan finna en lag som inte stör vanliga tittare.
Men är det olagligt om det görs för eget bruk utan spridning?
2026-06-07, 11:01
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Amatörporr kommer nog finnas kvar. Det är svårt, t.o.m. för en AI, att konkurrera med någon som gör något gratis.

Men många konsumenter kommer nog fortsätta föredra porr med verkliga människor, så någon omedelbar död för den "vanliga" porren tror jag inte på, förmodligen mer en successiv minskning under en längre tid, för att en dag om några decennier nästan helt tagit över branschen. Gissar jag.
Det kommer kopiera så du tror du kollar på amatörporr men det är AI.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in