2026-06-06, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag låtsas ingenting.
Tingsrätten konstaterade bristerna som en del i deras helhetsbedömning av barnens hemvist. De kom även fram till att 'England' var svaret på frågan de ålagts att avgöra. Bla för att där fanns deras bror.

Än en gång; rättegången var inte en vårdnadstvist, utan en fråga om hemvist, dvs i vilket land barnen ansågs höra hemma.
INTE hos vilken förälder.

Ingen har talat om vårdnadstvist här. Förstår du ö.h.t. vad bristande föräldraförmåga innebär?Jag kan bara beklaga att du förgäves försöker trolla bort det. Du får inte dig själv att framstå i din bästa dager, milt sagt.
Citera
2026-06-06, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinter-natt7
Ingen har talat om vårdnadstvist här. Förstår du ö.h.t. vad bristande föräldraförmåga innebär?Jag kan bara beklaga att du förgäves försöker trolla bort det. Du får inte dig själv att framstå i din bästa dager, milt sagt.
Ja, jag gör faktiskt det. I detta fallet handlar det om ev. intag av förbjudna substanser - där ord står mot ord.
Jag har inte trollat på något vis.
Vad menar du att detta handlar om?
Senast redigerad av Lazydell 2026-06-06 kl. 22:09.
Citera
2026-06-06, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Verkligen, förvånar mig inte alls om det kommer flera orosamälningar. Är MånsPetter helt ren från kokain?
Vem är det du frågar varje gång??
Är MZ dittan eller datten??
Citera
2026-06-06, 22:55
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Vem är det du frågar varje gång??
Är MZ dittan eller datten??

Är du påverkad av ngn substans? du svamlar.

Ingen verkar veta om Måns är fri från sitt drogmissbruk. Hans sexmissbruk struntar jag i. Men är det ngn som vet om MånsPetter är fri från sitt kokainmissbruk?
Citera
2026-06-07, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Är du påverkad av ngn substans? du svamlar.

Ingen verkar veta om Måns är fri från sitt drogmissbruk. Hans sexmissbruk struntar jag i. Men är det ngn som vet om MånsPetter är fri från sitt kokainmissbruk?
Svaret på den frågan är JA!
Av lätt insedda skäl.
Eller vad tror du om deras ( i dina ögon perfekta ) mor egentligen?
Att hon skulle släppa iväg grabbarna till Sverige vind för våg, att uppträda med deras pappa på ett gig utan att krävt att han är 100 % drogfri, sedan lång tid tillbaka medelst en hel bunt av intyg från läkare?

Så korttänkt trodde jag inte ens att du var.
Dessutom så syntes det tydligt på MZ att han mådde väldigt bra och bara utstrålade glädje och positiv energi på scenen. Kra,kra din olyckskorp.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-06-07 kl. 00:46.
Citera
2026-06-07, 01:25
Medlem
Citat:
Vill du påstå att målet (och domen) inte hade något med geografi att göra?
Vill du även påstå att du inte var en av dem som tyckte att det bara var för MZ att bita i det sura äpplet, skaffa sig en ny bostad i London och börja ta hand om sina barn?
Vill du påstå att barnens hemvist hade varit England om MånsPetter bott där och Ciara i Sverige?
Citera
2026-06-07, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Svaret på den frågan är JA!
Av lätt insedda skäl.
Eller vad tror du om deras ( i dina ögon perfekta ) mor egentligen?
Att hon skulle släppa iväg grabbarna till Sverige vind för våg, att uppträda med deras pappa på ett gig utan att krävt att han är 100 % drogfri, sedan lång tid tillbaka medelst en hel bunt av intyg från läkare?

Så korttänkt trodde jag inte ens att du var.
Dessutom så syntes det tydligt på MZ att han mådde väldigt bra och bara utstrålade glädje och positiv energi på scenen. Kra,kra din olyckskorp.
Du är bitter på Ciara men använder hennes integritet och omsorg om barnen som garant för att MånsPetter är drogfri. Det är verkligen stört.
Citera
2026-06-07, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vill du påstå att barnens hemvist hade varit England om MånsPetter bott där och Ciara i Sverige?
Deras hemvist är där deras bror bor, vare sig det är i Sverige eller UK.
Bröderna har ju vuxit upp tillsammans.
Tror nog rätten resonerade så. I UK bor en förälder och ett syskon.
I Sverige endast en förälder.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-06-07 kl. 01:59.
Citera
2026-06-07, 02:00
Medlem
Citat:
Du är bitter på Ciara men använder hennes integritet och omsorg om barnen som garant för att MånsPetter är drogfri. Det är verkligen stört.
Nej. Det var ett konstaterande. "Av lätt insedda skäl."
Citera
2026-06-07, 02:46
Medlem
Citat:

Ciara bryr sig säkert om barnen, men hon respekterar uppenbarligen inte deras integritet överhuvudtaget.

Hon lägger ju upprepade gånger ut dem hel eller halvnakna på sociala medier, samtidigt som hon sitter och målar naglarna på yngsta sonen. Att måla upp henne som den perfekta modern med stenkoll håller helt enkelt inte.
Citera
2026-06-07, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Ciara bryr sig säkert om barnen, men hon respekterar uppenbarligen inte deras integritet överhuvudtaget.

Hon lägger ju upprepade gånger ut dem hel eller halvnakna på sociala medier, samtidigt som hon sitter och målar naglarna på yngsta sonen. Att måla upp henne som den perfekta modern med stenkoll håller helt enkelt inte.
Nej, CJ kan ju inte respektera deras integritet överhuvudtaget.
Eftersom hon förtalade deras pappa inför hela allmänheten i samband med skilsmässan.
Så att äldsta sonen fick höra i skolan att hans föräldrar skulle skiljas. Mm förtal via hennes IG.

Jag högaktar MZ för att han iallafall tänkte väldigt mkt på sina barns integritet under hela den svåra tiden.
Och högaktar honom för varje dag han är drogfri. Beroende är en sjukdom.
Man kan bara ta en dag i sänder. Och det tycks MZ gjort framgångsrikt under lång tid nu.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-06-07 kl. 04:52.
Citera
2026-06-07, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak

Du förvarar att MånsPetter tar med barnen på nattklubb men tycker att det är hemskt att måla naglarna på en pojke. Du verkar vara en relik från medeltiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in