2026-06-06, 21:47
  #25
Medlem
Syns Patrick Sommerlath till?
Citera
2026-06-06, 21:54
  #26
Medlem
Var Tidö-gänget där?
Citera
2026-06-06, 21:59
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Var Tidö-gänget där?

Dom enda jag såg till var Ebba Busch och Elisabeth Svantesson.
Citera
2026-06-06, 22:06
  #28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kilimandjaro
Dom enda jag såg till var Ebba Busch och Elisabeth Svantesson.

Samma här
Citera
2026-06-06, 22:13
  #29
Medlem
laughingducks avatar
Kungen såg väldigt dämpad ut 🤔
Citera
2026-06-06, 22:31
  #30
Medlem
picapicans avatar
Ä
Citat:
Ursprungligen postat av laughingduck
Kungen såg väldigt dämpad ut 🤔

Lika borta och förvirrad, som alltid. Inte road det minsta, stackaren. Kungen som egentligen ville bli bonde.
Citera
2026-06-07, 00:17
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Ä

Lika borta och förvirrad, som alltid. Inte road det minsta, stackaren. Kungen som egentligen ville bli bonde.

Tycker att han blir bättre och bättre ju äldre han blir.

Fått mer pondus och bryr sig mindre om vad kreti och pleti tycker.
Citera
2026-06-07, 00:31
  #32
Medlem
sm4wits avatar
Moderat kanske med tanke på blå näsa
__________________
Senast redigerad av sm4wit 2026-06-07 kl. 00:35.
Citera
2026-06-07, 02:58
  #33
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Arméns musikkår med taptot var lika mäktigt som vanligt!
Citera
2026-06-07, 05:43
  #34
Medlem
Moobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challe321
Skulle titta. Men till min fasa var den första som dök upp i rutan den odrägliga Anne Lundberg.
Håller med, tål henne inte. En riktig klimakterie-MILF som är överallt. Ful som stryk och med passerat bäst-före-datum.
Citera
2026-06-07, 05:47
  #35
Medlem
Moobs avatar
Senast jag såg nationaldagsfirandet på svt var det väldigt mörkt på scenen. Inkvotering var total av div kolarbetare.

Nu var det något bättre, men inget man orkar se nån längre tid ändå. Katastrofala musikakter.
Citera
2026-06-07, 08:33
  #36
Medlem
SpontanEjakulations avatar
Musikakterna var inga höjdare.

Många okända artister.

Bandet"Tjyvjakt" (bör stavas så) fanns där för de unga som bara vet om rap.

Hur många artister har tackat nej, för att de om de medverkade skulle bli nedgjorda på kultursidorna som sellout och som "drängar som h0rar för borgarmakten" ?

Ett sömnigt program, utan artistiskt lyft. Var är kulturkanonens influenser att finna ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in