Citat:
Ursprungligen postat av
EttTillKonto2
Är du så hjärntvättad att du tror på detta? Varför skulle någon sätta sitt spädbarn i en bil man tänkt att använda i en attack?
Jag har visst överseende med dina tokigheter i och med att arabiska är ditt förstaspråk och du inte behärskar svenska.
En person med svenska som modersmål hade läst mitt inlägg som det var avsett,
nämligen att om man uppträder suspekt vid en militär checkpoint spelar det ingen roll om man är terrorist eller inte, man kommer, och det med rätta, att misstänkas vara terrorist.
Av samma anledning är det jättedumt att i en poliskontroll fiffla med händerna innanför jackan, det kan ju tolkas som att man söker efter ett vapen, en normalintelligent person håller händerna synliga för att inte ge polisen anledning att skjuta.
Det är lite så man undrar om dina bristande svenskkunskaper är anledningen till att du tror på så många konspirationsteorier, t ex den om israeliska våldtäktshundar, samt de om spionutbildade pingviner, mördarhajar, och nu senast specialdresserade juderåttor i Jerusalem.
Ni araber har ju en fallenhet för inte bara judehat utan även allsköns konspirationsteorier. Jag menar, det spelar ju ingen roll för dig att Hamas filmade och erkände sina egna mord och våldtäkter på kvinnor och barn 7 oktober, du förnekar det ändå.
Tänk att sitta som vuxen (?) man (?) och ägna dagarna åt att hata judar och spotta på våldtagna kvinnor. Dag ut och dag in. Vad tänker din mamma om det tror du? Är hon också hatiskt lagd?