2026-06-06, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Med tanke på det stora antalet arabiska terrorister som försöker köra över israeler vid check points är det lätt att inse att man inte bör uppträda på ett avvikande sätt vid check points genom att stanna på lite avstånd och sedan snabbt accelerera mot check pointen. Gör man så kommer det sannolikt tolkas fientligt. Och det med all rätt.

Är du så hjärntvättad att du tror på detta? Varför skulle någon sätta sitt spädbarn i en bil man tänkt att använda i en attack?

https://en.wikipedia.org/wiki/Killing_of_David_Ben_Avraham

David Ben Avraham sköts ihjäl trots att han höll upp händerna. Mördades inte han heller?
2026-06-06, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Är du så hjärntvättad att du tror på detta? Varför skulle någon sätta sitt spädbarn i en bil man tänkt att använda i en attack?

Jag har visst överseende med dina tokigheter i och med att arabiska är ditt förstaspråk och du inte behärskar svenska.

En person med svenska som modersmål hade läst mitt inlägg som det var avsett, nämligen att om man uppträder suspekt vid en militär checkpoint spelar det ingen roll om man är terrorist eller inte, man kommer, och det med rätta, att misstänkas vara terrorist.

Av samma anledning är det jättedumt att i en poliskontroll fiffla med händerna innanför jackan, det kan ju tolkas som att man söker efter ett vapen, en normalintelligent person håller händerna synliga för att inte ge polisen anledning att skjuta.

Det är lite så man undrar om dina bristande svenskkunskaper är anledningen till att du tror på så många konspirationsteorier, t ex den om israeliska våldtäktshundar, samt de om spionutbildade pingviner, mördarhajar, och nu senast specialdresserade juderåttor i Jerusalem.

Ni araber har ju en fallenhet för inte bara judehat utan även allsköns konspirationsteorier. Jag menar, det spelar ju ingen roll för dig att Hamas filmade och erkände sina egna mord och våldtäkter på kvinnor och barn 7 oktober, du förnekar det ändå.

Tänk att sitta som vuxen (?) man (?) och ägna dagarna åt att hata judar och spotta på våldtagna kvinnor. Dag ut och dag in. Vad tänker din mamma om det tror du? Är hon också hatiskt lagd?
Senast redigerad av Petronius 2026-06-06 kl. 16:24.
2026-06-06, 17:03
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Världens mest moraliska armé slår till igen.

Är det rätt av Israel att mörda spädbarn på Västbanken?
Man måste ju förstå att dom israeliska soldaterna alltid är på tå. Ibland blir det fel. Nu ska den här händelsen utredas och för att se vad som verkligen hände.

Terrorattackerna har minskat rejält i Israel och på Västbanken på senare tid med mycket färre dödsfall som följd om man räknar bort Hizbollahs raketbeskjutninger. Detta är solskenssiffror:
2026

325 terror attacks tool place in April. There were 9 pipe bomb attacks, 267 stone-throwing incidents, 23 firebomb attacks and 21 arson/tire burning incidents. Four stabbing attacks and one IED attack were also recorded.

Security forces arrested 239 terrorists in April: 215 were arrested in the West Bank region, five in Jerusalem and 19 inside Israel.

Rocket launchings: No rocket launchings were reported from the southern arena (Gaza Strip) in April. 2422 rocket launchings from the northern arena (Lebanon/Syria) were recorded, including attacks on Israeli forces maneuvering in Lebanon.
............
A total of 307 terror attacks were recorded in March. There were 12 pipe bomb attacks, 249 stone-throwing incidents, 23 firebomb attacks and 17 arson/tire burning incidents. There were also 2 car-ramming attacks, two stabbing attacks and two shooting attacks.

Security forces arrested 375 terrorists in March: 343 were arrested in the West Bank region, nine in Jerusalem and 23 inside Israel.

Rocket launchings: No rocket launchings were reported from the southern arena (Gaza Strip) in March. 5797 rocket launchings from the northern arena (Lebanon/Syria) were recorded.
https://www.gov.il/en/pages/wave-of-terror-october-2015
2026-06-06, 17:32
Medlem
Citat:
Jag har visst överseende med dina tokigheter i och med att arabiska är ditt förstaspråk och du inte behärskar svenska.

Jaha? Själv har jag inget som helst överseende med personer som försvarar spädbarnsmördare. Känns som en ganska tragisk sysselsättning du ägnar dig åt.

Citat:
En person med svenska som modersmål hade läst mitt inlägg som det var avsett, nämligen att om man uppträder suspekt vid en militär checkpoint spelar det ingen roll om man är terrorist eller inte, man kommer, och det med rätta, att misstänkas vara terrorist.

Är du måhända autistisk? Naturligtvis påstår sionassarna att de som de mördar vid sina checkpoints uppträdde "suspekt". Naturligtvis medger de inte att de mördar för skojs skull.

Du har klippet med sekunderna innan David Ben Avraham mördas framför dig. Är du en sån feg usling att du inte kan medge att han inte utgjorde ett hot och att det inte fanns någon anledning att skjuta honom?

Citat:
Tänk att sitta som vuxen (?) man (?) och ägna dagarna åt att hata judar och spotta på våldtagna kvinnor.

Sånt här har ingenting med ämnet att göra och skitar bara ner tråden. Men som jag tidigare skrivit får du gärna vräka ut allt ditt inneboende hat emot mig i PM.
2026-06-06, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Jaha? Själv har jag inget som helst överseende med personer som försvarar spädbarnsmördare. Känns som en ganska tragisk sysselsättning du ägnar dig åt.

Du försvarar Hamas som mördade spädbarn 7 oktober. Den här tråden handlar inte om något mord överhuvudtaget. Något mord har inte begåtts. Det finns alltså inget att diskutera angående det mord som inte har begåtts. Det som kan diskuteras är varför ett gäng araber med möjlig terrorkoppling uppträder suspekt vid en checkpoint i Judéen. En svenskkurs på mellanstadienivå är vad du verkar behöva.

Citat:
Är du måhända autistisk? Naturligtvis påstår sionassarna att de som de mördar vid sina checkpoints uppträdde "suspekt". Naturligtvis medger de inte att de mördar för skojs skull.

Du verkar vara väldigt autistisk eftersom du fokuserar väldigt mycket på judehat och att förneka våldtäkt på judiska kvinnor och barn. Några mord har jag inte sett i denna tråd. Men du kanske inte vet vad mord betyder? Inte lätt att vara arab och försöka göra sig förstådd på svenska. Testa komvux!

Citat:
Sånt här har ingenting med ämnet att göra och skitar bara ner tråden. Men som jag tidigare skrivit får du gärna vräka ut allt ditt inneboende hat emot mig i PM.

Eftersom du ägnar all din vakna tid åt att sprida judehat och att förneka massvåldtäkter och andra folkmordshandlingar på judar är det naturligtvis nödvändig bakgrund till alla dina judehatarinlägg.

Hatar du bara anonymt på internet eller står du för att du stöttar våldtäkter på kvinnor och barn även framför din mamma, syster, dotter?
Senast redigerad av Petronius 2026-06-06 kl. 18:11.
2026-06-06, 18:10
Medlem
Citat:

Helt sinnessjukt att detta får fortgå.
Israel ockuperar ett annat land och mördar spädbarn.

Vridna människor sitter här och hyllar detta.
Va hade dom sagt om Israel mördar deras barn?
2026-06-06, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Helt sinnessjukt att detta får fortgå.

Jag antar att du tänker på den arabiska terrorn mot judar. Ja, det skall inte få fortgå. Israel håller på att bekämpa den i detta nu. Satans palestinska barnamördare. Så sent som får en vecka sedan försökte en arab mörda två judiska flickor i Judéen. Han sköts lyckligtvis ihjäl på platsen.

[quote]Israel ockuperar ett annat land [quote]

Vilket land? Den händelse som diskuterar utspelade sig i Judéen. Vilket land tror du att Judéen är?

Citat:
och mördar spädbarn.

Hamas mördar spädbarn. Kanske är det Hamas du tänker på?

Citat:
Vridna människor sitter här och hyllar detta.
Va hade dom sagt om Israel mördar deras barn?

Israel mördar inga barn. Du vet kanske inte vad mörda betyder? Komvux kanske kan hjälpa dig med ordförrådet.
2026-06-06, 18:32
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Sånt skiter SD tomtarna i härinne, och de är i majoritet.
Alla i regionen som inte är israeler kan lika gärna dö är deras värdegrund
Senast redigerad av Donaldstrumpet 2026-06-06 kl. 18:36.
2026-06-06, 19:04
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Sånt skiter SD tomtarna i härinne, och de är i majoritet.
Alla i regionen som inte är israeler kan lika gärna dö är deras värdegrund
Ja, det finns SD tomtar som faktiskt bryr sig om minoritetsfolkens överlevnad i MÖ. Jag är inte SD, men jag hoppas att muslimerna ska misslyckas i sitt försök till total erövring av MÖ. Varje dag slaktar muslimerna kristna, alawiter, druser mm... judarna sätter däremot upp ett hårdare motstånd och är inte lika lättdödade, till ert stora förtret.
2026-06-06, 19:47
Medlem
Citat:

En till som gått på offerkoftan , fascinerande att folk aldrig lär sig
2026-06-06, 21:04
Medlem
Citat:
Du försvarar Hamas som mördade spädbarn 7 oktober.

Om dessa fantastiska lögner finns det en tråd: (FB) Hamas brutalitet och våldtäkter under 7 oktober-attacken: Vad är belagt/obelagt? (2025-05-18) Håll dig till den.

Citat:
Den här tråden handlar inte om något mord överhuvudtaget.

Tror du att fet teckenstil ger extra tyngd åt ditt argument? En sionasse sköt på tio meters avstånd flera skott mot en stillastående bil som det satt en familj i. Hur fan är det inte ett "mord"?

Citat:
uppträder suspekt vid en checkpoint i Judéen

Du har inga som helst bevis för att någon uppträtt "suspekt" mer än att dina älskade sionassar påstår det.

Citat:
Hatar du bara anonymt på internet eller står du för att du stöttar våldtäkter på kvinnor och barn även framför din mamma, syster, dotter?

Gäsp. Skriv PM som sagt så får du utlopp för ditt patologiska hat.
2026-06-06, 21:14
Medlem
Citat:
Något "mord" har inte begåtts. Alltså har IDF inte "mördat" ett spädbarn. Du kallar alla som dör för IDF:s kulor "mördade", vilket är faktuellt felaktigt. Om du tror att alla som dödas har blivit mördade är du dessvärre så lågintellient att du inte har på ett diskussionsforum att vara.

Du är fixerad vid att kalla IDF världens mest moraliska. Det är troligen sant, men om du är av avvikande åsikt, vänligen visa vilket försvarsmakt som befinner sig i krig som är mer moralisk än IDF.

The Palestine Post/The Jerusalem Post (judarna är som bekant de riktiga palestinierna, därav det tidigare namnet på tidningen) skriver att det råder ökad spänning vid israeliska checkpoints eftersom araber har börjat attackera dessa med sina bilar:

Med tanke på det stora antalet arabiska terrorister som försöker köra över israeler vid check points är det lätt att inse att man inte bör uppträda på ett avvikande sätt vid check points genom att stanna på lite avstånd och sedan snabbt accelerera mot check pointen. Gör man så kommer det sannolikt tolkas fientligt. Och det med all rätt.
Självklart är det mord att medvetet och uppsåtligen att skjuta en bil full av människor.

Självklart är IDF världens mest moraliska armé, dom är i en helt egen liga jämfört med alla andra!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in