Citat:
Ursprungligen postat av
Ludan
Att du anser att en icke juridikutbildad är "marginellt bättre" än en advokat är rätt kul
Jocki har väl pluggat till advokat i många år, och hans side kick Stefan Hallgren valde den enklaste vägen
Jag tror absolut att det kommer gå bra för Medvikt
Min bedömning i det avseendet beror i stora drag på att skadeståndsanspråket saknar grund, åtminstone i den omfattning som herr Lundell gör gällande.
Själva skrivarbetet och utformningen är någorlunda väl skött, men om du gör en korrekt stämningsansökan och all terminologi är korrekt använd osv, hjälper det inte om det du försöker stämma någon för är att ha tältat på din mark på månen.