Citat:
Ursprungligen postat av
Vitis
Skit.
Jag hade stor respekt för Albaniens president.
Tills nu...
Gubben, har man varit nere och kyss muren då har man också övergett all kärlek till sitt eget land. Detta gäller b.l.a Åkesson också.
Edi är inte president i Albanien.