2026-06-06, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Det är väl ganska grovt att anklaga Laxton för det? Så jag antar att det finns bevis där det rakt ut står att dom köpt följare?
Har själv inte haft koll på Laxton men +300k regelbundet tillskott av följare låter lite för bra och jämnt för att vara sant, tycker inte du det? Tror iofs inte att socialblade är helt tillförlitligt när det gäller exakta summor, men ökningen är fortfarande misstänksamt stor.

Sen, visst, Jocke tar med sig olika demoner hem i parti och minut. Laxton kanske råkar ut för något liknande, men får istället hundratusentals spöken som börjar följa efter varje ny spökjakt.
Något medium kanske får reda ut det här.
Citera
2026-06-06, 09:25
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Du gömde dig för temet

Ja har varit hemma och väntat! Finns inget team, måste vara dina psykotiska fantasier!
Citera
2026-06-06, 10:03
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
"Grova anklagelser" kanske till och med "Grovt förtal" varför inte anmäla det till polisen om du har problem med vad vi i tråden diskuterar och spekulerar

Varför skulle jag det? Och varför inte bara svara på frågan om det finns bevis som visar att det är köpa följare?
Citera
2026-06-06, 10:05
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Har själv inte haft koll på Laxton men +300k regelbundet tillskott av följare låter lite för bra och jämnt för att vara sant, tycker inte du det? Tror iofs inte att socialblade är helt tillförlitligt när det gäller exakta summor, men ökningen är fortfarande misstänksamt stor.

Sen, visst, Jocke tar med sig olika demoner hem i parti och minut. Laxton kanske råkar ut för något liknande, men får istället hundratusentals spöken som börjar följa efter varje ny spökjakt.
Något medium kanske får reda ut det här.

Nej det tycker jag inte, att få följare är inte det svåra med YouTube, att få dom att inte bara trycka prenumerera och sen fortsätta kolla på alla videos är det svåra. Man får ju tänka på att dom även är etablerade i andra länder och inte bara Sverige. Deras utrustning är stor i bla USA och dom har en hel del fans där.
Citera
2026-06-06, 10:11
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Nej det tycker jag inte, att få följare är inte det svåra med YouTube, att få dom att inte bara trycka prenumerera och sen fortsätta kolla på alla videos är det svåra. Man får ju tänka på att dom även är etablerade i andra länder och inte bara Sverige. Deras utrustning är stor i bla USA och dom har en hel del fans där.

Jockeboi kan ju knappt snacka engelska hur fan är han stor i USA
Har han sagt det
Eller är det en önskedröm
Citera
2026-06-06, 10:13
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joels-bitar
Jockeboi kan ju knappt snacka engelska hur fan är han stor i USA
Har han sagt det
Eller är det en önskedröm

Jag pratar om Laxton, som någon här skrev hade köpts följare för dom jobbar med Jocke.
Citera
2026-06-06, 10:15
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Jag pratar om Laxton, som någon här skrev hade köpts följare för dom jobbar med Jocke.

Läste det som jockiboi skulle va det
Sorry för det
Citera
2026-06-06, 10:28
Medlem
Ludans avatar
Citat:

Både Laxton och Jockibois kanaler är svenska, försök igen
Citera
2026-06-06, 10:38
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Både Laxton och Jockibois kanaler är svenska, försök igen

Att dom har en svensk kanal betyder inte att dom enbart följa av svenskar.

Eftersöker fortfarande bevisen som visar att folklore följare, eller att Jocke köper följare åt dom (mycket oklart vad ni faktiskt menar)?
Citera
2026-06-06, 10:44
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Att dom har en svensk kanal betyder inte att dom enbart följa av svenskar.

Eftersöker fortfarande bevisen som visar att folklore följare, eller att Jocke köper följare åt dom (mycket oklart vad ni faktiskt menar)?

Lugna dig, du verkar nästan manisk. Det kommer att komma fram så småningom. Din förklaring om att hundra tusentals nya följare skulle dyka upp samtidigt från t.ex USA är helt orimligt, men vi får se
Citera
2026-06-06, 10:45
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Lugna dig, du verkar nästan manisk. Det kommer att komma fram så småningom. Din förklaring om att hundra tusentals nya följare skulle dyka upp samtidigt från t.ex USA är helt orimligt, men vi får se

Jag är bara intresserad av om det finns bevis, det gör mig inte manisk. Men ja vi får se. För nu verkar det vara lösa rykten.
Citera
2026-06-06, 10:47
Medlem
vichy6s avatar
Stora människor kommer alltid till en punkt när byxorna dras ner.

Kom hem till mig Jocke med en försupen fd SVT-anställd.

Vi kan tillsammans gå på stan och fråga ungdomar vilket ord de förknippar dig med.

Vad tror du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in