Citat:
Ursprungligen postat av
Trucker.Calzone
LOL. Nej, det är inte nån problematik med erektionen. Inte för att det har någon betydelse ändå. Men eftersom du tog upp det så kan jag berätta att jag är nästan 50 och det STÅR varje morgon. Alla 19 centimetrarna är stenhårda (15 cm slak så klart!). Så bara lägg ned dina försök att förlöjliga mig.
Det sistnämnda klarar du av själv genom att skriva så där barnsligt.
För egen del drabbades jag av någon svamp på grund av varmt och fuktigt väder och utomhusarbete.
Jag visade glatt upp kuken för en sommararbetande, kvinnlig AT-läkare, som vred och vände på den och gav mig en kräm.
Det hände ingenting av generande natur. Dels på grund av att det sved mest, dels att jag var gift med barn.
Du får nog förstå att de struntar i den annat än vad gäller det som ska botas.