2026-06-05, 23:17
Medlem
East.Clintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Liar!!!! ALLA har minusvarianter..??? Älskar själv det många avskyr, pölsa, lever etc.

Gissar att nötnjure inte är en favorit? Farsan försökte sig på det typ 40 år sedan - stank ko-piss i hela huset i ett dygn... Men, men - "craftmanship" - aldrig ätit en engelsk kidney-pie så vet ej...

Ok, jag erkänner.. Jag klarar ej av galt och koriander. Nu får jag gå till kyrkan och bikta sig
Citera
2026-06-05, 23:18
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Låter strålande ✨! Gott i gommen lindrar vilka magar som helst 😊. Rökta räkor är för övrigt infernaliskt gott om dom är rejält rökta 😛

Ser att jag skrivit "reker"... 08... "Den spanska reeeven rev en annan reev..."

Sant! Aldrig rökt själv dock, skulle man investeri i - en rök!?

De i handeln är admittedly helt ok.
Citera
2026-06-05, 23:18
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Liar!!!! ALLA har minusvarianter..??? Älskar själv det många avskyr, pölsa, lever etc.

Gissar att nötnjure inte är en favorit? Farsan försökte sig på det typ 40 år sedan - stank ko-piss i hela huset i ett dygn... Men, men - "craftmanship" - aldrig ätit en engelsk kidney-pie så vet ej...
Nej fy, vad vidrigt! Lever är så jävla motbjudande!!! Hade aldrig ätit pung, tunga eller annat sånt skit heller. Inälvsmat får mig att 🤢
Citera
2026-06-05, 23:19
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East.Clintfood
Ok, jag erkänner.. Jag klarar ej av galt och koriander. Nu får jag gå till kyrkan och bikta sig
Clintan. Allvarligt. Koriander?!? Du måste lägga in dig på rehab.
Citera
2026-06-05, 23:19
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:

Medhåll koriander... obegripigt.
Citera
2026-06-05, 23:21
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Nej fy, vad vidrigt! Lever är så jävla motbjudande!!! Hade aldrig ätit pung, tunga eller annat sånt skit heller. Inälvsmat får mig att 🤢

Kycklinglever!!!! Med champinjoner (kantareller funkar...) i gräddsås (blanda aldrig lever o olja = transmak), lök, rårörda lingon... mumma!
Citera
2026-06-05, 23:24
Medlem
East.Clintfoods avatar
Citat:

Tänk dig när jag var ung och tuff i thailand, beställde nåt soppa som såg så aptlitligt ut.. massa koriander på, jag stelnade till. måste äta, äta tvålsoppa...
Citera
2026-06-05, 23:24
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Vad är det med er karlar och koriander 🧐
Citera
2026-06-05, 23:25
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:
Kycklinglever!!!! Med champinjoner (kantareller funkar...) i gräddsås (blanda aldrig lever o olja = transmak), lök, rårörda lingon... mumma!
Lockar mig inte ett dugg dessvärre 😬. Lever överlag är som koriander för dig 😉
Citera
2026-06-05, 23:26
Medlem
Mangelinas avatar
Citat:

Citat:
Tänk dig när jag var ung och tuff i thailand, beställde nåt soppa som såg så aptlitligt ut.. massa koriander på, jag stelnade till. måste äta, äta tvålsoppa...
Tack AI:
"En del människor har en specifik genvariant som gör dem extra känsliga för aldehyder, kemiska ämnen som finns naturligt i bladen. Eftersom samma kemiska föreningar används vid tvåltillverkning, uppfattar hjärnan smaken som tvål"
Citera
2026-06-05, 23:28
Medlem
Mangelinas avatar
Era veklingar 😂
Citera
2026-06-05, 23:28
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:

Ha ha - "tvål" - exactly!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in