Inte varit på bio på flera år men är faktiskt sugen... inte så förvånad att den får lågt betyg av medier men hittills 6.9 på imdb. Men väntar nog till jag kan ladda ned den.
Inte varit på bio på flera år men är faktiskt sugen... inte så förvånad att den får lågt betyg av medier men hittills 6.9 på imdb. Men väntar nog till jag kan ladda ned den.
Jag gillade trailern.
Se denna tråd, funkar hur bra som helst även med denna film.
Nu har den sjunkit på imdb men vill fortfarande se
Jag kollade lite snabbt och på telefonen såg det riktigt bra ut men kan snabbt bli sämre på större skärm. Kollade inte vad det stod att det skulle vara för kvalitet men filmen startade utan problem.
Jag har två positiva saker att säga om Scary Movie. Det första är att den tar slut. Det andra är att man anammar kritikernas sågningar på uppdaterade omslag. Det är sorgligt nog ändlöst mycket roligare än innehållet i sig. Snälla. Lägg tiden på att se något annat som faktiskt är roligt. Typ Team America: World Police eller, i ämnet filmer som är så dåliga att de blir bra: Tommy Wiseaus magiska magplask The Room.
Är ganska ambivalent faktiskt, tvivlar om samma humor som fortfarande gick att producera år 2000 kan släppas på dukarna 2026. Är rädd att det blir mest så kallad "humor" där det ändlöst bara kommer försökas göra idioter av den vita normala delen av befolkningen; efterblivna vita som inte förstår sina egna privilegier, konservativa kristnas motstånd mot HBTQ som skall demonstreras bottna i deras hjärndöda tro på Jesus...