Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Ett tips från coachen. Prova att boka möten med dem innan. Går superbra att göra via outlook där du också skickar med en teamslänk. Då kan du se vad de har i sina kalendrar och om de har tid för dig.
Det märks att du inte har jobbat på ett världsledande utvecklingslabb.
Spontanitet och snabba puckar, jobba medans järnet är varmt, snabba itterationer och tvära omkast i planeringen är ingenting du kan hålla på med om du ska boka möten i Outlook.
Så jävla patetiskt verklighetsfrånvänt att man baxnar.
Kanske funkar inom IT iof. Sverige skulle aldrig vara det hightech land vi är idag om spontana möten skulle ha bokats i förväg.